Mis niks! Volg ons: nieuwsbrief, facebook, twitter, insta!

Mogelijke datum eerste ghosthunt

Home Forums Ghost Hunting Mogelijke datum eerste ghosthunt

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Nils Masselink
    Bijdrager

De kou is voorbij, het wordt weer langer licht dus ik denk dat we maar eens een datum moet plannen voor onze eerste ghosthunt.

Vrijdag/zaterdag/zondagavonden zijn voor mij het gemakkelijkst.

Aangezien ik half maart nog een weekje naar Dublin ga zit ik te denken aan het laatste weekend maart (30-31-1) of het weekend daarop (6-7-8).

Mochten jullie juist in het weekend niet kunnen dan moet ik even kijken voor een avond doordeweek.

Miriam Verhaaf
    Bijdrager

Wat ik mij eigenlijk afvraag met afspreken, moet er dan iets geregeld worden omtrent slapen? Ik weet niet waar we onze eerste ghosthunt houden, maar ik ben afhankelijk van de lieftallig NS, dus moet dan toch wel op de tijd letten. Wat zijn jullie gedachten hierover?

Nils Masselink
    Bijdrager

We kunnen toch gewoon met de auto gaan en savonds/snachts terugrijden? Ik weet niet exact hoelaat we gaan maar ik naam aan dat we niet de hele nacht weg zijn.

MissLizBit
    Bijdrager

Das een goeie, ik ben ook afhankelijk van het ov, carpoolen een idee?

Nils Masselink
    Bijdrager

Dat moet niet zo’n probleem zijn denk ik.

RobRob
    Bijdrager

Is dit ooit doorgegaan?

Ik lees dat apparatuur is aangeschaft en locaties zijn uitgezocht, maar niet dat er ooit een echte Nachtvlinders Ghosthunt is geweest.

Weet iemand hier wat over?

Rob wrote:

Is dit ooit doorgegaan?
    Ik lees dat apparatuur is aangeschaft en locaties zijn uitgezocht, maar niet dat er ooit een echte Nachtvlinders Ghosthunt is geweest.
    Weet iemand hier wat over?

Ik heb geen antwoord op je vraag, maar hell! Ik wil dit!!!!

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.