Mis niks! Volg ons: nieuwsbrief, facebook, twitter, insta!

Wat ga je doen met Halloween?

Home Forums Lifestyle, Muziek & Events Wat ga je doen met Halloween?

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Auteur
    Frank MulderFrank Mulder
    Sleutelbeheerder

Halloween wordt in Nederland steeds populairder.

Er zijn steeds meer feesten en evenementen rond Halloween.

Hebben jullie al een idee wat je over 1,5 maand gaat doen?

Martijn
    Bijdrager

Waarschijnlijk de verjaardag van m’n vriendin vieren. Maar misschien kan ik het huis wel eens mooi aankleden in de halloween sfeer!

Lieuwe
    Bijdrager

Wederom vrijwilliger zijn bij de Halloween Horror Show in A’dam.

Frank MulderFrank Mulder
    Sleutelbeheerder

Ik wacht nog op de programmering van de HHS, kans is groot dat ik daar heen ga :)

Johan De Joode
    Bijdrager

@Frank wrote:

Ik wacht nog op de programmering van de HHS, kans is groot dat ik daar heen ga :)

Die is nu bekend he?! Waaronder The Thing (prequel)! Oohyeah! Nog even kijken waar ik deze ga kijken. Was vorig jaar in Amsterdam maar misschien dit keer naar Den Haag. Ik ga sowiezo!

Raven
    Bijdrager

Ik zat te denken om naar een feest te gaan, maar op die avond wordt hier ook een “Fright Nacht” gehouden, wat mij ook wel aanspreekt. Dus ik denk dat het een nachtje doorhalen wordt in de bios. (inclusief ontbijt, helemaal top haha!)

Nils Masselink
    Bijdrager

Ik organiseer een Halloween Party thuis de 29e. Ik ga alles versieren. pompoenen ben ik al aan het uitsnijden. Met horrorfilms, Bier, Muziek etc etc.

Dus Mede Nachtvlinders, als jullie zin hebben….!! Het is wel in Tilburg :-)

Sjors
    Bijdrager

Leuk dat je de mensen hier uitnodigt! :) Maar ik ga naar Halloween Horror Show in Utrecht. Ideaal dat het in meerdere bioscopen is! Zelfs Arnhem was nog een optie, maar met vrienden (die door het land verspreid wonen), hebben we voor Utrecht gekozen. Fijn dat het eens niet (alleen) in A’dam is :)

Nils Masselink
    Bijdrager

Ook gezellig natuurlijk! Have fun! Het nadeel van in het zuiden wonen is dat toch een stukje verder reizen is.

Leuk dat Halloween wat meer ingeburgerd begint te raken, je hebt nu echt keus. Bij de Action lagen er zelfs Halloween slingers e.d.! Ben ook zeker van plan om pompoensoep te eten, ‘pumpkin pie’ heb ik een paar jaar geleden gemaakt, maar dat is niet mijn ding :-P

Robbert
    Bijdrager

Werken, vrees ik :-/

Sic
    Bijdrager

Camping zombie feest in de Nieuwe Anita in Amsterdam:

Friday the 28th October Halloween Camping Zombie Party at De Nieuwe Anita, opens 20.30, Frederik Hendrikstraat 111

To celebrate the production of the Dutch Zombie feature flick Il Campeggio dei Morti Viventi and to contribute to the Amsterdam Halloween Festival, the Psychocru cordially invites you to put on your finest Halloween costume and to come carousing with the undead at de Nieuwe Anita.

From 20.30 onwards, you can release your inner scream queen with the patented The Texas Chainsaw Massacre Scream-A-Long, an interactive karaoke experience that helps you scream along with the classic film with a special animated volume meter.

The Psychocru’s best and bloodiest make-up artists will be around to zombiefy the everloving daylights out of you, after which you can show off your best zombie acting… best undead gets a prize!

And of course, we’ll have a VJ preview of footage from the film and a DJ who really knows how to get those living and undead booties shaking on the dance floor.

Dresscode: undead, camping site or undead camper…

Dus voor ieder die t nog niet weet.. De Nieuwe Anita is the place to be :D

Johan De Joode
    Bijdrager

Hey dat is grappig! Daar ga ik misschien ook naar toe. Heb alleen helemaal geen tijd meer om aan kleding te komen of iets dergelijks… :S

Zaterdag trouwens naar De Halloween Horror Night in Amsterdam.

Lieuwe
    Bijdrager

Dan zie ik je daar, Johan. Je herkent me aan het medewerker t-shirt. ;-)

Sic
    Bijdrager

@Johan de Joode wrote:

Hey dat is grappig! Daar ga ik misschien ook naar toe. Heb alleen helemaal geen tijd meer om aan kleding te komen of iets dergelijks… :S

Zaterdag trouwens naar De Halloween Horror Night in Amsterdam.

Dan kan ik je daar terplekke Zombiefy’en ;)

“The Psychocru’s best and bloodiest make-up artists will be around to zombiefy the everloving daylights out of you”

:D

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.