Welke serie kijk jij op dit moment?

• Geplaatst in: TV-Series

• Bijdrager

Ik ben niet zo’n serie kijker, maar ik heb er toch een paar gezien.

zoals: OZ, John Doe, Prison Break, The Walking Dead, The Event.

Alle 5 geweldige series.

Nu ga ik beginnen aan Dexter (omdat iedereen het erover heeft) en misschien ook nog wel aan Supernatural. Ook heb ik veel mensen horen praten over de serie True Blood. Misschien dat ik die ook maar eens moet gaan kijken. Oh, en voor dat ik het vergeet: Falling Skies ga ik ook kijken, hoewel de recensies erg slecht zijn.

Bijdrager

Mijn vrouw en ik hebben afgelopen week Game of thrones s01 afgerond, geweldige serie,

inmiddels zitten we in het 2de seizoen van breaking bad, echt de moeite waard. we lachen ons hier iedere avond een bult om de capriolen van de personages.

Bijdrager

Ben nu helemaal op to date met Supernatural. Seizoen 6 was wel één van de mindere met af en toe een uitschieter.

Bijdrager

@Frank wrote:

Ik zit te denken om eens X-files te gaan kijken, eigenlijk destijds maar af en toe wat van gezien.

De X-files is echt een van de beste series ooit. Natuurlijk zijn er goede en slechte afleveringen, maar over het geheel gezien was dit een erg goede serie. Vond alleen de laatste seizoenen niet zo boeiend.

[hr]

Ik kijk momenteel naar Torchwood op de BBC. Torchwood is een spin-off van Doctor Who (Torchwood is een anagram van Doctor Who) met de ‘trisexual’ Captain Jack Harkness (John Barrowman) in de hoofdrol. Het plot van het huidige seizoen is erg sterk: plotseling kan niemand meer sterven, maar mensen worden ook niet beter. Als iemand zichzelf bv opblaast, dan blijft hij als verkoold skelet voortbestaan. De special effects zijn prachtig en de cast is deze keer aangevuld met enkele Amerikaanse topacteurs. Aanrader dus.

Bijdrager

@Laura wrote:

Iemand The Gates al gezien? Zoja, is het wat?

Het is best wel leuk, maar seizoen 1 eindigt met een cliffhanger en daarna is de serie gecanceled, dus dat is wel jammer[hr]

90210 Seizoen 4

Being Human – US – Seizoen 1

Blue Mountain State – Seizoen 2

Camelot – Seizoen 1

Charmed – af

Chuck – Seizoen 4

Desperate Housewives – Seizoen 8

FlashForward – af (gecanceled)

Greek – Seizoen 4

Heroes – af (gecanceled)

Kyle XY – af (gecanceled)

Legend of the Seeker – Seizoen 1

Lost – af

Smallville – Seizoen 10

South Park – Seizoen 14

Supernatural – Seizoen 6

Teen Wolf – Seizoen 1

The Gates – af (gecanceled)

The Walking Dead – Seizoen 2 (komt in november 2011 uit)

True Blood – Seizoen 4

Bijdrager

Ik heb het over mezelf afgeroepen door – na het jaren afgehouden te hebben – in een romantische bui het 5e seizoen van Grey’s Anatomy aan mijn vrouw cadeau te doen. Ze was meteen weer verslaafd en dus is het nu meteen flink doorpakken. Ben halverwege seizoen 7 en nog 12 afleveringen dan is het weer even klaar. Pfew! Al moet ik zeggen dat de laatste twee afleveringen van seizoen 6 nagelbijtend spannend waren. Had ik niet verwacht.

Daarna:

– Game Of Thrones

– True Blood seizoen 4

– Fringe (weet even niet meer welk seizoen ik gebleven ben, topserie!)

Bijdrager

Falling skies inmiddels uitgekeken en da’s niet echt een must. Het acteren en de sfx laten soms wat te wensen over, maar ik vond het wel leuk genoeg om uit te kijken. En mocht er een 2e seizoen komen dan kijk ik gewoon weer verder.

En nu uiteraard ook aan het kijken naar True Blood s4. Ik had m’n twijfels tijdens de eerste aflevering want dat elfjes gedoe vond ik maar niks. Maar al snel ging het weer de goeie kant op en was ik weer verslaafd!

Over vier weken begint Castle weer in de US (niks met horror te maken!)

Bijdrager

Ik heb nu de eerste twee seizoenen van Breaking Bad gekeken. Best wel gaaf :)

Bijdrager

kijken nu warehouse 13, erg similar to eureka, ook soms gelinkt aan elkaar, best leuk :D

Bijdrager

Ik ga de dvd’s van Millennium weer tevoorschijn halen.. Heerlijk. Ik mis die serie echt.

Bijdrager

@martijn wrote:

Falling skies inmiddels uitgekeken en da’s niet echt een must. Het acteren en de sfx laten soms wat te wensen over, maar ik vond het wel leuk genoeg om uit te kijken. En mocht er een 2e seizoen komen dan kijk ik gewoon weer verder.

Ik denk er precies hetzelfde over. Niks speciaals ofzo, maar zeker vermakelijk om naar te kijken. En na het zien van het einde van seizoen 1, ben ik zeker benieuwd naar seizoen 2.

Ik heb de serie Supernatural ook een kans gegeven, maar naar het zien van 5 afleveringen heb ik besloten niet meer verder te kijken.

Nu ben ik begonnen aan de serie Haven. Net de eerste aflevering gekeken en ik moet zeggen dat ik het niet zo geweldig vond. Maar ik kijk altijd meer dan 1 aflevering om te kunnen beslissen of het wat is voor mij…dus nog even afwachten…

Als Haven ook niets is ga ik gelijk beginnen met het 2de seizoen van Dexter. Na het zien van het 1ste seizoen heeft het mij wel nieuwsgierig gemaakt naar de rest.

[hr]

@Sjors wrote:

Ik heb nu de eerste twee seizoenen van Breaking Bad gekeken. Best wel gaaf :)

Ziet er wel interessant uit ja. Misschien dat ik deze ook wel ga kijken. Thanks voor de tip!

Bijdrager

Net het eerste seizoen van Breaking Bad gekeken. Wat een geweldige serie! Ga nu gelijk door met het 2de seizoen

Bijdrager

@Guantaz wrote:

Net het eerste seizoen van Breaking Bad gekeken. Wat een geweldige serie! Ga nu gelijk door met het 2de seizoen

Ik ben nu bezig met het vierde seizoen. Blijft goed :) Alleen het begin van seizoen drie vond ik wat minder, maar het einde is echt goed.

Bijdrager

Momenteel bezig met The Wire S4, Seinfeld S4 (herkijk), Camelot S1 en How I Met Your Mother S1.

Binnenkort: True Blood S4 en ik wacht ook met smart op de nieuwe seizoenen van Breaking Bad, Sons of Anarchy, Dexter en straks ook Boardwalk Empire en The Walking Dead…

Sleutelbeheerder

Jup, nu ook begonnen aan true blood 4, strkas natuurlijk ook walking dead

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 218)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.