De slechtste horrorfilm die je ooit gezien hebt.

• Geplaatst in: Films

• Bijdrager

Dairy of The Dead? Gaat dat over zombie-koeien? :P

Bijdrager

Oeps… typo! En Survival of the dead… over dat eiland.. die gaat ook echt nergens over. Romero moet echt stoppen met het maken van slechte vervolgen zonder enig verhaal.

Bijdrager

Ja okey..ondanks dat dat niet Romero’s beste films zijn (zachtsgezegd:P) zijn t echt brilliante meesterwerken als je afzet tegen bijvoorbeeld “Swamp Zombies”, “Attack of the Redneck Mutants” of Desperate Souls ..

Bijdrager

Diary of the Dead en Island of the Dead vielen idd vies tegen. Land of the Dead ook, wat mij betreft. Erg jammer. Maar wat Sic zegt klopt; het kan nog veel erger :P

Bijdrager

De meeste eigen producties van Troma vind ik ook niet om door te komen trouwens. Het levende bewijs dat instant-cultfilms gewoon niet te fabriceren zijn.

Bijdrager

En een film als Rocky Horror Picture Show? Is dat geen gefabriceerde instant-cult?

Bijdrager

@Lieuwe wrote:

En een film als Rocky Horror Picture Show? Is dat geen gefabriceerde instant-cult?

Het is zeker doelbewuste camp, maar naar ik heb begrepen hebben makers Jim Sharman en Richard O’ Brian de hele cultus die vervolgens eromheen ontstaan is (met meezingmarathons etcetera..) totaal niet voorzien. Ze hebben het 6 jaar later nog eens geprobeerd met de opvolger Shock Treatment en dat is een totale flop geworden. Dus doelbewuste camp, dat kan (al is dat m.i. zelden leuk – ik vind zelf persoonlijk The Rocky Horror Picture Show ook niet om aan te zien) maar het publiek bepaalt uiteindelijk of het cult wordt.

Bijdrager

Dus doelbewuste camp, dat kan (al is dat m.i. zelden leuk – ik vind zelf persoonlijk The Rocky Horror Picture Show ook niet om aan te zien)

Mee eens. Vind het ook een kutfilm.

Bijdrager

Death Tunnel (2005)

Slashers (2001)

Bijdrager

inderdaad death tunnel was echt slecht

en deze zijn dat ook

2001 Maniacs: Field of Screams

Bunnyman

Ghoulies

Kill Keith

Monster Brawl

Stripperland

The Roost

Bijdrager

probeer eens The Cave of Ghost lake

http://www.moviescene.nl/p/61736/the_cave_-_dvd_recensie

Btw de remake van Fright Night is toch ook om te huilen (vannacht gezien)

Bijdrager

Night of the Demons 2 (1994). Stond toevallig in de kast en was er wel benieuwd naar. Het was echter zonde van m’n tijd!

Bijdrager

@Marvin

The Roost vond ik zelf nog wel wat hebben en dan vooral door de rol die Tom Noonan erin heeft.

En je moet wel bedenken dat dit als ’t goed is Ti West’s eerste film was. ( niet dat de films die er na kwamen van hem ook maar een klein beetje goed waren.)

Bijdrager

In ieder geval Skinned Deep.

Een Texas Chainsaw Massacre ripp-off, met nul budget, belabberd acteerwerk en de dwerg van Willow die met porceleinen borden gooit. En de ster van de film, Brain:

En dan was er ook Goth.

Ik kan heel wat hebben qua films, maar deze was echt heel erg vervelend. Halverwege uitgezet omdat-ie zo ging irriteren dat ik kwaad werd. Slecht camerawerk, talentloze acteurs, achterlijk verhaal. Poepfilm.

Bijdrager

Skinned Deep vond ik ook niet om door te komen :s

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 54)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.