Mis niks! Volg ons: nieuwsbrief, facebook, twitter, insta!

Welke serie kijk jij op dit moment?

Home Forums TV-Series Welke serie kijk jij op dit moment?

8 berichten aan het bekijken - 211 tot 218 (van in totaal 218)
  • Auteur
    RobRob
    Bijdrager

Gisteren What we do in the Shadows gezien. Zijn maar tien afleveringen van een half uur, dus zeer bingable. Het borduurt volledig voort op de film van Taika Waititi en is erg grappig. Waititi heeft de eerste aflevering zelf geregisseerd en ook bijgedragen aan de verhalen.

Ben nu bezig met Ragnarok. Weet nog niet wat ik er van moet vinden, maar het begint goed (2 afleveringen gezien).

NovemberMike
    Bijdrager

Ben nu bezig met Better Call Saul nadat ik pas een tijdje terug El Camino heb gezien. Het Breaking Bad virus begon weer te kriebelen.

Frank MulderFrank Mulder
    Sleutelbeheerder

Zoals ik al schreef in mijn Amazon-stuk, Carnival Row op Prime Video gekeken. Steampunk/dark fantasy met vleugje H.P.Lovecraft. 8 afleceringen van een uur. Erg goed.

RobRob
    Bijdrager

Ik heb afgelopen weekend Floris gekeken, inclusief de nooit afgemaakte 13e aflevering 😀

Ik kijk nu Crazyhead op Netfilx. Leuke combi van horror en humor!

Frank MulderFrank Mulder
    Sleutelbeheerder

Iemand al begonnen aan Into the Night op Netflix?

RobRob
    Bijdrager

Nee, ik heb hier nog niets van gezien.
    Het ziet er wel interessant uit, maar ik heb nog zoveel andere dingen te zien 😉

Ik ben nu bezig met “Good Omens” en heb ook seizoen 2 van “The Orville” nog liggen.

Frank MulderFrank Mulder
    Sleutelbeheerder

Eigenlijk kijk ik nu ff niks, kan niet zo vaak vinden waar ik zin in heb.
    Wel een paar afleveringen Tales From The Loop gekeken, maar hoewel het erg goed is, is het geen binge-materiaal. Echt iets voor af en toe.

8 berichten aan het bekijken - 211 tot 218 (van in totaal 218)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.