Weekend of Horrors in Bottrop

Home Forums Lifestyle, Muziek & Events Weekend of Horrors in Bottrop

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 20)
  • Auteur
    Frank MulderFrank Mulder
    Sleutelbeheerder

The Weekend of Horrors is Europe’s only horror convention on over 2500 m², spread out over two floors, with top star guests and three days of full program from morning until evening.

http://www.weekendofhorrors.com/de/index.html

Twee keer per jaar vindt het Weekend of Horrors plaats in Duitsland, vlak over de grens.

Is iemand hier wel eens heengeweest en is het leuk?

Martijn
    Bijdrager

Ik ben er nog nooit geweest maar er gaan aardig wat Nederlanders en Belgen heen volgens mij. Is volgens mij niet altijd helemaal goed geregeld (Exclusieve vertoningen op een ouderwetse tv heb ik al gehoord). Maar er komen altijd genoeg bezoekers dus ze zullen ook wel wat goed doen.

Ik ben al een paar keer van plan geweest te gaan kijken. Ook omdat ik wou zien of het de moeite waard is om er te gaan staan als verkoper. Misschien dit keer?

Blackwoman
    Bijdrager

Jip!!

Mijn man en ik zijn in 2008 geweest! SUPER!!!! Echt de moeite waard!

Op de foto met Bill Mosely en Sid Haig… Michael Biehn was er en nog veel meer.

Veel merchandise en dvd’s te koop. Alles in stijl ;-)

En ik ben dan nog geeneens een kenner, maar vond het al geweldig!

Empoesa
    Bijdrager

Eens kijken of we dit jaar daar naar toe kunnen gaan. Lijkt me wel leuk!

Gezien de vorige reactie lijkt het me zeer de moeite waard.

Johan De Joode
    Bijdrager

Ik wist hier niets van maar na even gekeken te hebben op de website ben ik wel erg enthousiast geraakt! :D

Laura Walhout
    Bijdrager

Misschien leuk om met zn allen die kant op te gaan? Want volgens mij willen er best veel en is nog niemand geweest ;-)

Martijn
    Bijdrager

Wanneer is de volgende eigenlijk?

Reverend JJ
    Bijdrager

4-6 November 2011. Ik zie dat Jeffrey Combs komt, supercool.

Laura Walhout
    Bijdrager

Kaartjes zijn niet eens zo duur, gewone dagkaarten zijn 20 a 25 euro =)

Daarnaast heb je nog silver (79,-), gold (99,-) en platinum (129,-) tickets (mocht je echt heel graag met ze op de foto willen en merchandise krijgen)

Alleen vervoer is het duurste denk ik.

Reverend JJ
    Bijdrager

Dat hangt er vanaf hoe je gaat. Het ligt net over de grens, iets meer dan anderhalf uur rijden vanaf Utrecht.

Twitch-horror
    Bijdrager

aww fuck ik heb geen geld (hoopelijk heb ik november genoeg geld om een kaartje aan de deur te koopen ) en er dan gewoon heen lifte of zo XD

klinkt wel heel awesome ^^

Johan De Joode
    Bijdrager

@Laura wrote:

Misschien leuk om met zn allen die kant op te gaan? Want volgens mij willen er best veel en is nog niemand geweest ;-)

Lijkt mij een heel leuk idee! Ben er nog nooit geweest en nog genoeg tijd om te sparen (muahahaha) voor zo’n Platinum ticket. Wil best op de foto met Jeffrey Combs of Malcolm McDowell :)

Martijn
    Bijdrager

Kun je anders niet met die gasten op de foto? Gewoon een tientje of vijftien euro betalen en in de rij staan?

Johan De Joode
    Bijdrager

Ik heb geen idee. Eerlijk gezegd dacht ik altijd dat je gewoon kon langs gaan en dat sommige acteurs geld vragen voor de foto die je dan wel weer ‘gratis’ kon laten signeren.

Het is veel geld, dat moet ik wel toegeven.

Laura Walhout
    Bijdrager

Ik ga liever voor een gewoon kaartje..

..en wil best een lief mailtje sturen dat we met zn allen van de nachtvlinders graag een leuke foto willen voor onder de recensie van het festival ;-)

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 20)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.