Supernatural

Home Forums TV-Series Supernatural

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Auteur
    Frank MulderFrank Mulder
    Sleutelbeheerder

Ah, het lijkt er op dat Net 5 weer een poging doet om Supernatural uit te zenden, om 23:30u is aflevering 2 van seizoen 4.

Net 5 heeft seizoen 4 nog nooit volledig uitgezonden. Ik zal eens uitzoeken of ze dat nu wel van plan zijn. En natuurlijk of andere seizoenen ook eindelijk eens worden uitgezonden.

MissLizBit
    Bijdrager

@Frank wrote:

Ah, het lijkt er op dat Net 5 weer een poging doet om Supernatural uit te zenden, om 23:30u is aflevering 2 van seizoen 4.

Net 5 heeft seizoen 4 nog nooit volledig uitgezonden. Ik zal eens uitzoeken of ze dat nu wel van plan zijn. En natuurlijk of andere seizoenen ook eindelijk eens worden uitgezonden.

Wel jammer dat Net 5 niet wat meer moeite doet… Supernatural is al jaren een van mijn favoriete series. Ben maar online gaan kijken, we zijn inmiddels al bezig met seizoen 7… Tegen de tijd dat Net 5 zover is ben ik hoogbejaard :P

Lieuwe
    Bijdrager

Ben gestopt na drie afleveringen van seizoen 1… wat een slappe, voorspelbare en brave hap zeg.

Frank MulderFrank Mulder
    Sleutelbeheerder

Vind je? Ik vind het juist een heerlijke serie.

Martijn
    Bijdrager

Het wordt ook beter na de eerste serie hoor.

Guantaz
    Bijdrager

@Lieuwe wrote:

Ben gestopt na drie afleveringen van seizoen 1… wat een slappe, voorspelbare en brave hap zeg.

Ik ben tot 4 afleveringen gekomen :P

Nils Masselink
    Bijdrager

Leuke serie! Seizoen 1 zijn echt allemaal losse urban legend verhalen. Best leuk maar niet allemaal even sterk. Seizoenen daarna gaan echt over demonen en het gevecht daar tegen. Erg cool. Ben overigens ook ergens halverwege seizoen 4 blijven hangen. Moet het maar weer eens op gaan pakken.

Frank MulderFrank Mulder
    Sleutelbeheerder

Dit jaar begint seizoen 14 alweer! :-O wie kijkt het nog?

RobRob
    Bijdrager

Ik kijk nog steeds en heb de eerste 11 seizoenen op DVD.

Guilty pleasure :)

Frank MulderFrank Mulder
    Sleutelbeheerder

Is de muziek in de 67 Chevy Impala nog steeds zo goed?

RobRob
    Bijdrager

Nee, helaas. Dat was echt iets van de eerste seizoenen. “Baby” speelt eigenlijk nauwelijks meer een echte rol. De Impala wordt nog wel gebruikt, maar is niet meer zo nadrukkelijk aanwezig.

Frank MulderFrank Mulder
    Sleutelbeheerder

Quote:

Nee, helaas. Dat was echt iets van de eerste seizoenen. “Baby” speelt eigenlijk nauwelijks meer een echte rol. De Impala wordt nog wel gebruikt, maar is niet meer zo nadrukkelijk aanwezig.

Nou… :? dan weet ik niet of ik weet begin met kijken

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.