Sport Chat

Home Forums Overig / Chat Sport Chat

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 27)
  • Auteur
    Martijn
    Bijdrager

Horror liefhebbers en sport, gaat dat wel samen?

Hier kun je alles kwijt over sport.

Frank MulderFrank Mulder
    Sleutelbeheerder

Oei… bij mij niet, behalve dat ik nodig weer moet sporten,

heb ik een hekel aan sport op tv, met name voetbal.

Hoewel ik soms nog wel een naar Formule 1 wil kijken op een lome zondagmiddag.

Jeroen
    Bijdrager

Oh hier wel hoor! Tenminste, de laatste tijd niet zo (eigenlijk sinds de geboorte van m’n zoontje, is nu 11 mnd), maar daarvoor sportte ik veel. Bodyattack, Bodycombat, Spinning. Heerlijk! Ben 2 jaar geleden gestopt met volleybal (16 jaar gedaan, vrij hoog niveau). Voetbal kijken vind ik ook leuk, maar blijf er niet voor thuis.

Dus wat mij betreft gaat het samen!

Martijn
    Bijdrager

Ik ben wel van het sport kijken, bijna altijd met vrienden. Ik kijk sowieso de samenvattingen van Studio Sport (hoort gewoon bij het weekend) en als er Nederlandse teams meedoen in de champions league kijken we ook vaak met vrienden. Ik ben natuurlijk een beetje voor Groningen maar heb niet echt een favoriete club.

Formule 1 kijk ik ook graag en dit seizoen is tot nu toe erg gaaf.

Maar het meeste kijk ik naar MMA. UFC, Strikeforce, Dream en ook K1 pak ik mee. Ook een vast groepje kameraden die dan een avond langskomt en dan wordt het soms wel een uur of 3 ’s nachts.

Nog meer liefhebbers van deze vechtsport?

Sjors
    Bijdrager

Voetbal kijken en spelen (maar niet in clubverband)! Ik ben PSV supporter en ben daarom ook vooral geïnteresseerd in wat zij doen. Ook het Nederlands elftal natuurlijk. Naar buitenlands voetbal kijk ik niet echt, behalve af en toe naar een belangrijke wedstrijd, zoals finale CL.

Om aan mijn conditie te werken loop ik hard. Ben er een paar weken uit geweest met een blessure, maar als volgende week maandag alles nog goed voelt, ga ik er weer tegenaan.

minischaapje
    Bijdrager

K1 :D

Joost Eijkholt
    Bijdrager

Voetballen op TV en wielrennen op de fiets. Alleen dat voetballen op de TV is af en toe zeer lastig.

NEEEEEEEE! WTF! Dit is toch een horrorforum?! Sport is alleen leuk in de vorm van Death Race 2000.

Martijn
    Bijdrager

Of jugging uit salute of the jugger?

Sjors
    Bijdrager

Vanavond Uruguay – Nederland! Nu moet ik kiezen tussen de wedstrijd en Frankenstein op RTL7. Maar ja, tegen Brazilië zaterdag was niet echt leuk om te kijken…

Martijn
    Bijdrager

Vriendschappelijke wedstrijden loop ik nooit warm voor dus vanavond gewoon een filmpje erin of misschien wel naar de nieuwe x-men.

Joost Eijkholt
    Bijdrager

@VeryBloodyMary wrote:

NEEEEEEEE! WTF! Dit is toch een horrorforum?! Sport is alleen leuk in de vorm van Death Race 2000.

Geloof dat met wielrennen de afgelopen tijd (helaas) regelmatig horrorverhalen komen…

En dan niet de doping… ;)

minischaapje
    Bijdrager

vind sport zowieso horror :P

maar een goede knokpartij zie ik graag :D

Laura Walhout
    Bijdrager

@ VeryBloodyMary

ik ben het zoooo ontzettend met je eens! Blegh sport, al moet ik wel weer gaan sporten..

Voorkeur gaat nu uit naar Roller Derby =)

Martijn
    Bijdrager

Zijn jullie ook allemaal zo blij dat de eredivisie weer van start gaat deze week? :)

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 27)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.