Welke horrorgame moet je gespeeld hebben?

• Geplaatst in: Games

• Bijdrager

Vind ‘m best goed gelukt! En origineel man. Mag je zeker trots op zijn. Maar ik denk dat er soms wel mensen zullen kijken van “wat is dat nu weer?!?” :D

Bijdrager

@Sfvee: Heel vet!

Bijdrager

Heel veel mensen denken dat ik zelf op m’n arm heb zitten tekenen met een rode balpen haha. Ook het uitleggen aan niet gamers is… interessant. 🙄

Maar ben er na 3 jaar nogsteeds superblij mee. Het enige wat zonde is.. de rode kleur moet zo snel opnieuw gedaan worden. đŸ˜¯

Bijdrager

Last of Us is hier volgens mij nog niet genoemd, dus bij deze 😀 Het grootste pluspunt aan deze game is de sfeer. Het speelt eigenlijk meer als een soort film. Alles ziet er geweldig uit, met gave muziek. (De nieuwe Netflixfilm Annihilation deed me er op sommige momenten een beetje aan denken.) Het verhaal is ook cool en er is veel ruimte voor ontwikkeling van de personages. Verder is het ook gewoon een lekkere game om te spelen, waarin je lekker zombies kunt slopen 😛 Aanrader voor iedere zombiefan!

Bijdrager

Ik wil the last of us zo graag nog een keer spelen! Maar ben pcgamer dus helaas. Even zoeken of er iemand een PS te leen heeft ofzo 🙄

Bijdrager

Dying Light

Sleutelbeheerder

Dead Rising 4 is kun je overslaan, maar Dead by Daylight is wel erg nice.

Bijdrager

Ik wil the last of us zo graag nog een keer spelen! Maar ben pcgamer dus helaas.

Psnow heeft tlou in het assortiment en is heel goed vanaf een pc te spelen 🙂

Bijdrager

The Evil Within vind ik zelf echt een meesterlijke horrorgame.

De sfeer is zo drukkend, en goede schrikmomenten.

Bijdrager

Dying Light 2 staat hoog op mijn lijstje… Nog ff wachten tot ‘ie uitkomt.

Bijdrager

Ik zie dat er al een aantal goede games genoemd zijn. Ik ga er nog een paar aan toe voegen.

Niet echt de hoogste kwaliteit game maar zeker wel een aanrader vind ik Cry of Fear.

Layers of fear vond ik ook wel een vette game. En een wat minder horrorachtige game van dezelfde makers van Layers of fear, Observer. Beide wel heel erg vreemd, maar daar hou ik wel van.

11 berichten aan het bekijken - 31 tot 41 (van in totaal 41)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.