Laatste/Eerstvolgende concert?

• Geplaatst in: Lifestyle, Muziek & Events

• Bijdrager

Wat is het laatste concert wat je bezocht hebt en het eerstvolgende waar je naar toe gaat?

Gisteren naar Blood Ceremony geweest in Terneuzen. Geweldige band! Een soort duivelse liefdesbaby van Black Sabbath, Jethro Tull en Jefferson Airplane :D

26 oktober ga ik The Melvins zien in Haarlem. Zin an!

Bijdrager

15 november Opeth in 013 :)

Bijdrager

Waarschijnlijk 16 November Textures in de Vera.

Zeker naar thrashfest lassics tour met Sepultura, Exodus, Destruction, Heathen en Mortal Sin.

Sowieso van plan om weer eens vaker een concertje mee te pikken…

Bijdrager

Laatste concert waar ik was, was Yellowcard in Vera. Maar ik hield het niet zo heel lang vol… Ze waren goed, maar ik was te verrot om lang te staan. Dus toen heb ik buiten lekker lang met de gast die hun merch deed en meetourde staat praten, erg gezellig ^^

Bijdrager

Enter Shikari was mn laatste concert. De volgende week ik nog niet. No Use for A Name in W2, Den Bosch wellicht.

Bijdrager

De enige concerten waar ik tegenwoordig nog kom, zijn de optredens van mijn eigen waardeloze kutband. Is helaas altijd in het weekend en dat is dan ook wanneer alle andere concerten zijn.

Bijdrager

@beelz wrote:

De enige concerten waar ik tegenwoordig nog kom, zijn de optredens van mijn eigen waardeloze kutband. Is helaas altijd in het weekend en dat is dan ook wanneer alle andere concerten zijn.

Grappige website, maar staat er ook nog ergens muziek? :P

De concerten waar ik heen wil zijn juist nagenoeg allemaal doordeweeks, bij de bekende poppodia. Als ik in het weekend een band zie, is dat vaak een redelijk onbekende act in een café of zo.

Bijdrager

@Sjors wrote:

@beelz wrote:

Grappige website, maar staat er ook nog ergens muziek? :P

De concerten waar ik heen wil zijn juist nagenoeg allemaal doordeweeks, bij de bekende poppodia. Als ik in het weekend een band zie, is dat vaak een redelijk onbekende act in een café of zo.

Nope, staat op dit moment nog geen muziek. We gaan de studio in binnenkort, als die opnames af zijn dan komt er een extra keuze in het menu voor de downloads.

Bijdrager

Laaste concert was Pro-Pain :D komend: Textures (20 november) en George Clinton & Parliament Funkadelic (25 November)

..en ik heb al kaarten voor volgend jaar april voor Primus in de royal albert hall in Londen! It’s gonna be epic!

Bijdrager

Ik ga ook naar George Clinton & Parliament Funkadelic

Bijdrager

@beelz wrote:

Bekend gegeven, heb ik ook last van.

Bijdrager

Net kaartjes binnen voor de laatste tour van de Heideroosjes. Jeugdsentiment. Ga dan ook met m’n broer en pa… zin in! :D

Bijdrager

The Melvins waren geniaal in Het Patronaat gisteren. Op naar Wolves In The Throne Room in 013 maandag a.s.

Bijdrager

Wolves In The Throne Room in 013 waren wederom briljant. Eind van de maand naar Parliament/Funkadelic. Zin an! (al kan ik het niet te laat en te bont maken want de voorverkoop van Roadburn begint de volgende dag)

Bijdrager

George Clinton en zijn Parliament/Funkadelic-circus was soms rommelig, soms ronduit geniaal, maar geen moment saai. Vanavond mag ik met mijn eigen bandje classic rockers Wishbone Ash supporten :D

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 97)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.