Luister de podcast HorrorPraat via Spotify, Apple iTunes of via Petje.Af.

Welke Comics lees je?

Home Forums Boeken & Comics Welke Comics lees je?

9 berichten aan het bekijken - 16 tot 24 (van in totaal 24)
  • Auteur
    Martijn
    Bijdrager

Begonnen in de eerste Army of Darkness omnibus.

De movie adaptation vond ik niet echt goed, de film leent zich uitstekend voor een comic maar in plaats van een comic stijl hebben ze voor meer realistische tekeningen gekozen. En de humor van de film komt ook niet terug.

Maar daarna komt Ashes to Ashes, wel in een mooie comic stijl en met de flauwe humor! Wel erg druk.

Nu bezig in Shop till You Drop, en die net zo mooi maar een stuk overzichtelijker.

Hierna Ash vs. Re-Animator, waar ik erg benieuwd naar ben!

Ik las gisteren trouwens dat er een nieuwe serie van Army of Darkness komt! Misschien wel leuk nieuws voor een artikel?

Ook begonnen in de Detective Comics (Batman) reboot en de eerste drie nummers zouden ook zo besproken kunnen worden op de Nachtvlinders want deze zijn behoorlijk duister en grenzen aan de horror.

Laura Walhout
    Bijdrager

Ik wil nog steeds Fables lezen. Iemand dit al gedaan? Zoja want vond je er van =)

I.c.e motion
    Bijdrager

Fables is cool. Al moet ik wel toegeven dat ik het al een tijd niet meer gevolgd heb..

Miriam Verhaaf
    Bijdrager

@ Laura; Fables gevraagd aan die goeie ouwe sint. Dus kan je er nog weinig over vertellen. Schijnt wel een hele (kwalitatief) goede comic te zijn!

Verder lees ik:

– The Walking Dead

– Sandman

– Emily the strange

– The Unforgiving (van Within Temptation)

– Lenora

– Zelfmoordkonijntjes

– Dark Ivory

– Heroes

– Favole (Victoria Frances; is niet helemaal een comic)

Martijn
    Bijdrager

Nog twee gave tp’s gelezen die eigenlijk een review verdienen op Nachtvlinders. Alleen kom ik net kijken in de comic wereld.

– Animal man (onverwacht, maar een sterk staaltje body horror!)

– Frankenstein – Agent of SHADE (doet wel erg denken aan Hellboy qua idee, maar toch erg gaaf)

Von Hackenstein
    Bijdrager

Vorige week de bundel van The Dark Tower uitgelezen. Mooi spul! Fijne donkere sfeer.

Verder heb ik zo’n beetje alles van Chaos Comics (pre-failissement): Evil Ernie, Lady Death, Purgatory, Cremator, etc., etc.

Tot slot fan van Slaine. Geen horror in de stricte zin des woords, wel machtig mooi.

Spawn999
    Bijdrager

Op dit moment lees ik Ferals van schrijver David Lapham en Gabriel Andrade. Met een grote hoeveelheid gore en sex. Lekker!

Spawn999
    Bijdrager

Vanochtend de nieuwe Witch Doctor gelezen. Fantastische serie!!

Frank Mulder
    Sleutelbeheerder

Had hem al een tijdje liggen, maar nu eindelijk begonnen aan Virus van Patrick Cornelis.

[img]http://pangolin-comics-webshop.com/img/p/2/2/5/225-large_default.jpg[/img]

9 berichten aan het bekijken - 16 tot 24 (van in totaal 24)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.
//