Corona-proof Halloween De Nachtvlinders

Vier met ons corona-proof Halloween! Lees meer!

horror toys

Home Forums Lifestyle, Muziek & Events horror toys

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 46)
  • Auteur
    Frank MulderFrank Mulder
    Sleutelbeheerder

@Empoesa wrote:

oh ja heb wel een mooie skull klok met bones als cijfers hahaha.

Foto, foto! (heeft iets met klokken ^_^ )

Empoesa
    Bijdrager

Frank

Het is wel een simpele klok maar hier is hij.

Sic
    Bijdrager

Ja toys zijn altijd cool! Ik heb 3 action figurines van The Thing (de monsters geen acteurs :P), een aantal Godzilla’s en een mecha-godzilla ..een figurine van the Fly (de eind mutatie uit David Cronenberg’s the Fly) eehh.. ik heb ook nog een poppetje van Leprechaun en een figurine van Leatherface :) dat was t wel zo’n beetje

I.c.e motion
    Bijdrager

Ik heb wel een redelijke verzameling figures.. een aantal uit de Spawn comic-reeksen (hikt toch redelijk richting de horror op zich, maar ook een aantal toys van dezelfde maker ontworpen door Clive Barker (Lucidique uit de Tortured souls serie en Mary Slaughter uit de Infernal Parade serie) en dan nog figures van Alien en Elizabeth Bathory.

En omdat mensen schedels ook tellen; een deel van een hertenschedeltje, een schedel van een das en een schedeltje van een rat. (Allemaal echt overigens.. iets met LARP als hobby en vriendjes worden met wildbeheer in de buurt en je krijgt dergelijke situaties) oh en een neppe mensenschedel met helm die stiekem een spaarpot is.

Sic
    Bijdrager

Afgelopen maand ook weer nieuwe toys toegevoegd aan de collectie

Check it out:

Destoroyah (1996 Bandai) en Godzilla (2012 Bandai full action figure 1994 Godzilla… een vriend voor me meegebracht uit Japan)

Lifesize facehugger en een lifesize chestburster :D faking lekker! :D

Sjors
    Bijdrager

Gaaf!

Edgar Kruize
    Bijdrager

Ik heb een enorme liefde voor action figures, maar moet me – op horrorgebied tenminste – in huis een beetje inhouden. Mijn vrouw moet er ook naar willen kijken. Dus heb vooral veel Tim Burton toys staan (alle Tragic Toys, plus The Corpse Bride spul) omdat het redelijk neutraal is. Maar ik heb daarnaast ook een piepkleine zelf gemaakte Freddy Krueger (van een G.I. Joe poppetje gemaakt met verf en tandenstokers) staan:

Sic
    Bijdrager

Cool!

Ik heb nog wel wat toys, zoals Butterball de Cenobite, maar die staan niet meer in mijn woonkamer. Dit (echte) schedel wel.

[hr]

Vind de Facehugger van Sic trouwens ge-wel-dig!

[hr]

Sic´s avatar trouwens ook!

Sjors
    Bijdrager

Hoewel ik ze wel gaaf vind, heb ik zelf niet zo gek veel met action figures en andere horrorattributen ter decoratie (behalve wellicht discrete posters). Maar voor m’n verjaardag heb ik deze gekregen en daar ben ik wel erg blij mee:

Frank MulderFrank Mulder
    Sleutelbeheerder

Nieuw in de verzameling:

Mogwai Series 1 ” Gizmo”

Edgar Kruize
    Bijdrager

Owww… uitkijken! Die Gremlins van NECA zijn verslavend! Voor je het weet staat je huis vol!

Deze gaat er bij mij (al is het maar vanwege zijn naam) zeker ook bij komen:

[img]http://farm9.staticflickr.com/8423/7554561112_91485c3d1d.jpg[/img]

Sic
    Bijdrager

Nog beter dan de ketting! The Human Centipipe!! :D

Frank MulderFrank Mulder
    Sleutelbeheerder

🙂

It’s so cute! 😮

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 46)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.
//