Stel jezelf voor.

• Geplaatst in: Overig / Chat

• Bijdrager

Hoi,

ik ben Niek. 36 jaar en vanaf dat ik het me kan herinneren film verslaafd. Actie, thriller en horror.

Ik kwam op nachtvlinders omdat ik diverse recensies zocht van horrorfilms. Beetje surfen op de site en forum en besloten om deel uit ta gaan maken van deze groep horrorfans.

Mijn all time films zijn Predator 1 en de gehele alienfranchise. Ik werk bij de gemeente Breda en ga graag naar de bioscoop in Antwerpen. Veel keus, vooral grote stoelen en genoeg beenruimte. Ben nogal lang, dus die stelten zitten in Nederlandse bioscopen tegen de leuning van degene die voor me zit….

Anyway, ik sport soms, geef m’n geld uit aan mijn verzameling van Hot Toys collectibles, zombies knallen met mijn vrouw(black ops op de ps3), theater, citytrips maken. Ik wil nog altijd naar het Gigermuseum in Zwitserland.

Bijdrager

Hallo allemaal,

Ik ben Janita, 23 jaar en ik woon samen met mijn verloofde en dochter (4 jaar) in Vlaardingen. In het dagelijks leven studeer ik nog voor de opleiding tot HBO Verpleegkundige (zit in mijn laatste jaar). Mijn hobby´s zijn films en series kijken, cosplayen, piano spelen, gamen, lezen en met vrienden bordspellen spelen.

Ik ben sinds maart auteur bij De Nachtvlinder en heb sindsdien al meer dan 60 nieuwsartikelen en recensies geschreven. Het begon voor mij allemaal toen mijn filmrecensie van Véronica (2018) werd geplaatst. Super leuk natuurlijk! Daarnaast ben ik het creatieve brein achter de horrorscoop wat sinds juli de kop opsteekt.

Mijn passie voor horror begon bij de filmklassiekers A Nightmare on Elm Street en Evil Dead. Ik vind horror zo divers en geweldig op veel platformen en ben daarom blij met De Nachtvlinders! Ik heb nog veel goede ideeën voor de Nachtvlinders in store ;)

Sleutelbeheerder

Welkom allen :-)

3 berichten aan het bekijken - 76 tot 78 (van in totaal 78)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.