Luister de podcast HorrorPraat via Spotify, Apple iTunes of via Petje.Af.

Welk boek lees je nu?

Home Forums Boeken & Comics Welk boek lees je nu?

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 82)
  • Auteur
    Tom Thys
    Bijdrager

Jachtseizoen van Anko van der Woude.

En daarvoor Zwarte Muren van Anthonie Holslag.

Beide Nederlandstalige verhalenbundels in het genre horror.

[hr]

@Robbert wrote:

maar het quasi-hippe slang-taaltje wat veel van de personages bezigen komt de leesbaarheid niet altijd ten goede en haalt m.i. de vaart er af en toe een beetje uit.

Klopt. Ik moet ook toegeven dat Mieville qua vocabulaire voor mij net iets te hoog gegrepen is. Ik zit er niets mee in om af en toe een woord op te zoeken in het woordenboek, maar Kraken was voor mij een stapje te ver.

[hr]

@Total Dirkness wrote:

Clive Barker- Books of Blood

Heel veel goede korte verhalen van Barker, elke keer weer een feest.

Uitstekend boek inderdaad.

Robbert
    Bijdrager

Andrew Vachss – Flood

Tom Thys
    Bijdrager

Jean Ray – Gouden Tanden

Robbert
    Bijdrager

T.E.D. Klein – Dark Gods

Renzo
    Bijdrager

Ik heb zo’n stapel boeken liggen waar ik bijna niet doorheen kom. Maar Eragon zal denk ik het eerst gelezen worden voordat ik eventueel de film ga kijken.

WhiteWolf
    Bijdrager

Hoi allen, De wind door het sleutelgat van Stephen King

Robbert
    Bijdrager

The White People and Other Weird Stories van Arthur Machen. Enger dan Lovecraft :s

WhiteWolf
    Bijdrager

and moving on naar Veertien van Dean Koontz

Raven
    Bijdrager

Dead to the World van Charlaine Harris.

Spawn999
    Bijdrager

Leest lekker weg!

Bart Paashuis
    Bijdrager

Zat even wat tijd tussen ;-). Net The Boys Are Back In Town van Christopher Golden gelezen. Veel dingen geschreven die ik niet onder horror zou plaatsen (bijdrage aan Buffy & Hellboy boeken oa), maar ook boeken die aardig in de buurt komen. Zeker de verzamelaars zoals 21st Century Dead: A Zombie Anthology.

The Boys Are Back In Town gaat over magie, tijdreizen, verkeerde keuzes, opgroeien en hoe goed proberen te doen dramatisch af kan lopen.
    Nou ben ik niet zo’n fan van het hele tijdreisgebeuren, mijn hoofd haakt snel af bij teveel watals-danmaar-jadantoch gebeuren waarin alles elkaar moet beinvloeden. Maar dit boek was een aangename verrassing, deed me qua verhaallijn wel denken aan Stephen King.

Robbert
    Bijdrager

[img]https://horrornovelreviews.files.wordpress.com/2014/06/the-lost1.jpg[/img]

Ik weet niet waarom ik het iedere keer weer doe, mezelf blootstellen aan het inktzwarte en uitzichtloze universum van Jack Ketchum. Zijn boeken lezen als een trein maar o wat zijn ze naar :(

Rob
    Bijdrager
    NovemberMike
    Bijdrager

Wij zijn ons Brein – Dick Swaab en daarna ligt het vervolg “Ons creatieve Brein” al klaar.

Ik lees de hele reeks van The Darkest Minds

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 82)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.
//