Hoe zou jij een film maken?

Plaats reactie
beelz

Bericht door beelz » za okt 22, 2011 10:39 am

Iedere filmliefhebber heeft er wel een idee over. De ultieme film zoals die gemaakt zou moeten worden zodat jij hem wil zien. Je hebt de acteurs al uitgekozen, het genre is bekend en het thema heb je ook al uitgekozen.

Dus hoe zou jij het doen? Hoe ziet de ultieme film eruit voor jou?

Mijne gaat ongeveer zo:

John Cusack zit op een stoel, vastgebonden en gekneveld. Naast zijn oren staan 2 enorme speakers 50.000 Watt en daar komt teringherrie uit. Zijn oren en ogen gaan bloeden. Het geluid stopt. Cusack is doof en blind.

Dan komen de helden van de film aangelopen: Danny Trejo, Gary Busey, Samuel L. Jackson en Ron motherfucking Perlman.

Ze gaan een spelletje met Cusack spelen. Het spelletje heet "Mep de kutacteur verrot."

Uiteindelijk sterft John Cusack. Dan komt er een wetenschapper, gespeeld door Udo Kier. Udo Kier is een beetje een geschifte wetenschapper en hij gaat experimenten uitvoeren op het lichaam van Cusack. Op een onbewaakt moment komt er een eco-terrorist langs in de basis (een perfecte rol voor Russel Brand) en hij laat wat dieren ontsnappen. Bij de ontsnapte dieren zitten onder andere wat apen, geiten, ezels en een genetisch gemanipuleerde olifant.

Alle dieren gaan naarbuiten en daar gebeurt verder niet mee. Alle dieren op 1 na, er blijft namelijk nog een capibara over. Deze capibara is pisnijdig omdat er experimenten op hem zijn gedaan. Hij loopt door de gang van het ondergrondse lab van Udo Kier en komt in de kamer waar John Cusack ligt.

Capibara's staan bekend om hun hitsigheid en hij neemt dan ook rustig de tijd om John Cusack bruut te vernederen. Russel Brand is ondertussen druk bezig om te ontsnappen uit het ondergrondse lab en hij wordt op de hielen gezeten door de beveiliging (henchman 1 tm 12). Hij komt langs de kamer waar het nu verkrachte lijk van Cusack ligt. Ook Russel Brand staat bekend om zijn hitsigheid en hij besluit de capibara te ass rapen.

Nu hebben we ongeveer 40 minuten tofheid gehad en krijgen we wat de film pas echt awesome gaat maken:

Russel Brand verandert in een zombie omdat hij de necrofiele capibara in zijn holletje heeft gepaald. De beveiliging weet hem te pakken maar helaas, ze worden gebetern en veranderen in zombies.

We spoelen 4 maanden in de tijd vooruit. De hele wereld is naar de kloten. Zombies overal. Sweet.

Danny Trejo, Gary Busey, Samuel L. Jackson en Ron Perlman beschermen een groep overlevenden. Veel zombiegeweld ligt in het verschiet.

Robbert

Bericht door Robbert » za okt 22, 2011 6:28 pm

Pilletje? :rolleyes:

Sjors

Bericht door Sjors » zo okt 23, 2011 11:31 am

Nou, stuur je idee op naar Uwe Boll, dan komt het er misschien nog echt van. Wel met look-alikes dan natuurlijk.

Robbert

Bericht door Robbert » zo okt 23, 2011 1:18 pm

Lijkt mij meer iets voor Matt Stone en Trey Parker :D

beelz

Bericht door beelz » zo okt 23, 2011 5:17 pm

@Sjors wrote:

Nou, stuur je idee op naar Uwe Boll, dan komt het er misschien nog echt van. Wel met look-alikes dan natuurlijk.

Voor Doktor Uwe Boll heb ik wel andere epische ideeën in de aanbieding. Mag hij gratis hebben, wat een held :heart:

Robbert

Bericht door Robbert » zo okt 23, 2011 8:06 pm

Als het op Uwe Boll en zijn regisseurscarrière aankomt heb ik ook wel ideeën, maar die zijn helaas strafbaar :s

frank
Site Admin

Bericht door frank » ma nov 21, 2011 9:48 pm

Ik zou beginnen met de horror movie title generator :P

http://denachtvlinders.nl/forum/showthread.php?tid=47

Laura

Bericht door Laura » di nov 22, 2011 10:59 pm

@ Beelz

Je bent vast fan van Cusack ;)

JohanDeJoode
Nachtvlinder

Bericht door JohanDeJoode » di dec 13, 2011 4:14 pm

Ik zou een zombiefilm maken ergens in Hoorn (klein genoeg voor een beperkt budget, groot genoeg voor herkenning). Ik ben daar opgegroeid en bedacht al toen ik de krant rond bracht 's morgens hoe te gek het zou zijn als uit die nevel in die en die woonwijk zombies tevoorschijn zouden komen! :)

BTW John Cusack moet inderdaad dood

Lieuwe

Bericht door Lieuwe » di dec 13, 2011 11:13 pm

Wat heeft iedereen toch tegen John Cusack? Hij kan bij mij weinig fout doen na zijn sterke rol in Being John Malkovich.

Robbert

Bericht door Robbert » di dec 13, 2011 11:52 pm

The Grifters, High Fidelity en (inderdaad) Being John Malkovich zijn zeker goeie films maar dat sullige droopy-hoofd vloekt in thrillers en horror.

beelz

Bericht door beelz » wo dec 14, 2011 12:06 pm

@Laura wrote:

@ Beelz

Je bent vast fan van Cusack ;)

Hehe ja enorm. Wat een enorme droeftoeter, met zijn hoofd.

JohanDeJoode
Nachtvlinder

Bericht door JohanDeJoode » vr dec 16, 2011 10:56 am

Laatst nog een uberklote romantische kerst/komedie-film met hem erin gekeken (ja niet dat het mijn idee was): Serendipity

Echt.. Ik voelde me best happy met die dame die gezellig tegen mij aan lag op de bank maar na die kop van John Cusack verloor ik ergens na 5 minuten mijn libido...

Roosje

Bericht door Roosje » za apr 14, 2012 9:27 pm

Hier een klein filmprojectje. Op 1 dag geschoten zonder budget.

http://www.youtube.com/watch?v=XgOYO5Nb4lo

Lester Cornfield

Bericht door Lester Cornfield » za aug 25, 2012 1:44 pm

Ik ben ook een beetje aan het experimenteren geweest met een camera en Windows Movie Maker. Tot op heden alleen een trailer gemaakt voor een Tabletop Rollenspel Verhaal (Werewolf the Apocalypse) en een clip van het bandje waarin ik speel; Johnny Hooker.

Trailer:Werewolf Legacy

Clip:Live Fast/Die Young

Plaats reactie