Corona-proof Halloween De Nachtvlinders

Vier met ons corona-proof Halloween! Lees meer!

Apparatuur

Home Forums Ghost Hunting Apparatuur

8 berichten aan het bekijken - 16 tot 23 (van in totaal 23)
  • Auteur
    MissLizBit
    Bijdrager

Je kan gewoon op ebay.com “ghost hunting kit” intikken en het item wat ik heb gekocht kan je terugvinden onder itemnummer 150765229061 maar hij heeft er nu nog maar eentje….

Daarnaast was er nog een seller met meerdere kits (weliswaar iets duurder) waaronder itemnummer 390390063619 maar als je naar de shop van die seller gaat vind je ook minder uitgebreide pakketjes. Nu maar hopen dat het op tijd binnen is ;-)

Nils Masselink
    Bijdrager

Cool! Zal eens checken als ik thuis ben. Op mn werk hebben ze helaas ebay geblokked. Naja, anders plannen we gewoon de datum als jij je kit binnen hebt. Heb ik ook voordeel bij want ik heb helaas nog geen apparatuur.

MissLizBit
    Bijdrager

Pakketje is binnen! Ga morgen meteen uitproberen en uitvogelen hoe alles werkt….

Nils Masselink
    Bijdrager

@MissLizBit wrote:

Pakketje is binnen! Ga morgen meteen uitproberen en uitvogelen hoe alles werkt….

Gaaf!! Ben benieuwd! En snel een datum prikken dan!

MissLizBit
    Bijdrager

Zo te zien werkt alles, ga nog wel een extra setje batterijen scoren just in case. Voor de planning; ik ben 5 t/m 15 april ff met vakantie dus dan kan ik niet ;)

Nils Masselink
    Bijdrager

Wordt het na jou vakantie dan! :-)

Nils Masselink
    Bijdrager

Oke.. wordt eens tijd dat we een datum gaan prikken.. wie kan wanneer?

MissLizBit
    Bijdrager

ik kan meestal wel in het weekend, ik moet zaterdagen overdag wel werken maar ik kan kijken of ik vrij kan krijgen… En op maandagen mag ik uitslapen haha. Dus ghosthunting op vrijdagnacht, zaterdagnacht en zondagnacht zijn voor mij geen probleem.

8 berichten aan het bekijken - 16 tot 23 (van in totaal 23)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.
//