Welke horrorfilm zou je niet willen zien?

Plaats reactie
LittleNightmare
Nachtvlinder

Welke horrorfilm zou je niet willen zien?

Bericht door LittleNightmare » di mar 27, 2018 10:03 pm

Te eng? Te leguber? Te veel bloed? Te .....?

Welke horrorfilm moest jij uit zetten of durfde/wilde je niet (verder) te kijken???? :oops:

Mijn antwoord: The Human Centipede :shock:

Sfvee
Nachtvlinder

Re: Welke horrorfilm zou je niet willen zien?

Bericht door Sfvee » do mar 29, 2018 11:23 am

The human centipede 1 wel gezien. Kan nou niet echt zeggen dat ik het leuk vond :p

Ik hou over het algemeen niet van gore, dus dingen als a serbian film en martyrs zijn niet echt aan mij besteed, hoe goed ze ook schijnen te zijn.

LittleNightmare
Nachtvlinder

Bericht door LittleNightmare » do mar 29, 2018 7:47 pm

Sfvee schreef:
do mar 29, 2018 11:23 am
The human centipede 1 wel gezien. Kan nou niet echt zeggen dat ik het leuk vond :p

Ik hou over het algemeen niet van gore, dus dingen als a serbian film en martyrs zijn niet echt aan mij besteed, hoe goed ze ook schijnen te zijn.

Ja ik heb 1 ook gezien, maar ga echt niet 2 kijken, nooit!!!! :(

Rob

Bericht door Rob » vr mar 30, 2018 12:19 am

Haha, ik heb een mooie steelbox van THC 1 en 2 in mijn kast staan. Briljant! :) En van een Nederlandse regisseur (Tom Six).
Er is eerlijk gezegd niet veel wat ik niet durf of wil kijken. Ik probeer bijna alles.

Wat ik vroeger wel erg vond waren de Faces of Death films.
Vooral omdat je wist dat je daar in sommige scenes naar echte doden zat te kijken. Dat hoeft niet voor mij. Toentertijd op VHS gezien, van de videotheek, daarna nooit meer gekeken of gezocht.
Resistance if futile....

Sjors

Bericht door Sjors » vr mar 30, 2018 10:18 am

Gore is wel aan mij besteed, dus in die zin is er eigenlijk niets wat ik niet wil kijken omdat ik het te vies vind of zo. Van THC heb ik alle delen gezien (vervolgen zijn wel echt slecht, vind ik). A Serbian Film heb ik gezien, omdat ik na al die verbanningen wel eens wilde weten of 'ie echt zo erg is en ja, dat is 'ie wel; die hoef ik nooit meer te zien. Martyrs vind ik wel echt goed en staat al lang op mijn lijstje om nog eens te zien.

Wat ik zelf erg eng vind zijn geestenfilms. Het niet kunnen zien van het monster dat op de loer ligt vind ik veel enger dan alles wat wel open en bloot in beeld komt. Misschien komt het ook een beetje omdat ik niet uitsluit dat ze toch echt bestaan... Paranormal Activity vind ik bijvoorbeeld vreselijk en heb ik ook pas gekeken toen anderen hem ook wilden zien :P Soms wint de nieuwsgierigheid het van de angst, maar de meeste films met geesten kijk ik niet. Of niet in m'n eentje in ieder geval ;)

Sfvee
Nachtvlinder

Bericht door Sfvee » vr mar 30, 2018 10:56 am

Sjors schreef:
vr mar 30, 2018 10:18 am
Wat ik zelf erg eng vind zijn geestenfilms. Het niet kunnen zien van het monster dat op de loer ligt vind ik veel enger dan alles wat wel open en bloot in beeld komt. Misschien komt het ook een beetje omdat ik niet uitsluit dat ze toch echt bestaan... Paranormal Activity vind ik bijvoorbeeld vreselijk en heb ik ook pas gekeken toen anderen hem ook wilden zien :P Soms wint de nieuwsgierigheid het van de angst, maar de meeste films met geesten kijk ik niet. Of niet in m'n eentje in ieder geval ;)
En dit is nou juist waarom ik liever naar paranormal dingen kijk dan bijv gore. Het maakt me bang en dat vind ik cool. Gore kan ik wel handelen, maar vind het gewoon niet leuk. Ichi the killer is wel 1 van mn favo films, al zou ik die niet keihard onder gore gooien. Maargoed, wat ik bijv. van a serbian film heb gehoord is gewoon fucked up en ik wil dat niet :cry:

Robbert

Bericht door Robbert » di apr 03, 2018 12:32 pm

Ik ben niet zo dol op het rape-revenge-genre dus die sla ik meestal over. Heb altijd het gevoel dat ik een douche nodig heb als ik zo'n film gezien. Verder de meeste slashers, sequels, remakes en tienerhorror. Geen enkele behoefte aan.

Guantaz

Bericht door Guantaz » wo apr 04, 2018 1:59 pm

Robbert schreef:
di apr 03, 2018 12:32 pm
Ik ben niet zo dol op het rape-revenge-genre dus die sla ik meestal over. Heb altijd het gevoel dat ik een douche nodig heb als ik zo'n film gezien.
Vind ik ook niks. 85 minuten rape en dan 5 minuten revenge...maakt het voor mij niet goed.

Rob

Bericht door Rob » wo apr 04, 2018 5:15 pm

Ik vind "I spit on your grave" toch wel een toffe film. Vooral het wraak stuk is best heftig.
Resistance if futile....

Dark-kristel
Nachtvlinder

Bericht door Dark-kristel » do apr 05, 2018 12:11 am

Rob schreef:
wo apr 04, 2018 5:15 pm
Ik vind "I spit on your grave" toch wel een toffe film. Vooral het wraak stuk is best heftig.
Ik vond die verkrachting scène vreselijk! Veelste lang.. daarentegen vond ik de wraakscenes wel weer erg gaaf!

De film die ik doodeng vond was the strangers.. dat er mensen in je huis zijn en je wilt vluchten maar ze zijn er toch wel overal. Voor de rest kan ik alles aan

NovemberMike

Bericht door NovemberMike » wo okt 17, 2018 11:48 am

The Strangers idd, die vond ik ook eng. Maar vooral omdat er niet duidelijk werd gemaakt waarom ze dat gezin afmaakte. Verder wil ik alles zien, als er ook maar een beetje gemiddeld wordt geacteerd.

NovemberMike

Bericht door NovemberMike » do okt 18, 2018 9:17 pm

Dark-kristel schreef:
do apr 05, 2018 12:11 am
Rob schreef:
wo apr 04, 2018 5:15 pm
Ik vond die verkrachting scène vreselijk! Veelste lang.. daarentegen vond ik de wraakscenes wel weer erg gaaf!

De film die ik doodeng vond was the strangers.. dat er mensen in je huis zijn en je wilt vluchten maar ze zijn er toch wel overal. Voor de rest kan ik alles aan
I spit on your grave 2 is nog erger qua verkrachting. De wraak vind ik ook mindere dan in het eerste deel...

Plaats reactie