Welke serie kijk jij op dit moment?

Laura

Bericht door Laura » do mei 26, 2011 8:49 pm

Welke serie kijk je op dit moment? Verslavend? of haak je af na de eerste aflevering?

Marjolein
Nachtvlinder

Bericht door Marjolein » vr mei 27, 2011 8:07 am

Ik vind Medium erg goed, oa omdat je het niet hoeft te volgen, elke aflevering staat op zich. Er zijn teveel series met een doorlopend verhaal: als je een aflevering mist, snap je er gelijk niets meer van.

frank
Site Admin

Bericht door frank » vr mei 27, 2011 8:19 am

@VeryBloodyMary wrote:

Ik vind Medium erg goed, oa omdat je het niet hoeft te volgen, elke aflevering staat op zich. Er zijn teveel series met een doorlopend verhaal: als je een aflevering mist, snap je er gelijk niets meer van.

Opzich zit daar natuurlijk wat in, maar ik houd juist wel van diepgaande verhaallijnen. Om die reden neem ik vaak eerst het hele seizoen op, en kijk het dan achterelkaar.

Zo staat Dexter s5 nu klaar op de recorder :)

Martijn

Bericht door Martijn » za mei 28, 2011 1:40 pm

Ik neem series ook vaak op via internet :)

Series die ik nu kijk: Supernatural (s5), The Event, Fringe.

En ééntje wat absoluut geen horror is: Castle (verstand op nul serie)

KimRaven

Bericht door KimRaven » zo mei 29, 2011 4:22 pm

@martijn wrote:

En ééntje wat absoluut geen horror is: Castle (verstand op nul serie)

Die kijk ik ook, seizoenseinde van seizoen 3 was wel horror, maar meer horror, omdat ik zolang moet wachten totdat het nieuwe seizoen komt.

Ik kijk True Blood , Fringe en 24 op dit moment, allemaal seizoen 1. Bij The Vampire Diaries ben ik echt na twee afleveringen afgehaakt, echt te kinderachtige verhaallijn.

Ik kijk ze allemaal gedownload, zodat ik geen afleveringen hoef te missen.

Martijn

Bericht door Martijn » zo mei 29, 2011 7:54 pm

Dat was inderdaad een behoorlijk heftige laatste aflevering! Er komt toch wel een 4e seizoen!?

Het eerste seizoen van Fringe is soms misschien even doorzetten maar dat wordt steeds beter.

Jeroen

Bericht door Jeroen » ma mei 30, 2011 7:46 pm

Wij (ik en mijn vrouw) zijn bezig met Dexter s4. Ik ben op zich niet zo'n series-man, zou er ook nooit voor thuisblijven, maar om af en toe een aflevering te kijken is wel prima, als het mij uitkomt. En Dexter is dan echt een serie die je pakt, waarvan je eigenlijk meteen door wil kijken.

Verder vind ik Bones wel geinig (ook horror af en toe, die lijken! :P) en een aflevering van CSI is meestal ook wel leuk.

Fringe hebben we ook een tijd gevolgd, erg leuk, maar als je er een paar mist dan wordt het toch minder. Toch eens kijken of ik die in de goede volgorde kan zien.

En die bovennatuurlijke serie van 2 broers, is dat Supernatural? Die is ook wel leuk, maar heb ik nog niet veel gezien.

Sjors

Bericht door Sjors » ma mei 30, 2011 8:40 pm

Ik ben aan het wachten op de nieuwe seizoenen van The Walking Dead en Dexter. Beide erg verslavend (anders zou ik er ook niet al naar uitkijken).

Momenteel volg ik Game of Thrones en dat is echt briljant. Absoluut niet voor tere zieltjes, want het is echt bruut en af en toe heb ik zoiets van: WTF? Van sommige dingen had ik niet verwacht dat ze dat op HBO zouden laten zien. En 't heeft supermooie decors, goede acteurs en niet onbelangrijk: een goed verhaal. Het is geen echte horror, maar er komt met enige regelmaat gore voorbij en 't is spannend. Ik baal vreselijk dat ik steeds weer een week moet wachten om te kijken hoe het verder gaat! :P

Gaetana

Bericht door Gaetana » di mei 31, 2011 10:01 am

Ben groot fan van True Blood, het is nu dan wachten op seizoen 4:) De combinatie van allerlei elementen in die serie vind ik fantastisch.

Ik volg nu ook Nip/Tuck en ben laatst begonnen met Vampire Diaries. Ik haakte daar ook al snel af idd, maar ik geef het nog een kans :)

Heb nog genoeg series op het lijstje staan!

Koontz

Bericht door Koontz » wo jun 01, 2011 3:44 pm

Op het moment kijk ik naar: CSI:NY, Bones, Being Human, Criminal Minds, Criminal Minds:Suspect Behavior, Heroes, Sons of Anarchy en binnenkort weer Medium en Fringe.

ErikZ

Bericht door ErikZ » do jun 02, 2011 8:18 am

Momenteel bijna op het einde van Dexter seizoen 5. Nog 2 afleveringen te gaan. Het blijft ook zo'n spannend serie! Ben ook net begonnen aan de Planet of the apes TV serie (die helaas nooit is afgemaakt). Daarnaast kan ik niet wachten op 't nieuwe True Blood seizoen. :cool:

Af en toe pik ik ook nog wel eens een CSI, Bones of Southpark aflevering mee.

frank
Site Admin

Bericht door frank » do jun 02, 2011 9:00 am

@ErikZ wrote:

Ben ook net begonnen aan de Planet of the apes TV serie (die helaas nooit is afgemaakt).

Wow, ik wie niet eens dat het bestond :O

Gisteravond eindelijk begonnen aan Dexter S5, opgenomen van 13th street, dus die stond al een tijd :P

ErikZ

Bericht door ErikZ » do jun 02, 2011 9:10 am

Ja zijn 14 afleveringen geloof ik. Zijn een flink aantal geleden uitgezonden als 5 losse "films" op tv. In feite gewoon een "cut" van de tv serie.

Back to the Planet of the Apes

Forgotton City of the Planet of the Apes

Treachery and Greed on the Planet of the Apes

Life, Liberty and Pursuit on the Planet of the Apes

Farewell to the Planet of the Apes

Heb ze als klein jochie al eens gezien. Maar kan me er nog weinig van herinneren, vandaar dat ik aan de serie ben begonnen. :)

Martijn

Bericht door Martijn » do jun 02, 2011 10:47 am

Mijn vriendin en ik zijn afgehaakt bij de eerste paar afleveringen van Dexter S5, we hadden het beide wel gezien nu. Het begon superorigineel maar we vonden beide dat het zich nu wel wat ging herhalen. Misschien over een paar jaartjes dat we het nog eens een kans geven.

Gisteren de eerste aflevering van Game of Thrones gekeken, kan er nog niet veel over zeggen behalve dat het geen kinderachtige serie wordt! Geweld en tieten! :D

ErikZ

Bericht door ErikZ » do jun 02, 2011 12:37 pm

@martijn wrote:

Mijn vriendin en ik zijn afgehaakt bij de eerste paar afleveringen van Dexter S5, we hadden het beide wel gezien nu. Het begon superorigineel maar we vonden beide dat het zich nu wel wat ging herhalen. Misschien over een paar jaartjes dat we het nog eens een kans geven.

Gisteren de eerste aflevering van Game of Thrones gekeken, kan er nog niet veel over zeggen behalve dat het geen kinderachtige serie wordt! Geweld en tieten! :D

Zonde. Je mist Julia Stiles haar verschijning.

KimRaven

Bericht door KimRaven » do jun 02, 2011 6:27 pm

@martijn wrote:

Nu ben ik een beetje nieuwsgierig geworden, binnenkort maar eens binnenhalen :)

evilonline

Bericht door evilonline » do jun 02, 2011 9:32 pm

Ben begonnen aan Breaking Bad, over een 50-jarige scheikundeleraar met ook nog een baantje als kassamedewerker bij een car-wash. Wanneer er longkanker bij hem wordt geconstateerd, zoekt hij andere manieren om snel veel geld te verdienen...

Inmiddels alweer toe aan season 4 (Juli in de US)

minischaapje

Bericht door minischaapje » vr jun 03, 2011 2:32 pm

heb meeste series al wel gezien,

fringe, xfiles (allen op dvd), house, castle, lie to me, NCIS, stargate, supernatural enzenz

ben nu bezig met eureka en prison break :)

errgggg spannend :)

quoco

Bericht door quoco » wo jun 08, 2011 6:37 pm

We wachten op het volgende True blood seizoen en s2 van The Walking dead...dat wordt weer sidderen :)

Lester Cornfield

Bericht door Lester Cornfield » za jun 18, 2011 12:03 pm

Op dit moment Game of Thrones & Boardwalk Empire

Binnenkort:

- Sons of Anarchy S04

- Dexter S06

- Falling Skies S01

- True Blood S04

- Breaking Bad S04

Kijk ook erg uit naar The Walking Dead S02 en The River

Plaats reactie