Welke streamingdienst gebruik je?

• Geplaatst in: Films

• Sleutelbeheerder

De tijden van de videotheek zijn ingewisseld voor de videostreamingdiensten. Aan één heb je niet meer genoeg, welke gebruik jij?

Bijdrager

Nooit interesse in Netflix gehad. Totdat ik een gratis accountje kreeg van een kameraad van mij. Eerst alleen een beetje kinderfilms streamen voor de kinderen, maar later toch wel een grote waardering gekregen voor het grote aanbod. Nu helemaal verslaafd 🙄

Bijdrager

Sinds december gebruik ik ook Netflix. Gezien de interessante Netflix Orginals films en series die de laatste tijd uitkomen, ben ik ook maar gaan Netflixen en ik maak er meer gebruik van dan ik vooraf had verwacht. Ik keek behalve voetbal al bijna geen televisie meer, nu is echt alleen nog maar voetbal en verder Netflix :P

Bijdrager

De Netflix originals blijven maar komen. Ik moet uitkijken niet teveel door elkaar te kijken. 😆

Bijdrager

Ik kijk via Netflix… Ik heb dat al 4 of 5jr..Ik kan niet meer zonder.. Ik heb sinds een maand ook terrarium tv erbij en dat is een soort van showbox (vergelijkbaar)

Bijdrager

Netflix en Videoland. Voor beiden geldt dat het aanbod beperkt is en er erg veel troep op staat en dat het dus te vergelijken is met zoeken naar goudklompjes in een rivier van stront. Gelukkig is er Popcorn Time..

Bijdrager

Netflix en Pathé thuis.

Sleutelbeheerder

Niemand bij met series op Amazon Prime?

Bijdrager

Ik gebruik Netflix, Pathé Thuis en Ziggo.

Zo weet ik zeker dat ik niks mis. Veel Horror wordt toch ook vaak onder Arthouse geschaard XD

Ook gebruik ik de Terrarium TV ios app op de telefoon, maar kan ook via een omweg op de pc/laptop. Maar ik gebruik dit alleen als de bal met kettig (lees: mijn vrouw) onder de hormonen zit en een jankfilm wil kijken….

Bijdrager

Sinds een tijdje Netflix, vooral voor de kinderen, maar er is inderdaad genoeg aanbod voor ons.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.