Horrorfilm gezocht (exploderende bellenblaas)

Home Forums Films Horrorfilm gezocht (exploderende bellenblaas)

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 19)
  • Auteur
    Johan De Joode
    Bijdrager

Ik heb er maar even n nieuwe thread voor gemaakt.. Sorry admin. :blush:

Ergens in het jaar 1989/1990 zag ik een videoband met op de cover een persoon die serieuze schade op liep door een een soort van exploderende bellenblaas. Alleen al dat gegeven geeft aan dat het een ultieme B-film is en waarschijnlijk het kijken ook niet waard maar toch.. Welke film is dit?

Frank MulderFrank Mulder
    Sleutelbeheerder

Haha, exploderende bellenblaas, klinkt spannend. Maar helaas ik heb geen idee…

Emiel Labree
    Bijdrager

BRAIN DAMAGE van Frank Henenlotter?

Johan De Joode
    Bijdrager

@Gert-Jan; De blob is het niet dat weet ik zeke. Het is wel rond diezelfde periode dat weer wel volgens mij…

@Nederhorror; Nee die is het niet.. De poster/ hoes van de vhs lijkt er wel op alleen deze was met een vrouw en je zag ook echt de bellen door het beeld komen en eentje explodeerde in haar gezicht..

spasms, met oliver reed misschien, de hoes staat op imdb !

Johan De Joode
    Bijdrager

@Marnix Nope dat is hem ook niet. Ik weet nog wel dat de hoes getekend/geschildert was en het hoofd van de vrouw nam zo’n beetje de helft van de ruimte in… Hahah ik ben echt hele lijsten met horrorfilms door gegaan maar kan hem gewoon niet vinden!

Is dat niet die film met Michael Jackson: Forever blowing Bubbles?

(sorry, flauw geintje)

Bedoel je misschien Phantasm? Van deel 1 is er een hoes met een vrouwengezicht met een grote metalen bal ernaast (een wapen van de Tall Man).

Johan De Joode
    Bijdrager

@VeryBloodyMary wrote:

Bedoel je misschien Phantasm? Van deel 1 is er een hoes met een vrouwengezicht met een grote metalen bal ernaast (een wapen van de Tall Man).

Hallo ik ken mijn klassiekers! Hahah nee helaas Phantasm is het zeker niet.. Ik moet gewoon ergens een lijst vandaan toveren van alle horrorfilms uit een bepaalde periode. Die moet toch wel ergens te vinden zijn?

Frank MulderFrank Mulder
    Sleutelbeheerder

@Johan de Joode wrote:

Ik moet gewoon ergens een lijst vandaan toveren van alle horrorfilms uit een bepaalde periode. Die moet toch wel ergens te vinden zijn?

http://www.imdb.com/search/title?genres=horror&explore=year

Maarja, dan nog kan een film tien verschillende covers hebben.

Johan De Joode
    Bijdrager

Ah wat vet! het gaat waarschijnlijk wel even duren maar ik moet het nu toch wel kunnen vinden lijkt mij.. ;)

Die lijst heb ik al doorgenomen, maar kon ‘em niet vinden. Maar jij weet waar je naar moet zoeken. Veel succes.

magic
    Bijdrager

heb je de film zelf ooit gezien ?

Johan De Joode
    Bijdrager

Nee, juist daarom. Ik was als 11,12 jarig jongetje wel erg geinteresseerd maar het mocht natuurlijk weer niet.. :p Nu wil ik weten welke film dat was en hoop deze nu dus ooit eens te zien..

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 19)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.