Corona-proof Halloween De Nachtvlinders

Vier met ons corona-proof Halloween! Lees meer!

Meest ondergewaardeerde horrorfilms

Home Forums Films Meest ondergewaardeerde horrorfilms

9 berichten aan het bekijken - 16 tot 24 (van in totaal 24)
  • Auteur
    NovemberMike
    Bijdrager

Tucker and Dale vs Evil inderdaad! Supergave film!

En als Predatorfan mag de eerste Predator natuurlijk niet ontbreken. De tweede was slechter, maar Predators vind ik dan weer toch echt wel cool!

RobRob
    Bijdrager

Prince of Darkness is gewoonweg briljant. Laatst toevallig weer eens gekeken.

Near Dark van Kathryn Bigelow past denk ik ook wel in dit lijstje.

NovemberMike
    Bijdrager

Shaun of the Dead…blijft een geweldige zombiefilm! En het laatste deel van de Cornetto trilogie “The World’s End” …Aliens, dood en verderf…en een dikke dosis humor. Geweldige films!

Sjors
    Bijdrager

NovemberMike wrote:

Shaun of the Dead…blijft een geweldige zombiefilm! En het laatste deel van de Cornetto trilogie “The World’s End” …Aliens, dood en verderf…en een dikke dosis humor. Geweldige films!

Yes! Shaun of the Dead is geweldig 😀 Die film heb ik al meer dan 15 keer gezien (en dan overdrijf ik niet 😛 ). Hot Fuzz vind ik ook geweldig, misschien nog wel iets beter zelfs, maar Shaun of the Dead blijft mijn favoriet.

Ik vind dat ze met The World’s End helaas wel de plank hebben misgeslagen. Ik heb die alleen in de bioscoop helemaal gezien. Daarna nog twee keer een deel toen hij op tv was, maar ik vind er helaas niet zoveel aan… Overigens ga ik hem zeker nog een keer in z’n geheel kijken, misschien maar eens een Cornetto Trilogy Marathon doen 🙂

NovemberMike
    Bijdrager

The eerste Terminator blijft ook een “slasher” horror film. Voor die tijd was het sowieso een baanbrekende film in verschillende genres. Nu komende sommige effecten gewoon niet meer zo goed mee zoals de CGI en betere practical effects van nu.

Anyway, slasher film…. ja. De Terminator is een killingmachine zonder medelijden, emphatie of enig ander menselijk gevoel. Dat straalt hij uit en dat voert hij uit. Zonder pardon gaan er een hoop (nietszeggende) mensen aan.

Darkstar
    Bijdrager

De hele Phantasm reeks

Demons

RobRob
    Bijdrager

Hoi Darkstar

Leuke naam, naar de eerste film van John Carpenter?

Bedoel je met Demons Dèmoni van Lamberto Bava?
    Die heeft in Nederland volgens mij alleen tijdens een Weekend of Terror gedraaid, waar ik hem toen gezien heb. Ook Dèmoni 2, waarbij de TV gebruikt wordt is erg goed.

Darkstar
    Bijdrager

nee, meer het eerste wat in me opkwam 😉

Demoni idd. Heeft officieel idd een 2e deel met tv. En qua titel talrijke vervolgen die echter niks met de eerste twee te maken hebben, maar op goedkope wijze willen meeliften op het succes van deze films.

Qua verhaallijn flinterdun, net als de meeste Italiaanse horrorfilms, maar dit wordt gecompenseerd door sfeer en visuele effecten.

ScoobyScooby
    Bijdrager

Ik kan niet geloven dat nog niemand trick ‘r treat heeft genoemd.

9 berichten aan het bekijken - 16 tot 24 (van in totaal 24)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.
//