Bioscopen open! Waar ga jij naar toe?

Home Forums Films Bioscopen open! Waar ga jij naar toe?

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    RobRob
    Bijdrager

Als Vue Moviepass houder kreeg ik afgelopen weekend een mailtje dat per 1 juni de bioscopen weer (mondjesmaat) open mogen. En er stond gelijk een programma klaar voor de eerste periode.

Dus ik ben eens gaan kijken en heb gelijk wat kaartjes gekocht:
    1 juni: Inception, een classic van Christopher Nolan die ik nog niet in de bios had gezien.
    2 juni: I See You, lijkt een thriller met een supernatural element? Geen idee, ik ga het zien.
    9 juni: Color out of Space, nieuwe film met Nicolas Cage naar een verhaal van H.P. Lovecraft. Hier ben ik heel benieuwd naar.

En jullie? Hebben jullie al plannen?

Frank MulderFrank Mulder
    Sleutelbeheerder

Yes, Color out of Space in de bios, die wil ik wel zien. Verder eigenlijk nog geen idee wat er draait.

Frank MulderFrank Mulder
    Sleutelbeheerder

Tickets voor I See You binnen (1 juni)
    Color Out of Space is hier al een paar keer uitverkocht, of net onhandige tijden.
    Ik zie dat The Hunt ook bij sommige bioscopen draait, helaas niet in Amsterdam.

Kristel Kauwen
    Bijdrager

Ik ga 6 juni naar Harry potter the deadly Hallows part 2 met me vriendin.. helemaal zin in

RobRob
    Bijdrager

Ze hebben bij de Vue een soort Christopher Nolen resumé met Dunkirk, Inception en Interstellar die de komende week draaien.
    Voor Inception heb ik al een kaartje. Interstellar wil ik ook wel weer eens in de bios zien, maar die draait alleen op voor mij onhandige tijden.

Kristel vast veel plezier! Je gaat dus niet naar het eerste deel?

Frank MulderFrank Mulder
    Sleutelbeheerder

Volgende film wordt The Lighthouse. Al gezien, maar nu neem ik mn vriendin mee 🙂

RobRob
    Bijdrager

Gisteren naar Color out of Space geweest.
    Lekkere film. Nicolas Cage schmiert er in het tweede deel van de film weer op los en er is een zeer origineel monster. De “kleur”. Ik heb me prima vermaakt!

The Lighthouse heb ik nog niet gezien. Helaas heb ik die net gemist en momenteel draait hij hier niet.

Hoe was jouw bioscoopervaring, Frank? Wel wennen zo’n lege bioscoop, of niet?
    Doordat ze er voor zorgen dat er geen films gelijktijdig beginnen is de foyer meestal behoorlijk leeg. En ook zijn er bij Vue geen pauzes meer. Het lijkt daarom wel aardig uitgestorven. Maar goed, we kunnen weer en dat is het belangrijkste.
    Nu nog nieuwe releases. Ik hoorde dat Tenet waarschijnlijk ook wordt uitgesteld.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.