Goede slechte films

Home Forums Films Goede slechte films

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Auteur
    Halcyon
    Bijdrager

Films die zo slecht zijn dat ze weer goed worden, iedereen kent ze wel. Welke zijn jullie favorieten? Ik heb enorm moeten lachen om: Pieces (1982) en Killer Klowns from Outer Space (1988).

Sic
    Bijdrager

Kheb afgelopen weekend The Phantom Empire (1989) gekeken :D Hilarisch slecht! Kansloos plot, schaamteloos gebruik van stockfootage (o.a. stop motion uit Planet of dinosaurs) en uitermate slechte dialogen.. gelukkig hebben de acteurs door de film heen ook door dat ze in een hele slechte film zitten en dat maakt em nog grappiger :) aanrader om samen met een groepje vrienden kijken.

Sjors
    Bijdrager

House of the Dead is in deze categorie mijn favoriet.

Johan De Joode
    Bijdrager

Killer Klowns from Outer Space is inderdaad een aanrader!

Ik kom toch al gauw bij Vampire Girl vs Frankensteijn Girl. Ongelooflijk fout maar oh zo ongelooflijk grappig!

Moet zeggen dat misschien toch wel mijn favoriet Chopping Mall is..

Sic
    Bijdrager

Chopping Mall is met die robotjes toch? Die is idd erg grappig :D

Halcyon
    Bijdrager

De films van Herschell Gordon Lewis zijn op dit vlak ook wel de moeite waard, vooral Wizard of Gore!

Sic
    Bijdrager

Blood feast 2 is in dat geval ook een aanrader

Satan…satan…satan…

Robbert
    Bijdrager

Killer Klowns From Outer Space is welbeschouwd niet echt een ‘slechte’ film te noemen natuurlijk. Hysterisch, overdadig, belachelijk en niet-eng, dat zeker, maar daadwerkelijk slecht…?

Wat goeie slechte films betreft gaat er wat mij betreft niks boven Ed Wood’s onvolprezen Plan 9 From Outer Space:

[video=youtube]http://www.youtube.com/watch?v=oHRq80QNnJM[/video]

…met Battlefield Earth als runner-up :D

Lieuwe
    Bijdrager

Killer Klowns is inderdaad helemaal niet slecht. Wel een b-film, maar dat is wat anders. De termen b-film en slechte film worden nog wel eens in één adem genoemd maar b-films zijn helemaal niet per definitie slecht. Sterker nog, ik heb stapels zeer goede b-films gezien.

Plan 9 From Outer Space past dan wel weer prima in het plaatje “zo slecht dat ‘ie goed wordt”. Op geheel eigen wijze een klassieker.

marvin
    Bijdrager

pieces (1982) en Troll 2 (1990)

rex1983
    Bijdrager

Attack of the Killer Tomatoes

Return to Horror High

Bad Taste

Earth vs the Giant Spider

Return of the Killer Tomatoes

The Cars That Ate Paris

The phantom Creeps

Robbert
    Bijdrager

Bad Taste en The Cars That Ate Paris zijn absoluut geen slechte films :rolleyes:

Sic
    Bijdrager

Daar ben ik t zeer eens met Robbert.

Heb van het weekend Octaman gekeken en deze kan ook zeker in t rijtje er bij :D Hilarisch slecht.

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.