Welk boek lees je nu?

• Geplaatst in: Boeken & Comics

• Bijdrager

Emily St. John Mandel – Station Eleven

De wereld is weer eens vergaan na een virus. We volgen hierin de wederwaardigheden van een rondreizend theatergezelschap dat stukken van Shakespeare opvoert. ’t Is weer eens wat anders dan Mad Max-achtige krijgers.

Bijdrager

https://m.media-amazon.com/images/I/61rwNi30DzL._SL500_.jpg" />

Als de aangekondigde HBO-serie net zo leuk wordt als het boek staat ons nog wat moois te wachten :D

Bijdrager

Nerds! van Emilio Guzman en Thijs van Domburg. Het boek neemt je mee in de wereld van de nerd en is vooral bedoeld om niet-nerds een inkijkje te geven, maar als nerd (want ja, dat ben ik) is het ook leuk om te lezen. Er staan (uiteraard) heel veel referenties in en ik herken veel dingen, al wordt af en toe wel echt het stereotype neergezet. Maar goed, een beetje overdrijven hoort er in zo’n boek ook wel bij. Dus: vermakelijk boek voor nerds en leerzaam voor niet-nerds die de nerds in hun omgeving wat beter willen begrijpen 😉

Sleutelbeheerder

Eindelijk begonnen aan het tweede deel van The Dark Tower – Stephen King

Bijdrager

Ah, “Het Teken van Drie”. Dat is het boek waarin het Ka-Tet compleet wordt.

Veel plezier er mee. Hoop dat je het goed genoeg vindt om de rest van de serie ook te gaan lezen. ik vond dat in elk geval zeer de moeite waard.

Bijdrager

Ik ben begonnen in deze pil:

The making of Alien

Daar tussen door ben ik bezig met De reis van de Space Beagle van A.E. van Vogt.
    Nogal oude (1950) SciFi roman die één van de vele inspiraties was voor het verhaal van Alien, maar ook van Gene Roddenberry toen hij Star Trek bedacht.

6 berichten aan het bekijken - 76 tot 81 (van in totaal 81)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.