Update forum: excuus voor de vele meldingen

• Geplaatst in: Overig / Chat

• Sleutelbeheerder

Hallo allemaal, Afgelopen dagen heb ik broodnodig onderhoud gepleegd aan het forum. Helaas blijkt dat er ook heel veel notificaties zijn verstuurd, ook van oude onderwerpen. Excuus daarvoor, dat ga ik aanpassen. Verder, ben ik benieuwd of jullie nog suggesties hebben voor het forum. Groet, Frank

Aanpassen meldingen

Rechtsbovenaan ieder forumonderwerp kun je de meldingen uitschakelen door op ‘Abonnement Stoppen’ te klikken.

Overzicht alle abonnementen

Ook kun je naar een overzicht van al je geabonneerde onderwerpen. Op de forum-pagina vind je onder de zoekknop de login, registreer en wachtwoord vergeten-links. Als je bent ingelogd vind je hier de ‘Profile’-knop. Als je naar je profiel gaat, vind je in het linkermenu de knop abonnementen.

Bijdrager

Hoi Frank,

Joh, dat kan gebeuren. Waar gehakt wordt vallen spaanders. Geen probleem ik heb de mails gewoon verwijderd.
    En wie weet heeft het nog een positief effect doordat mensen weer op het bestaan van het forum zijn gewezen 🙂

Bedankt in elk geval voor het werk en de tijd dat jullie aan de site besteden.

Groet,
    Rob

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.