Laatste/Eerstvolgende concert?

• Geplaatst in: Lifestyle, Muziek & Events

• Bijdrager

Laatste concert: King Gizzard and the Lizard Wizard in Utrecht. Op plaat een fijne band, live was het goed en onderhoudend maar geweldig werd het nergens.

Vrijdag jl. met mijn eigen band support gedaan voor de Zweedse helden van The Quill. Onze zanger mocht zelfs een moppie met ze meezingen. Topavond!

Donderdag a.s. naar Baroness in de Maassilo.

Bijdrager

Baroness in de Maassilo gisteren was fan-tas-tisch!

Morgen met m’n eigen bandje de support doen voor een Iron Maiden coverband.

Bijdrager

De charme van tributebands zal ik nooit helemaal begrijpen al was deze zeker niet slecht.

Vrijdag a.s. met m’n bandje gaan we het Schotse King Witch supporten te Antwerpen. Zin an!

Bijdrager

Morgen naar Paul Elstak in de Gelredome! Heb zelfs nieuwe Nike Air Max gekocht voor morgen!!

Bijdrager

NovemberMike wrote:

The Book of Mormon over 2 weken…telt dat ook?

Musical was geweldig. Tranen gelachen!! Na de voorstelling stonden er echte Mormonen buiten met de “boodschap”van God” hahaha helemaal geweldig…

Bijdrager

Pene Corrida in Bergen op Zoom.

Bijdrager

Vrijdag naar Rhapsody of Fire geweest en over een kleine twee weken naar een dubbelconcert van Saxon met Diamond Head.
    Verder zit dit jaar Dool, Nightwish en en minifestival met de female fronted metalbands Ancient Bards, Kalidia en Sleeping Romance nog in de pijplijn.
    Misschien ook nog naar Blackbriar en ik ben aan het twijfelen over Into the Grave.

7 berichten aan het bekijken - 91 tot 97 (van in totaal 97)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.