Corona-proof Halloween De Nachtvlinders

Vier met ons corona-proof Halloween! Lees meer!

Praat mee: Imagine Film Festival

Home Forums Lifestyle, Muziek & Events Praat mee: Imagine Film Festival

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 30)
  • Auteur
    Nils Masselink
    Bijdrager

Ik ga zondag 22 April. Zit net met een switch naar een nieuwe baan dus kan verder geen dagen vrij nemen en mn weekenden zitten aardig vol.

Maar wie zin heeft om dat een biertje te drinken…. gezellig!

Empoesa
    Bijdrager

Ben de afgelopen twee jaar geweest en helaas kan ik dit jaar niet gaan. Ik vind dit een leuk festival met een enorme diversiteit aan films waarvan de meeste niet bij het grote publiek bekend worden. Desondanks zitten er af en toe wel een paar juweeltjes van films tussen voor de liefhebbers. Nogmaals jammer dat ik er dit jaar niet bij zal zijn.

Miriam Verhaaf
    Bijdrager

Zou wel heel graag willen. Moet alleen die weken fulltime werken en natuurlijk de 21e de elf fair waar twee van mijn favoriete auteurs komen. Dus weet niet of t gaat lukken….

Sjors
    Bijdrager

@dancing-moonlight wrote:

Zou wel heel graag willen. Moet alleen die weken fulltime werken en natuurlijk de 21e de elf fair waar twee van mijn favoriete auteurs komen. Dus weet niet of t gaat lukken….

Night of Terror is ’s nachts pas, hè? Maar misschien te vermoeiend na een dag EFF?

Sic
    Bijdrager

Geen NOT voor mij.. maar ik heb wel een leuk lijstje kaartjes besteld :)

Martijn
    Bijdrager

Ik kom tijd en geld tekort voor een bezoek. Ik had vorig jaar nog zo gezegd dat ik dit keer een groot aantal films zou gaan kijken en blijven overnachten. Maar het zit er niet in. kl*te! :s

Johan De Joode
    Bijdrager

Aankomende zaterdag naar de NOT maar donderdagmiddag al naar Absentia. Even kijken wat ik verder nog meer zal doen.

Sic
    Bijdrager

Morgen naar Iron Sky :D

Verder nog op t programma:

Manborg, Corman’s world, Father’s Day, The Divide, Inbred en REC 3

Ik zou nog heel veel meer willen zien.. maar ja.. tijd en geld enzo..

Johan De Joode
    Bijdrager

Nouja! Zie nu ook pas dat Iron Sky word gedraaid bij Imagine! Hahaha even kijken of dat gaat lukken! :D Joy!

Voor al het leuks tijdens Imagine!

Vrijdag 13 april – Straight to Video – Jason Lives: Friday the 13th Part VI & Bloody Pom Poms

Straight to Video presenteert iedere maand in LAB 111 het ultieme video-avondje: twee films op originele VHS-tapes vanaf een old school videorecorder met trailers, bloed, borsten en bier! Omdat 13 april op een vrijdag valt, zijn wij uitgenodigd door Imagine Film Festival om een Friday the 13th-editie te verzorgen. Verwacht twee sleazy slashers vol krankzinnige killers, maffe moordwapens en schaars gekleed slachtvee!

Jason Lives: Friday the 13th Part VI (1986)

In het zesde deel van de ultieme slasherreeks komt Jason opnieuw tot leven nadat zijn lichaam wordt getroffen een blikseminslag. Hij keert terug naar Camp Crystal Lake, waar een nieuwe generatie vakantievierders oog in oog komt te staan met de gemaskerde moordmachine. De combinatie van stijlvolle regie, brute kills en inktzwarte (meta)humor maakt Jason Lives een van de meest geliefde delen in de serie!

Bloody Pom Poms (1988)

Een zomerkamp vol cheerleaders verandert in een bloedbad wanneer een mysterieuze moordenaar de dansmariekes één voor één uitschakelt. Dat weerhoudt de cheerleaders gelukkig niet van een vakantie vol seks, krankzinnige outfits, enorme kapsels en slechte rapmuziek. De regisseur van deze pretentieloze 80’s slasher tekende ook voor klinkende titels als Sexy Urban Legends, Hot Tub California en Sex Court: The Movie!

Voor al het leuks tijdens Imagine!

Vrijdag 13 april – Straight to Video – Jason Lives: Friday the 13th Part VI & Bloody Pom Poms

Straight to Video presenteert iedere maand in LAB 111 het ultieme video-avondje: twee films op originele VHS-tapes vanaf een old school videorecorder met trailers, bloed, borsten en bier! Omdat 13 april op een vrijdag valt, zijn wij uitgenodigd door Imagine Film Festival om een Friday the 13th-editie te verzorgen. Verwacht twee sleazy slashers vol krankzinnige killers, maffe moordwapens en schaars gekleed slachtvee!

Jason Lives: Friday the 13th Part VI (1986)

In het zesde deel van de ultieme slasherreeks komt Jason opnieuw tot leven nadat zijn lichaam wordt getroffen een blikseminslag. Hij keert terug naar Camp Crystal Lake, waar een nieuwe generatie vakantievierders oog in oog komt te staan met de gemaskerde moordmachine. De combinatie van stijlvolle regie, brute kills en inktzwarte (meta)humor maakt Jason Lives een van de meest geliefde delen in de serie!

Bloody Pom Poms (1988)

Een zomerkamp vol cheerleaders verandert in een bloedbad wanneer een mysterieuze moordenaar de dansmariekes één voor één uitschakelt. Dat weerhoudt de cheerleaders gelukkig niet van een vakantie vol seks, krankzinnige outfits, enorme kapsels en slechte rapmuziek. De regisseur van deze pretentieloze 80’s slasher tekende ook voor klinkende titels als Sexy Urban Legends, Hot Tub California en Sex Court: The Movie!

Frank MulderFrank Mulder
    Sleutelbeheerder

Geen Night of Terror… ?

Nee :( dat was 1 van m’n favo avonden!

Met hallowren heb je nog wel fright night ofzoiets. Ben de naam kwijt :D

Frank MulderFrank Mulder
    Sleutelbeheerder

Halloween Horror Show, onder andere in Tuschinksi en nog tig steden door het hele land.

Robbert
    Bijdrager

Jammer dat dit altijd samenvalt met Roadburn, anders zou ik er misschien best eens heen willen…

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 30)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.
//