Help, film gezocht!

Plaats reactie
Marjolein
Nachtvlinder

Help, film gezocht!

Bericht door Marjolein » wo apr 11, 2018 4:16 pm

Lang geleden (jaren 80) heb ik op tv een film gezien waarvan ik graag de naam zou willen weten. Het was volgens mij een Amerikaanse film (ik weet het niet zeker want ik keek vooral horrorfilms op Duitse zenders en die werden nagesynchroniseerd). Ik denk dat de film zelf in de jaren 70 is gemaakt. Het ging over een man of een vrouw (wellicht een echtpaar, ik herinner mij vooral een vrouw, maar er was ook een man) die bijna sterft, maar toch weet te overleven. Vanaf dat moment wordt hij/zij achtervolgd door demonen die hem/haar toch dood willen hebben. Volgens mij speelde het zich af in Midden of Zuid-Amerika, ik meen mij te herinneren dat er verwijzingen inzaten naar Dia de los Muertos (de demonen zijn verkleed alsof ze meedoen aan een dodenoptocht). Sorry dat ik zo vaag ben, maar het is alweer lang geleden. Ik heb al die jaren ge-Googled en ge-IMDb'ed maar niets gevonden. Toen Final Destination uitkwam deed het gegeven mij erg denken aan de film die ik probeer te vinden. Hopelijk kan een van jullie mij helpen.

Rob

Re: Help, film gezocht!

Bericht door Rob » za apr 14, 2018 3:38 pm

Nou Marjolein, ik heb een poging gedaan, maar je beschrijving is echt te vaag en algemeen voor mij om echt iets mee te kunnen.
Maar misschien kan je het hier eens proberen. Daar zie ik echt films gevonden worden op nog minder beschrijving :)
Succes!
Resistance if futile....

Marjolein
Nachtvlinder

Bericht door Marjolein » do apr 19, 2018 6:18 pm

Dank je Rob!

Harleen Quinzel

Bericht door Harleen Quinzel » zo apr 22, 2018 10:16 pm

Hey, waren het demonen of zombies? Anders weet ik misschien welke je bedoelt 😅

Marjolein
Nachtvlinder

Bericht door Marjolein » zo jun 17, 2018 12:37 pm

Sorry voor de late reactie Harleen, maar dankzij een Amerikaans Horror Forum weet ik welke film het is! From the Dead of Night met Lindsay Wagner.

Rob

Bericht door Rob » zo jun 17, 2018 3:39 pm

Mooi dat je hem hebt gevonden :)
Resistance if futile....

Plaats reactie