Night of Terror

• Geplaatst in: Lifestyle, Muziek & Events

• Bijdrager

@Frank wrote:

HOMOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOS!

Hahaha :D

Bijdrager

Voor de mensen die de stille versie van Night Of Terror willen, is misschien de Halloween Horrorshow een prima alternatief. Ook georganiseerd door Jan Doense, uiteraard tijdens of rond de Halloween periode.

http://www.filmevents.nl/

Ikzelf ga er elk jaar naar beide heen, blijft gezellig zulke nachten. NoT blijft ook hilarisch.

Weekend Of Terror schijnt vroeger erger te zijn geweest met het gooien van zakken hooi en pakken vla, eieren, bier enz. :D

Bijdrager

Weekend of Terror 1996

Bijdrager

Haha, mooi :-) Wel minder luidruchtig tijdens de films, en meer lompheid buiten op straat ;-)

Bijdrager

Neuh ze hebben gewoon een stukje film er tussen geplakt, kan me niet voorstellen dat dat live is opgenomen ;)

Bijdrager

Haha, dat weet ik wel zeker :P Het blijft me overigens verbazen dat juist een theater als Tuschinski mensen binnen laat voor een nacht die gegarandeerd leidt tot een zaal vol rotzooi, met een redelijk risico op beschadigingen (bijvoorbeeld het tapijt).

Bijdrager

Valt wel mee, er zijn zat vrijwilligers in de zaal die alles in de gaten houden. Tapijt is alleen in de hal ;). Het opruimen is meestal binnen een half uurtje opgeruimd, dus geen problemen.

Bijdrager

Voor de liefhebbers: https://www.facebook.com/nightofterrorNL

:D

Bijdrager

@Von Hackenstein wrote:

Voor de liefhebbers: https://www.facebook.com/nightofterrorNL

:D

Like! Het valt wel zoals gebruikelijk in een weekend dat ik moet werken. Hopelijk kan ik vrij regelen.

Bijdrager

Zowiezo aanwezig :D

Sleutelbeheerder

En na de ‘alternatieve versie’ Fright Night afgelopen jaar, staat de Night of Terror/Fright Night dit jaar helemaal niet in het programma :(

Bijdrager

Opgeruimd staat netjes.

Bijdrager

Ben nu wel benieuwd hoe men er nu tegenover staat in het tijdperk van #metoo en zo. Wordt het nog steeds als onschuldig vermaak gezien om vrouwen voor ‘hoer’ uit te maken en zo? :mrgreen: :?:

Bijdrager

Ik heb 3 jaar geleden als vrijwilliger van Imagine verslag gedaan van de NoT voor social media. Aangezien ik foto’s en filmpjes aan het maken was werd ik uitgemaakt voor “camerahoer” . In het begin schrok ik hier heel erg van maar ik moet zeggen dat ik de avond zelf heel leuk gevonden heb. Het hele homo en hoer geroep hoeft van mij niet. Maar het praten tegen de film vond ik wel erg leuk. Bijv. als iemand in de film in z’n eentje op onderzoek uitging en heel dom “hello?” zei riep het hele publiek “HAALLLOOOOOO”

Maar ja, het hoer en homo droeg niet veel bij :p

Bijdrager

De mannen blijven wel opvallend stil 😈

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 60)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.