Laatste/Eerstvolgende concert?

• Geplaatst in: Lifestyle, Muziek & Events

• Bijdrager

@Robbert wrote:

George Clinton en zijn Parliament/Funkadelic-circus was soms rommelig, soms ronduit geniaal, maar geen moment saai. Vanavond mag ik met mijn eigen bandje classic rockers Wishbone Ash supporten :D

Wishbone Ash :heart:

Epische shit is dat :)

Aanstaande dinsdag sta ik met mijn hardcore/streetpunkband in een jazzcafé in Groningen… Soms denk ik dat de realiteit een stuk overslaat…

Bijdrager

10 februari Nada Surf in de Melkweg :) Fijne muziek en live zijn ze geweldig.

Bijdrager

Laatste: In Extremo in Uden.

Eerstvolgende: Blutengel in de P60

Bijdrager

@beelz wrote:

Wishbone Ash was zeker epische shit. Had er weinig van verwacht (want stelletje bejaarden, en nog maar één origineel lid over) maar allemachtig, wat een stelletje muzikale geweldenaars! Echt geweldig om te zien hoe ze met het grootste gemak de meest ingewikkelde shit stonden te spelen alsof ze in hun neus stonden te peuteren. Daar was die lompe boerenklompenrock van mijn bandje niks bij. Topavond gehad! :)

Nu weet ik niet zeker wat mijn eerstvolgende concert wordt. Binnenkort staan piepjonge retro-rockers DeWolff hier in de buurt. Misschien die maar eens uitchecken…

Bijdrager

@Robbert wrote:

@beelz wrote:

Wishbone Ash was zeker epische shit. Had er weinig van verwacht (want stelletje bejaarden, en nog maar één origineel lid over) maar allemachtig, wat een stelletje muzikale geweldenaars! Echt geweldig om te zien hoe ze met het grootste gemak de meest ingewikkelde shit stonden te spelen alsof ze in hun neus stonden te peuteren. Daar was die lompe boerenklompenrock van mijn bandje niks bij. Topavond gehad! :)

Nu weet ik niet zeker wat mijn eerstvolgende concert wordt. Binnenkort staan piepjonge retro-rockers DeWolff hier in de buurt. Misschien die maar eens uitchecken…

Bejaarden kunnen nog best rocken, een aantal jaren geleden was ik op Arrow Classic Rcok bij Deep Purple. Die rocken nog steeds lekker door, moest me wel een weg banen door de rollators in het publiek.

Ons optreden dinsdag was ook donders vet, we hebben de hele zaal gek gekregen, de rest van de bands hebben we weggespeeld. Waren we alweer de hardste band van de avond :)

Next up: 3 december – Carnal Leftovers

Daarna: 9 december Heideroosjes

Onze eigen optredens: 7 januari in Zwols Popfront en nog in onderhandeling over 24 december in Ede om daar kerst te verpesten.

Bijdrager

Zaterdag naar Whitesnake! :D :D

Bijdrager

Ik luister de laatste tijd vrij veel naar the Answer, die staan geloof ik in het voorprogramma. Zeker even meepakken als ik jou was!

Bijdrager

The Answer is een erg goeie band ja. Niet zo goed als Whitesnake natuurlijk (maar ja, wat wel? :D )

Bijdrager

Mn vorige post klopt al niet meer.. voor Blutengel vanavond eerst nog wat metalbandjes kijken in Dordrecht.. volgende week dan inderdaad Blutengel.

24 december in Apeldoorn naar Dark X-mas en 28 december in Utrecht naar Stream of Passion.. genoeg te doen tot het einde van het jaar dus. ;)

Blutengel.. best wel een horrorthema in te ontdekken ook ;)

Bijdrager

The Answer ken ik niet ..maar ik ga ze zeker even checken!

Bijdrager

Gisteren na het werk in een opwelling nog even All On Black gecheckt bij het plaatselijke poppodium. Retegezellige avond, en objectief gezien een goeie band maar toch (wederom) moeten constateren dat het niet aan mij besteed is, van die blije punkpop.

Afijn, over twee weken DeWolff dus.

Bijdrager

..The Answer was idd erg cool.. maar Whitesnake was beyond Epicness!!! :D

Bijdrager

1 april naar Primus.

Bijdrager

@Renzo wrote:

1 april naar Primus.

Vet! Ik ook! Plus 4 en 5 April in the Royal Albert Hall in Londen :D

Bijdrager

Laatste concert wat ik zag was het Nederlandse DeWolff, drie piepjonge gastjes die hele ouderwetse hardrock met een Hammond-orgel spelen. In muzikaal opzicht bovengemiddeld goed (zeker gezien hun leeftijd) en met momenten verrassend heavy, maar m.i. ook wat gezichtsloos.

Volgende week The Devil’s Blood in Antwerpen :)

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 96)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.