Welke serie kijk jij op dit moment?

Guantaz

Bericht door Guantaz » ma sep 05, 2011 1:44 pm

@martijn wrote:

Falling skies inmiddels uitgekeken en da's niet echt een must. Het acteren en de sfx laten soms wat te wensen over, maar ik vond het wel leuk genoeg om uit te kijken. En mocht er een 2e seizoen komen dan kijk ik gewoon weer verder.

Ik denk er precies hetzelfde over. Niks speciaals ofzo, maar zeker vermakelijk om naar te kijken. En na het zien van het einde van seizoen 1, ben ik zeker benieuwd naar seizoen 2.

Ik heb de serie Supernatural ook een kans gegeven, maar naar het zien van 5 afleveringen heb ik besloten niet meer verder te kijken.

Nu ben ik begonnen aan de serie Haven. Net de eerste aflevering gekeken en ik moet zeggen dat ik het niet zo geweldig vond. Maar ik kijk altijd meer dan 1 aflevering om te kunnen beslissen of het wat is voor mij...dus nog even afwachten...

Als Haven ook niets is ga ik gelijk beginnen met het 2de seizoen van Dexter. Na het zien van het 1ste seizoen heeft het mij wel nieuwsgierig gemaakt naar de rest.

[hr]

@Sjors wrote:

Ik heb nu de eerste twee seizoenen van Breaking Bad gekeken. Best wel gaaf :)

Ziet er wel interessant uit ja. Misschien dat ik deze ook wel ga kijken. Thanks voor de tip!

Guantaz

Bericht door Guantaz » za sep 10, 2011 9:04 am

Net het eerste seizoen van Breaking Bad gekeken. Wat een geweldige serie! Ga nu gelijk door met het 2de seizoen

Sjors

Bericht door Sjors » za sep 10, 2011 9:19 am

@Guantaz wrote:

Net het eerste seizoen van Breaking Bad gekeken. Wat een geweldige serie! Ga nu gelijk door met het 2de seizoen

Ik ben nu bezig met het vierde seizoen. Blijft goed :) Alleen het begin van seizoen drie vond ik wat minder, maar het einde is echt goed.

Lieuwe

Bericht door Lieuwe » wo sep 14, 2011 9:48 pm

Momenteel bezig met The Wire S4, Seinfeld S4 (herkijk), Camelot S1 en How I Met Your Mother S1.

Binnenkort: True Blood S4 en ik wacht ook met smart op de nieuwe seizoenen van Breaking Bad, Sons of Anarchy, Dexter en straks ook Boardwalk Empire en The Walking Dead...

frank
Site Admin

Bericht door frank » za sep 17, 2011 8:37 pm

Jup, nu ook begonnen aan true blood 4, strkas natuurlijk ook walking dead

Gert-Jan de Warm

Bericht door Gert-Jan de Warm » vr sep 23, 2011 11:28 am

Met m'n kids de hele serie V (de oude serie) aan het kijken.

Sjors

Bericht door Sjors » vr sep 23, 2011 3:50 pm

Community, een komedie serie. Gisteren een hele leuke Halloween aflevering uit het tweede seizoen gekeken. Een fragment: http://www.youtube.com/watch?v=IXYUn5BOgHA

Lieuwe

Bericht door Lieuwe » za sep 24, 2011 11:04 am

Community is leuk inderdaad. Die aflevering die jij bedoelt erg grappig, zeker voor horrorfans.

frank
Site Admin

Bericht door frank » za sep 24, 2011 3:15 pm

Afgelopen week begonnen aan The Fades op BBC3, geloof dat dit seizoen uit 6 afleveringen zal bestaan. Het ziet er allemaal best goed uit, al is het mij nog niet helemaal duidelijk waar het heen gaat, nieuwsgierig :)

Raven

Bericht door Raven » wo okt 05, 2011 2:07 pm

Momenteel kijk ik naar Moonlight. Helaas maar 1 seizoen van gemaakt, maar wel erg leuk!

Sjors

Bericht door Sjors » wo okt 05, 2011 5:12 pm

Ben begonnen met:

- Terra Nova; belachelijke serie, kansloos

- Person of Interest; wel oké, maar nog niet echt overtuigend

- Homeland; eerste aflevering is goed

En natuurlijk is Dexter weer begonnen, met een goede aflevering :) Bijna The Walking Dead! :D

Guantaz

Bericht door Guantaz » do okt 06, 2011 8:32 am

@Sjors wrote:

Ben begonnen met:

- Terra Nova; belachelijke serie, kansloos

Daar is nog maar 1 aflevering van uitgezonden toch? Misschien dat het nog beter wordt. Ik was toch erg beniewd naar deze serie.

Ik ben nu halverwege het 4de seizoen van Breaking Bad en deze serie vind ik echt helemaal geweldig.

Zodra ik klaar ben met Breaking Bad ga ik weer vrolijk verder met Dexter.

En bijna The Walking Dead ja...kan niet wachten!

Sjors

Bericht door Sjors » do okt 06, 2011 12:00 pm

@Guantaz wrote:

Daar is nog maar 1 aflevering van uitgezonden toch? Misschien dat het nog beter wordt. Ik was toch erg beniewd naar deze serie.

Ik ben nu halverwege het 4de seizoen van Breaking Bad en deze serie vind ik echt helemaal geweldig.

Zodra ik klaar ben met Breaking Bad ga ik weer vrolijk verder met Dexter.

En bijna The Walking Dead ja...kan niet wachten!

Het begon met een dubbele aflevering en de derde aflevering is ook al uit. Buiten het feit dat het verhaal, het acteerwerk, de decors en de CGI nogal middelmatig zijn, slaan gewoon een heleboel dingen helemaal nergens op. Wie gaat er terug naar de prehistorie en zet hekken met houten balken om z'n kamp? Wie gaat daar met open jeeps rondrijden in een jungle met dinosauriërs? Wie bouwt er huizen die totaal geen bescherming bieden tegen de gigantische insecten? En nog meer van die dingen. Echt de meest kansloze poging om een nieuwe beschaving in de prehistorie op te zetten. Zonde van al het geld dat in die serie wordt gepompt.

De laatste drie afleveringen van Breaking Bad waren erg goed en zondag is de laatste van dit seizoen. Ben zeer benieuwd!

NilsMasselink

Bericht door NilsMasselink » vr okt 07, 2011 11:00 am

Ben momenteel Fear Itself aan het kijken. Vervolg op Masters of Horror. Best leuk!

frank
Site Admin

Bericht door frank » zo okt 09, 2011 12:29 pm

Hmm, moet ook zeggen dat True Blood dit seizoen wederom laat op gang komt.

Afgelopen week is Haven s2 begonnen op syfy, dus daar ook maar aan begonnen.

Robbert

Bericht door Robbert » ma okt 10, 2011 12:31 am

Op aanraden van m'n oudste zus (ook horrorfan) net de eerste aflevering van American Horror Story gekeken. Interessant...

Martijn

Bericht door Martijn » wo okt 12, 2011 8:26 am

Fringe en Castle zijn weer begonnen!

golden

Bericht door golden » wo okt 12, 2011 8:46 am

momenteel Haven , net de laatste aflevering S2 gekeken, echt wel tof :D

The secret circle, iets minder , toch nog even blijven kijken:blush:

Unforgettable -interessant ! :shy:

Robbert

Bericht door Robbert » wo okt 12, 2011 9:52 am

Net begonnen aan de oorspronkelijke The Outer Limits (1963 - 1965)

Guantaz

Bericht door Guantaz » wo okt 12, 2011 2:30 pm

Het einde van het 4de seizoen van Breaking Bad was echt helemaal super! Wat een geweldige serie.

Nu weer op naar de volgende serie. Ik denk dat ik maar weer Dexter ga kijken. Ik heb daar nog een paar seizoenen van te gaan...

Plaats reactie