Horror op TV – Tips!

• Geplaatst in: Films

• Sleutelbeheerder

Ik vond 1408 wel een heerlijke film =)

Over King gesproken, zaterdag zijn The Mist en de miniserie It vanaf 22.00 uur te zien op Nederland 3

Sleutelbeheerder

Trick ‘r Treat was er vandaag ook op.

Met Halloween (maandag) is Killer Klowns From Outerspace er trouwens weer op.

Sleutelbeheerder

23-11-2011: 22.45u op RTL 7: Pan’s Labyrinth!

Bijdrager

Morgen komt Midnight Meat Train van Clive Barker op tv =)

22.50 op RTL 7

Enjoy!

Bijdrager

@Laura wrote:

22.50 op RTL 7

Enjoy!

Top film! Goede sfeer!

Bijdrager

@Triggernils wrote:

@Laura wrote:

22.50 op RTL 7

Enjoy!

Top film! Goede sfeer!

Goede sfeer en Vinnie Jones die iemand zo hard met een vleeshamer op zijn achterhoofd mept dat de ogen uit de oogkassen vliegen.

I find this very easy to masturbate to :P

Bijdrager

Vannacht 00.55 op BBC1. Kijkuh!

Bijdrager

Voor degenen die tegen reclameblokken kunnen straks District 9 op RTL5. Om 23.00 uur Terry Gilliams’ Tideland op den Belg.

Bijdrager

Eén van de mooiste films ooit, vannacht op de BBC:

Sleutelbeheerder

Hop, op opnemen gezet =)

Bijdrager

Ik ga hem ook kijken straks.

Bijdrager

Morgen weer een goeie op BBC1: Westworld.

“Westworld is een onderdeel van een duur vakantiepark waar mensen zich helemaal kunnen uitleven alsof ze in het wilde westen zijn. Robots figureren in deze wereld als cowboys en indianen. Het gaat mis als de robots in opstand komen en met scherp gaan schieten.”

Vette actie/sci-fi film waarin je ook horrorelementen kan zien, zoals de onverwoestbare moordenaar. Naar het schijnt ook een inspiratie voor John Carpenter’s Halloween.

BBC1, 00:55 uur de nacht van woensdag op donderdag

Bijdrager

Vrijdag op Rtl5: Zombieland! Ik vind hem erg cool maar er had nog meer in gezeten. Ben nog steeds benieuwd of die daadwerkelijke tv serie er nu gaat komen.

Bijdrager

@Triggernils wrote:

Vrijdag op Rtl5: Zombieland! Ik vind hem erg cool maar er had nog meer in gezeten. Ben nog steeds benieuwd of die daadwerkelijke tv serie er nu gaat komen.

Zombieland was 28 mei ook al op RTL5 :P

Erg leuke film idd, hoewel ik ook denk dat er meer in had gezeten. Vooral het “eerste gedeelte” is erg vet, maar daarna is ‘ie zeker nog vermakelijk. Aanrader dus.

Bijdrager

@Sjors wrote:

@Triggernils wrote:

Zombieland was 28 mei ook al op RTL5 :P

Erg leuke film idd, hoewel ik ook denk dat er meer in had gezeten. Vooral het “eerste gedeelte” is erg vet, maar daarna is ‘ie zeker nog vermakelijk. Aanrader dus.

Hou je het bij in je agenda?? haha! Volgens mij is hij inderdaad al vaker geweest. Het stukje met Bill Murray is natuurlijk ook een instant classic!

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 92)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.