Stel jezelf voor.

• Geplaatst in: Overig / Chat

• Bijdrager

Ik ben Sandra aka Raven. 19 jaar oud, studeer dit schooljaar af op het MBO en begin in september op het HBO. Ik lees graag, en dan voornamelijk boeken van Stephen King. Toen ik 8 was, heb ik IT gezien, en ben toen meteen afgekickt van horrorfilms. Een paar jaar later begon ik het toch weer leuk te vinden. Dus langzamerhand ben ik toch weer op het goede pad gekomen haha! Verder hou ik van Sci-Fi en Fantasy, zowel boeken als series/films.

Vragen zijn altijd welkom! (:

Bijdrager

@Jasper, wat heeft Starve een smerige sound zeg. Zang(de grunts) doet me een beetje denken aan Mark Hunter van Chimaira. Nice!

Bijdrager

ik ben bram

21 jaar

gek op horror (no doh :P)

en peircings tattoo’s

mijn momenteelen favo horror onderwerp is zombies

maar ja dat verandert nog wel is

ik woon in amsterdam met me vriendin (tijdelijk nog ff bij me moeder)

en ik ben postbooden

Bijdrager

Hoihoi!

Ik ben dus Laura (27 jaar) In 2008 hebben Frank en ik een onderzoek naar Crossmediale Horror gedaan en sindsdien zijn wij bezig om echt iets met horror te gaan doen. In 2009 bloeide dit uit tot DeNachtvlinders.nl

Door de week werk ik als Community Manager bij Spil Games. Ontzettend leuk! Heerlijk de hele dag bezig met games =)

In het weekend ben ik Nachtvlinder en ben ik vooral bezig De Nachtvlinders uit te breiden of nieuwe invalshoeken te verzinnen.

Ik hou al van horrorfilms vanaf dat ik kan lezen en films mag kijken. Monsters zijn fantastisch en geesten jagen angst aan. Ik hou van kippevel momenten. Nog steeds wil ik als hobby gaan Ghost Hunten in combi met urban exploring, maar tijd zorgt ervoor dat dit vrij lastig is.

Naast al die horror dingen heb ik ook een lieve kant. Zo heb ik al 6 jaar roze haar en spaar ik Barbies.

Je kunt me ook hier vinden:

Twitter

Facebook

Hyves

LinkedIn

Google+ (waar ik niet zoveel mee doen)

Bijdrager

Ghost Hunten snap ik maar wat is Urban Exploring? Engels voor stedentrip? :)

Bijdrager

Lol! Nee, dat is het niet: Urban Exploring is het bezoeken/fotograferen van verlaten gebouwen

http://en.wikipedia.org/wiki/Urban_exploration

Enjoy! =)

Bijdrager

Dat is wel cool :) Maar in combinatie met spoken zoeken zou ik dat echt niet durven :P

Bijdrager

Een keer ghost hunten lijkt mij wel een keer gaaf eigenlijk!

En ik heb in de Zoom wel eens een stuk gelezen over Urban fotografie, levert soms wel erg mooi shots op ja.

Bijdrager

Ik ben dus Jaco.

Ben 44 jaar, logistiek medewerker en al sind ik mij kan herinneren als klein kind fan van horror.

De foto die ik als avatar heb komt van de Android app “Zombiebooth” af, zo zie ik er dus in het echt niet uit hoor ;)

Ben verder helemaal gek van My dying bride, Laibach, Anathema etc. Dus een beetje doom/gothic metal industrial herrie.

Bijdrager

@jaco d wrote:

De foto die ik als avatar heb komt van de Android app “Zombiebooth” af, zo zie ik er dus in het echt niet uit hoor ;)

Zombiebooth heb ik van de week ook ontdekt, lachen hè? Vooral dat gegrom en dat gehap naar je vinger (bij een touchscreen). Die van mij komt van Zombieland, daar kan je je ook zombificeren… :P

Bijdrager

ook maar eens doen dan;

Ik ben een jongen van 33 jaar uit Apeldoorn en op dit moment ben ik werkzoekende. Ben op zoek naar een baan in de douane, omdat ik daar voor geleerd heb. Ben net gestopt met voetballen omdat ik het moeilijk kon combineren met mijn gezin. Ik heb een vriendin en wij hebben samen 2 kinderen, een koophuis, auto, 2 katten, enz. De liefde voor horror komt vanuit mijn jeugd want mijn ouders zijn fanatieke horror fans dus dan rol je er vanzelf wel een beetje in. Ik luister graag naar hiphop muziek en heb zelf ook een forum waar je zo’n beetje alle NL hiphop kunt downloaden die ooit gemaakt is in het verleden. Ook heb ik een US hiphop forum en daar ben ik veel meer op te vinden, omdat ik dat veel liever luister dan NL hiphop.

Ik heb me hier aangemeld omdat ik toch wel bijna dagelijks op deze site kijk voor nieuwe info over horror. dus, KEEP UP THE GOOD WORK! ;)

Bijdrager

Ik ben Chris en ik ben uit ’75. Ik heb een “tik” wat horror heet. Ik vul mijn vrije tijd met: film kijken, muziek luisteren , voornamelijk hardcore/old school (gabber) en Goa/psy trance, gamen op pc/ps3/xbox360, internetten en dat dan meestal gezellig met vriend(inn)en. Verder ga ik graag naar de kleinere underground/bos feestjes.

Ik ben voornamelijk liefhebber van het genre horror, maar ik houd ook van SF, fantasy en oorlog. Zowel in films als series. Ben tevens verzamelaar van fantasy zwaarden,bijlen en andere snuisterijen!

Bijdrager

Wekom Guantaz en Chris!

Bijdrager

Empoesa ( Jeroen Stuifmeel )

37 jaar, operatieassistent, tweesteden zh Tilburg.

Getrouwd , twee dochters.

muziek: heavy metal , soundtracks, klassiek.

Horror liefhebber van games, films boeken en muziek.

Ik spaar schedel afbeeldingen, mokken asbakken ed

Speel gitaar en ben in het bezit van een PS2, PS3, PSP en Pc.

Amateur fotograaf.

Via een vriend op deze site terecht gekomen door imagine FFF Amsterdam, sindsdien ben ik regelmatig bezoeker en nu ook lid. Ga zo door !

Bijdrager

Hoi, ik ben Gert-Jan (wat verrassend), 44 jaar, uit Amsterdam. Ik ben acteur en vanaf dat ik een klein mannetje was, verzot op films. Horror, fantasy, sci-fi is het genre waar ik van hou. Ik ben opgegroeid met de Dracula en Frankenstein-films en Doctor Who (helaas veel te kort uitgezonden in NL, maar gelukkig wel uitgebracht op dvd). Leuk om met mede horror-fanaten over het genre te praten.

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 78)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.