Welke serie kijk jij op dit moment?

Sjors

Bericht door Sjors » wo okt 12, 2011 3:05 pm

@Guantaz wrote:

Het einde van het 4de seizoen van Breaking Bad was echt helemaal super! Wat een geweldige serie.

Nu weer op naar de volgende serie. Ik denk dat ik maar weer Dexter ga kijken. Ik heb daar nog een paar seizoenen van te gaan...

Was idd een erg goed einde! En het begin van het nieuwe seizoen van Dexter is ook erg goed :)

DonJulio

Bericht door DonJulio » ma okt 17, 2011 7:35 pm

Eindelijk weer The Walking Dead. Erg goede opening van het tweede seizoen. Jammer dat van zo'n '90 minute episode' maar een uur overblijft zonder reclame, maar dat uur was dan wel elke minuut waard. Spanning, vanaf het moment dat de groep na 5 minuten vastloopt op een snelweg, tot aan het einde van de aflevering, aan 1 stuk, adem inhoudend sterk. De verhaallijn binnen de groep wordt meer uitgewerkt, het effect dat de zombies op ieder individu hebben wordt steeds duidelijker.

Nu alleen weer een week wachten :-( Een week waarin ik me weer kan afvragen wat nou beter is, elke week snel kijken, en dan weer een week wachten. Of alle afleveringen achter elkaar zetten, dapper alle spoilers op internet ontwijken, en dan in een marathon alles in een weekend bekijken...

Sjors

Bericht door Sjors » ma okt 17, 2011 8:11 pm

Ik heb ook weer genoten van The Walking Dead. Ben erg blij dat het tweede seizoen begonnen is :D Geweldig om te zien hoe ze mijn favoriete strip verwerken tot tv-serie, zonder dat het een exacte kopie is, waardoor het voor mij ook steeds de vraag is wat er komen gaat. Ik vond het wel een behoorlijk rustige aflevering, maar ik had wel echt het idee dat dit stilte voor de storm is.

En nu is het tijd voor Dexter :)

Robbert

Bericht door Robbert » di okt 18, 2011 9:19 am

Mezelf vannacht ook maar eens getrakteerd op de nieuwste afleveringen van Dexter en The Walking Dead. Mooie uitvinding toch, dat internet :)

MissLizBit

Bericht door MissLizBit » di okt 18, 2011 6:53 pm

Ben inmiddels klaar met True Blood s4, Being Human s3 (de originele BBC versie) en Haven s2.

Nu begonnen aan; Fringe s4, Merlin s4 (veel leuker dan Camelot wat een kutserie is dat zeg...), Supernatural s7, The Vampire Diaries s3, Hawaii Five-O s2.

Nieuwere series die ik nu aan het kijken ben; A Gifted Man, Ringer, The Secret Circle, Terra Nova, The Fades, American Horror Story.

Nog aan te beginnen; The Walking Dead, Death Valley, Person of Interest, Bones s7.

Iemand nog een gouden tip?

Sjors

Bericht door Sjors » di okt 18, 2011 7:21 pm

@MissLizBit wrote:

Ben inmiddels klaar met True Blood s4, Being Human s3 (de originele BBC versie) en Haven s2.

Nu begonnen aan; Fringe s4, Merlin s4 (veel leuker dan Camelot wat een kutserie is dat zeg...), Supernatural s7, The Vampire Diaries s3, Hawaii Five-O s2.

Nieuwere series die ik nu aan het kijken ben; A Gifted Man, Ringer, The Secret Circle, Terra Nova, The Fades, American Horror Story.

Nog aan te beginnen; The Walking Dead, Death Valley, Person of Interest, Bones s7.

Iemand nog een gouden tip?

Dexter! Die serie mist absoluut tussen de series die je noemt.

Verder is Breaking Bad erg gaaf en bevallen de eerste drie afleveringen van Homeland me ook goed. Hebben beide overigens niets met horror te maken, maar ik vind ze (stukken) beter dan bv Person of Interest (ik maak de vergelijking omdat PoI ook niets met horror te maken heeft en wel met misdaad :P).

DonJulio

Bericht door DonJulio » di okt 18, 2011 7:25 pm

@MissLizBit Of het een gouden tip is weet ik niet, maar Boardwalk Empire heeft alweer 4 afleveringen in seizoen 2. Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog niet gekeken heb, probeer ze op te sparen voor een van die verregende zondagen die eraan gaan komen, maar werd zelf erg blij van seizoen 1.

Van The Fades en Ringer staan inmiddels een paar afleveringen klaar om te kijken. Weet er eigenlijk niks vanaf, behalve dat The Fades van de BBC is, en Buffy speelt in Ringer. Zijn het aanraders?

ps. Terra Nova, what's up with that? Is het zo slecht dat het ooit nog eens camp/cult gaat worden?

MissLizBit

Bericht door MissLizBit » di okt 18, 2011 8:00 pm

@Don Julio wrote:

@MissLizBit Of het een gouden tip is weet ik niet, maar Boardwalk Empire heeft alweer 4 afleveringen in seizoen 2. Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog niet gekeken heb, probeer ze op te sparen voor een van die verregende zondagen die eraan gaan komen, maar werd zelf erg blij van seizoen 1.

Van The Fades en Ringer staan inmiddels een paar afleveringen klaar om te kijken. Weet er eigenlijk niks vanaf, behalve dat The Fades van de BBC is, en Buffy speelt in Ringer. Zijn het aanraders?

ps. Terra Nova, what's up with that? Is het zo slecht dat het ooit nog eens camp/cult gaat worden?

Boardwalk Empire heb ik wel wat over gelezen, misschien dat ik hem ga proberen, zat koude zondagen in het vooruitzicht straks... En Dexter mis ik altijd op tv, ik kijk er af en toe een en hij is idd goed. Toch maar de hele reeks downloaden denk ik...

The Fades is idd van de BBC en tot nu toe bevalt hij wel. Ben sowieso wel voor BBC series (Being Human en Merlin bijvoorbeeld).

Ringer kan spannender. Het is totaal geen horror, vaag verhaal over twee verschillende tweelingzusjes die allebei door Sarah Michelle Gellar gespeeld worden, de een zet haar eigen dood in scene en de andere neemt dan haar leven over. Ben er nog niet over uit wat ik ervan vind dus ik blijf hem kijken want nu wil ik weten hoe het afloopt.

Terra Nova is zo'n typische 'verstand op nul en kijken' serie want er klopt natuurlijk geen reet van. Mensen uit de toekomst die teruggaan naar de Dino-tijd en dan een nieuw leven gaan beginnen in primitieve omstandigheden gemixed met de laatste technologische snufjes. Tuuuuurlijk. Maar op zich kijkt het wel lekker weg dus ik blijf kijken.

Als aanrader zeg ik; American Horror Story. Pas twee afleveringen uitgezonden maar ik kan bijna niet wachten, zit echt goed in elkaar.

Lieuwe

Bericht door Lieuwe » di okt 18, 2011 10:49 pm

Breaking Bad is zeker een goeie tip. Ook erg goed: Sons of Anarchy. Boardwalk Empire is ook goed. Er is zoveel goeds eigenlijk...

Sic

Bericht door Sic » wo okt 19, 2011 7:29 am

Gisteren de eerste aflevering van Seizoen 2 van The Walking Dead gekeken! Awesomeness! ..en wat een smerig goede zombies weer!

beelz

Bericht door beelz » wo okt 19, 2011 7:10 pm

The Walking Dead, blij dat dat weer is begonnen. Elke week nieuwe zombie-aktie is wat ik nodig heb.

The Fades, leuke nieuwe serie met prima verhaal.

Dexter, behoeft geen uitleg aangezien Dexter bij iedereen wel bekend is lijkt me.

Death Valley, vergeet de omschrijvingen die je leest, het lijkt totaal niet op Reno 911 want dit heeft wel humor. En bloed. Liters. Nice.

Terra Nova, ongelooflijke baggerserie, ik kijk het alleen nog maar zodat ik aan het begin van de week goed pissig kan worden. Ik functioneer beter als ik de week pissig begin.

Criminal Minds, zeer prima serie en seriemoordenaars zijn altijd tof. De eerste seizoenen waren wel de beste, maar de nieuwe afleveringen blijven goed.

Blue Mountain State, hé ik ben een man, mannen houden van memmen.

Ultimate Fighter, want geweld is extra hilarisch als het echt is.

Sjors

Bericht door Sjors » wo okt 19, 2011 7:19 pm

@beelz wrote:
Terra Nova, ongelooflijke baggerserie, ik kijk het alleen nog maar zodat ik aan het begin van de week goed pissig kan worden. Ik functioneer beter als ik de week pissig begin.

Hahaha, dat doe ik ook :P Wist je al dat elke aflevering ongeveer vier miljoen heeft gekost? Als er iets is waar ik pissig over kan worden...

beelz

Bericht door beelz » wo okt 19, 2011 7:36 pm

@Sjors wrote:

@beelz wrote:

Hahaha, dat doe ik ook :P Wist je al dat elke aflevering ongeveer vier miljoen heeft gekost? Als er iets is waar ik pissig over kan worden...

Als een serie per aflevering veel kost dan vind ik dat geen probleem. Dat er dan werkelijk niets vernieuwends is, dat vind ik wel weer een probleem.

Elke aflevering is op dezelfde standaard manier in elkaar: iets gebeurt in openingsscene --> iedereen is verbaasd --> probleem uit openingsscene valt hoofdpersonen lastig --> iedereen in paniek --> last minute oplossing op ongeloofwaardige en gehaaste manier.

Echt, wat een bagger, zelfs Goede Tijden Slechte Tijden zit beter in elkaar.

Sjors

Bericht door Sjors » wo okt 19, 2011 7:40 pm

@beelz wrote:

@Sjors wrote:

@beelz wrote:

Als een serie per aflevering veel kost dan vind ik dat geen probleem. Dat er dan werkelijk niets vernieuwends is, dat vind ik wel weer een probleem.

Elke aflevering is op dezelfde standaard manier in elkaar: iets gebeurt in openingsscene --> iedereen is verbaasd --> probleem uit openingsscene valt hoofdpersonen lastig --> iedereen in paniek --> last minute oplossing op ongeloofwaardige en gehaaste manier.

Haha, idd. Ik bedoelde ook dat het schandalig is dat er met vier miljoen per aflevering zo weinig wordt gedaan. Als iets veel kost, moet dat er ook aan af te zien zijn. Terra Nova ziet eruit alsof ze een paar duizend euro hadden te verdelen over acteurs, schrijvers en decors.

MissLizBit

Bericht door MissLizBit » wo okt 19, 2011 8:59 pm

@Sjors wrote:

@beelz wrote:

@Sjors wrote:

@beelz wrote:

Haha, idd. Ik bedoelde ook dat het schandalig is dat er met vier miljoen per aflevering zo weinig wordt gedaan. Als iets veel kost, moet dat er ook aan af te zien zijn. Terra Nova ziet eruit alsof ze een paar duizend euro hadden te verdelen over acteurs, schrijvers en decors.

Holy shit, 4 miljoen per aflevering? Stort dat maar op mijn rekening, zelfs ik kan wat beters maken. Ik dacht juist dat het goedkope prul was... Ik ben te mild geweest voor Terra Nova blijkt maar weer.

Robbert

Bericht door Robbert » zo okt 23, 2011 9:34 pm

Net begonnen aan Game of Thrones. Goeie shizzle :)

Sic

Bericht door Sic » di okt 25, 2011 7:22 am

@niels wrote:

Dexter seizoen 6, aflevering 3. Hopelijk staat aflevering 4 snel online :D!

Gisteren aflevering 4 gekeken (hij staat dus online ;) ) ..ga die shit checken! Heerlijke aflevering.. nu weer een weekje wachten op aflevering 5 ..

Sjors

Bericht door Sjors » di okt 25, 2011 1:32 pm

Tot nu toe vind ik Dexter beter dan vorig seizoen. Tweede aflevering van The Walking Dead was ook weer smullen; ben echt blij dat die serie er is!

Sic

Bericht door Sic » di okt 25, 2011 1:46 pm

@Sjors wrote:

Tot nu toe vind ik Dexter beter dan vorig seizoen. Tweede aflevering van The Walking Dead was ook weer smullen; ben echt blij dat die serie er is!

Klopt.. 5 vond ik ook zwakker.. maar t lijkt ook een beetje een patroon te hebben.. seizoen 2 was beter dan 1 en 4 beter dan 3 :) (naar mijn mening dan :P)

en ja..the Walking dead.. echt.. wat een bazen serie! ook heel blij dat t nu gewoon een "volledig" seizoen wordt.. en niet maar 6 afleveringen ..dat was echt veel te weinig :)

frank
Site Admin

Bericht door frank » di okt 25, 2011 6:13 pm

Zitten we in een Hilton Hotel in AMERIKA, hebben ze GEEN AMC! grmbl... Geen The Walking Dead kunnen kijken dus...

Plaats reactie