Laatste/Eerstvolgende concert?

• Geplaatst in: Lifestyle, Muziek & Events

• Bijdrager

29 Januari: Persistence Tour in Tilburg! SHIT WORDT GEK! Suicidal Tendencies! Biohazard! Terror! Walls of Jericho! FUCK YEAH! Zin in!!!

Bijdrager

The Devil’s Blood in Antwerpen was weer geweldig (voorprogramma Herder trouwens ook niet verkeerd), zojuist kaartje gescoord voor Mastodon. Zin an!

Bijdrager

20 Maart naar STEEL PANTHER! OW YEAH!

Bijdrager

Mastodon was weer geniaal gisteren. 2 maart The Devil’s Blood :D

Bijdrager

@Sic wrote:

Waar??

Bijdrager

@Triggernils wrote:

@Sic wrote:

Waar??

Keulen :)

Bijdrager

Gisteravond Blaudzun, omdat ik op de gastenlijst kon worden gezet. Over vier weken en twee dagen eindelijk Animals As Leaders. Ik kijk ontzettend uit naar dat concert!

Bijdrager

Animals as Leaders is super vet live!

Voor de liefhebbers die t nog niet vernomen hebben, 2 juni is er Fortarock in Nijmegen met Slayer, Anthrax, Machine Head, Mesuggah, Lamb of God, The Devin Townsend Project, Steel Panther en meer.. en dat alles voor 60euries :)

Bijdrager

Gisteren Rammstein!

Bijdrager

@Sic wrote:

Voor de liefhebbers die t nog niet vernomen hebben, 2 juni is er Fortarock in Nijmegen met Slayer, Anthrax, Machine Head, Mesuggah, Lamb of God, The Devin Townsend Project, Steel Panther en meer.. en dat alles voor 60euries :)

Daar ga ik ook heen :)

Bijdrager

@Sjors wrote:

@Sic wrote:

Daar ga ik ook heen :)

Wil ik misschien ook wel heen. Leuke bandjes voor niet al te veel geld.

Bijdrager

Morgen naar The Presidents of the USA in Paradiso!

Bijdrager

@Johan de Joode wrote:

Morgen naar The Presidents of the USA in Paradiso!

Bestaan die nog??

Bijdrager

Damn, Animals As Leaders was echt supervet! Wel een erg kort optreden, maar dat mocht de pret niet drukken. Ik hoop dat het niet al te lang duurt voor ze terug komen.

Bijdrager

Geloof het of niet maar ik ga naar Wouter Hamel volgende week.. *zuuuur* maar goed, ik doe er iemand anders wel een plezier mee…

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 97)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.