Fangoria

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Auteur
    Nils Masselink
    Bijdrager

Iemand hier ervaringen met een abonnement op Fangoria Magazine?

Is het de moeite waard? Goede ervaringen met verzendingen van het blad naar Nederland?

Martijn
    Bijdrager

Ik heb een tijdje een abonnement gehad en dat was prima te doen!

Frank MulderFrank Mulder
    Sleutelbeheerder

Bestel hem niet via een Nederlandse tussen partij, maar direct. Verzending is snel.

Overigens vond ik zelf het blad niet erg boeiend, hoofdzaak lijkt gore. Heb me laten vertellen dan Rue Morgue leuker is, maar die heb ik nooit in handen gehad.

Robbert
    Bijdrager

Ik heb nog een heleboel jaargangen Fangoria liggen. Kocht het vroeger gewoon los in de winkel maar tegenwoordig is het niet meer betalen. Heb laatst nog wat recente exemplaren gedownload maar daar werd ik niet blij van. Het heeft m.i. veel van zijn oude glans verloren en lijkt zich tegenwoordig vooral te richten op pubers die alleen geïnteresseerd zijn in de gore stukjes. Alleen de DVD- en boekrecensies zijn nog interessant, maar daar ga ik natuurlijk geen twintig ballen voor neerleggen, laat staan een abonnement nemen. We hebben in Nederland Schokkend Nieuws, en dat is een veel beter blad.

Martijn
    Bijdrager

Ik heb de Rue Morgue een tijdje verkocht en vond die een stuk beter dan de fangoria inderdaad.

Nils Masselink
    Bijdrager

Ok thnx! Dan ga ik er geen geld aan spenderen. 63 Dollar is opzich niet heel duur. Maar als het alleen maar over gore gaat dan pas ik. Zoek een tof blad met wat meer inhoud dan alleen gore.

Zojuist Rue Morgue eens bekeken, is wel een stuk duurder 103 dollar voor 1 jaar (11 stuks).

Martijn
    Bijdrager

Was dat niet in Canadese dollars?

Laura Walhout
    Bijdrager

Als we nu met zn allen gaan bestellen, krijgen we dan groepskorting? ;-)

Nils Masselink
    Bijdrager

@martijn wrote:

Was dat niet in Canadese dollars?

O dat zou kunnen…. Is tenslotte en Canadees blad.

Robbert
    Bijdrager

@martijn wrote:

Ik heb de Rue Morgue een tijdje verkocht en vond die een stuk beter dan de fangoria inderdaad.

Waarom heb je ‘m verkocht dan?

Laura Walhout
    Bijdrager

@Robbert

Martijn is de eigenaar van een geweldige webshop ;-)

http://www.omg-entertainment.nl/

Robbert
    Bijdrager

Kijk, da’s verhelderend :D

Halcyon
    Bijdrager

Ik heb ooit een abonnement gehad op Fangoria, maar me uitgeschreven omdat ik de artikels nogal eenzijdig positief vond. Te vaak smeert de betreffende journalist stroop aan de baard van regisseurs die met hun nieuwe film op de proppen komen waarna blijkt dat het een zoveelste vehikel is. Kortom: weinig geloofwaardige journalistiek.

Daarentegen blijf je wel op de hoogte van allerlei nieuwtjes en staan er veel coole “on set” foto’s in. [hr]

@Robbert wrote:

We hebben in Nederland Schokkend Nieuws, en dat is een veel beter blad.

Het klopt dat Schokkend Nieuws qua journalistiek diepgravender en gedurfder (kortom: beter) is dan Fangoria, maar door de lage periodiciteit holt het blad een beetje achter de feiten aan. Echt up to date kan je het niet noemen en hun thema’s vind ik ook niet altijd even gelukkig gekozen.

Johan De Joode
    Bijdrager

Ik denk dat ik alzo’n 10 à 12 jaar via de American Book Centre een abonnement en hoewel ze wel erg vaak super enthousiast zijn en inderdaad Gore overheerst maar toch sinds een jaar ofzo gaan ze wel weer de goede kant op. Maar zelfs een blad als Fangoria loopt soms erg achter de feiten aan. Ik had vroeger een abo ook op Shivers maar dat was toch wel erg veel plaatjes. Rue Morgue is best ok. Schokkend Nieuws ook maar dat is de concurrent goddamnit! ;)

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.