De slechtste horrorfilm die je ooit gezien hebt.

Marjolein
Nachtvlinder

Bericht door Marjolein » do aug 11, 2011 4:15 pm

Slechte horrorfilms, er zijn er genoeg, maar welke horrorfilm betekende voor jou een nieuw dieptepunt?

Voor mij was het The Incredible Melting Man; over een astronaut die door buitenaardse straling langzaam smelt. Het verhaal, de special effects, het acteren, alles was tenenkrommend. Het toppunt van deze film was dat er op de videohoes een aantal veelbelovende foto's van scenes stonden die helemaal niet in de film voorkwamen!

frank
Site Admin

Bericht door frank » do aug 11, 2011 7:01 pm

Het probleem met slechte films is dat je die meteen wil vergeten en dat leuk aardig. Alien vs. Zombies vond ik drama, de nederhorror Lenteveld was tergend, maar ik ga in dit geval voor een film die ik niet heb uitgekeken: Jack O' Lantern.

Maar gezien ik hem nooit heb uitgekeken, mag ik eigenlijk ook niet oordelen of hij echt zo slecht was. Al acht ik de kans klein dat hij beter wordt.

Overigens was de film onderdeel van de Ultimate Horror Box 1. Waar ook nog de niet horrorfilm The killer next door en Crossbones, die we van schrik ook nog niet hebben gekeken.

Martijn

Bericht door Martijn » vr aug 12, 2011 7:21 am

Aangezien ik nogal wat slechte horrorfilms kijk is het erg moeilijk om er één uit te pikken. :)

Werewolf was erg slecht, omdat er niks in gebeurde en omdat het later een pilot bleek te zijn.

JohanDeJoode
Nachtvlinder

Bericht door JohanDeJoode » vr aug 12, 2011 12:03 pm

Tja.. ik ken er zo veel.. Maar Mexican Werewolf in Texas http://www.imdb.com/title/tt0756689/

en Horrors of War http://www.imdb.com/title/tt0439615/ waren echt verschrikkelijk.. Ik vind het bijna erg dat ik die op dvd heb gekocht... :p

Martijn

Bericht door Martijn » vr aug 12, 2011 1:34 pm

O ja, horrors of war. Die heb ik niet uitgekeken!

quoco

Bericht door quoco » za aug 13, 2011 7:52 am

Blade: House of Chthon, dat is gewoon niet eens leuk meer.

Singha

Bericht door Singha » za aug 13, 2011 2:28 pm

Dan kom ik toch al gauw op ''Motor Home Massacre'' en ''Swamp Zombies''. Wat een misbaksels. Gelukkig had ik er maar een paar euro voor betaald, dus de schade viel mee.

Empoesa

Bericht door Empoesa » zo aug 14, 2011 3:18 pm

Ik ben van mening dat kanshebber op deze , twijfelachtige, titel, "Malditos Sean" dit Argentijnse griezeldrieluik schept een mooi sfeertje maar de specials zijn niet zo denderend maar het laatste verhaal doet echt de deur dicht en zorgt ervoor dat deze film in het rijtje van slechtste films ooit komt. Een stel tuinkabouters die samen een goud etend monster worden in de stijl van "Buurman en Buurman" Kleipoppetjes dat doet het niet voor mij.

Sjors

Bericht door Sjors » zo aug 14, 2011 9:06 pm

Horrors of War heb ik binnen vijf minuten afgezet, maar wil ik nog wel een keer kijken. Met vrienden en bier erbij.

Ik denk dat ik House of the Dead de slechtste horrorfilm vind (van wat ik ken). Die film slaat echt helemaal nergens op. Van begin tot eind vreselijke slecht. Heb ik overigens al een keer of drie gezien, want ik kan er om blijven lachen.

JohanDeJoode
Nachtvlinder

Bericht door JohanDeJoode » ma aug 15, 2011 12:14 pm

@Frank wrote:

De horror filmnight special box?

@Empoesa wrote:

Ik ben van mening dat kanshebber op deze , twijfelachtige, titel, "Malditos Sean" dit Argentijnse griezeldrieluik schept een mooi sfeertje maar de specials zijn niet zo denderend maar het laatste verhaal doet echt de deur dicht en zorgt ervoor dat deze film in het rijtje van slechtste films ooit komt. Een stel tuinkabouters die samen een goud etend monster worden in de stijl van "Buurman en Buurman" Kleipoppetjes dat doet het niet voor mij.

Hahahaha ik ben gelijk benieuwd naar deze film! :P Soms kan iets wat slecht is juist ook heel leuk zijn. ; )

Reverend JJ

Bericht door Reverend JJ » di aug 16, 2011 6:43 am

Ik hou nog wel eens samen met een aantal vrienden filmavonden met alleen maar slechte films. Cinemageddon is daarbij echt een goudmijn voor cult-klassiekers en misbaksels. Ik heb daardoor inmiddels zoveel slechte films gezien dat ik niet meer weet wat ik de slechtste ooit vond. De meeste recente die ik afgezet heb was Diary of the Dead, wat een tegenvaller was dat.

Bizarbara

Bericht door Bizarbara » di aug 16, 2011 10:55 am

Poultrygeist... Ik dacht yay! Troma film! Lache! Maar het bleek een musical met een heel misplaatste morele boodschap. En Kaufmann in een tutu...

Sjors

Bericht door Sjors » di aug 16, 2011 12:34 pm

Diary of the Dead is idd een tegenvaller, maar niet echt een film die je tussen de slechtste films ooit kunt scharen, of wel?

Poultrygeist vond ik wel lachen. Volgens mij zijn alle films van Troma B-films, maar ze hebben echt wel slechtere gemaakt dan Poultrygeist, zoals Redneck Zombies (wel hilarisch).

Reverend JJ

Bericht door Reverend JJ » di aug 16, 2011 1:46 pm

Slechtste films ooit vind ik films die te slecht zijn om goed te vinden, maar niet slecht genoeg zijn om grappig of vermakelijk te vinden. The Village, Zoolander, Me & You & Everyone We Know en King Arthur zijn bijvoorbeeld allemaal films waarbij ik de bioscoop uitgelopen ben. Samurai Cop daarentegen is een film die zo slecht is dat ie weer goed is.

Sjors

Bericht door Sjors » di aug 16, 2011 2:01 pm

Ah, oké. Ik vind slechte films die zo slecht zijn dat ik er om kan lachen nog steeds slechte films. Ze zijn vermakelijk (leedvermaak), maar dat maakt ze niet beter qua verhaal, acteerwerk, SFX, enzovoorts.

Reverend JJ

Bericht door Reverend JJ » di aug 16, 2011 2:11 pm

Dat klopt, maar ze hebben wat mij betreft wel een veel hogere entertainmentwaarde dan films die er tussenin vallen. En uiteindelijk draait het daar om, toch?

Sjors

Bericht door Sjors » di aug 16, 2011 2:25 pm

Voor de amusementswaarde draait het daar zeker om. De discussie is dan misschien: wat is slecht? Is het slecht omdat het niet leuk is, of omdat het geen kwaliteit heeft? Ik zou zeggen dat laatste. Hoewel je zeker gelijk hebt dat er geen reet aan is om een film te kijken die slecht is, maar niet slecht genoeg om grappig te zijn.

JohanDeJoode
Nachtvlinder

Bericht door JohanDeJoode » wo aug 17, 2011 1:35 pm

Ook een erge: Stacy: Attack of the Schoolgirl Zombies

http://www.imdb.com/title/tt0368296/

Zelfs dronken vond ik hem niet leuk.. :p

frank
Site Admin

Bericht door frank » wo aug 17, 2011 1:44 pm

Ik zou zeggen:

slecht, tergend, pijnlijke ogen en bijna niet uit te kijken slecht. Waar heb ik naar zitten kijken en waarom? Wie ben ik? Welke dag is het? ...reutel...

Sjors

Bericht door Sjors » wo aug 17, 2011 2:33 pm

@Frank wrote:

Ik zou zeggen:

slecht, tergend, pijnlijke ogen en bijna niet uit te kijken slecht. Waar heb ik naar zitten kijken en waarom? Wie ben ik? Welke dag is het? ...reutel...

What is this... I don't even...

Plaats reactie