Laatste/Eerstvolgende concert?

Robbert

Bericht door Robbert » za okt 15, 2011 2:12 pm

Wat is het laatste concert wat je bezocht hebt en het eerstvolgende waar je naar toe gaat?

Gisteren naar Blood Ceremony geweest in Terneuzen. Geweldige band! Een soort duivelse liefdesbaby van Black Sabbath, Jethro Tull en Jefferson Airplane :D

26 oktober ga ik The Melvins zien in Haarlem. Zin an!

Sjors

Bericht door Sjors » za okt 15, 2011 3:01 pm

15 november Opeth in 013 :)

Martijn

Bericht door Martijn » zo okt 16, 2011 11:46 am

Waarschijnlijk 16 November Textures in de Vera.

Zeker naar thrashfest lassics tour met Sepultura, Exodus, Destruction, Heathen en Mortal Sin.

Sowieso van plan om weer eens vaker een concertje mee te pikken...

MaxJensch

Bericht door MaxJensch » zo okt 16, 2011 1:01 pm

Laatste concert waar ik was, was Yellowcard in Vera. Maar ik hield het niet zo heel lang vol... Ze waren goed, maar ik was te verrot om lang te staan. Dus toen heb ik buiten lekker lang met de gast die hun merch deed en meetourde staat praten, erg gezellig ^^

NilsMasselink

Bericht door NilsMasselink » di okt 18, 2011 8:51 am

Enter Shikari was mn laatste concert. De volgende week ik nog niet. No Use for A Name in W2, Den Bosch wellicht.

beelz

Bericht door beelz » wo okt 19, 2011 7:43 pm

De enige concerten waar ik tegenwoordig nog kom, zijn de optredens van mijn eigen waardeloze kutband. Is helaas altijd in het weekend en dat is dan ook wanneer alle andere concerten zijn.

Sjors

Bericht door Sjors » wo okt 19, 2011 8:04 pm

@beelz wrote:

De enige concerten waar ik tegenwoordig nog kom, zijn de optredens van mijn eigen waardeloze kutband. Is helaas altijd in het weekend en dat is dan ook wanneer alle andere concerten zijn.

Grappige website, maar staat er ook nog ergens muziek? :P

De concerten waar ik heen wil zijn juist nagenoeg allemaal doordeweeks, bij de bekende poppodia. Als ik in het weekend een band zie, is dat vaak een redelijk onbekende act in een café of zo.

beelz

Bericht door beelz » wo okt 19, 2011 8:09 pm

@Sjors wrote:

@beelz wrote:

Grappige website, maar staat er ook nog ergens muziek? :P

De concerten waar ik heen wil zijn juist nagenoeg allemaal doordeweeks, bij de bekende poppodia. Als ik in het weekend een band zie, is dat vaak een redelijk onbekende act in een café of zo.

Nope, staat op dit moment nog geen muziek. We gaan de studio in binnenkort, als die opnames af zijn dan komt er een extra keuze in het menu voor de downloads.

Sic

Bericht door Sic » do okt 20, 2011 8:15 am

Laaste concert was Pro-Pain :D komend: Textures (20 november) en George Clinton & Parliament Funkadelic (25 November)

..en ik heb al kaarten voor volgend jaar april voor Primus in de royal albert hall in Londen! It's gonna be epic!

Robbert

Bericht door Robbert » do okt 20, 2011 9:30 am

Ik ga ook naar George Clinton & Parliament Funkadelic

Reverend JJ

Bericht door Reverend JJ » do okt 20, 2011 9:50 am

@beelz wrote:

Bekend gegeven, heb ik ook last van.

Jeroen

Bericht door Jeroen » vr okt 21, 2011 8:36 am

Net kaartjes binnen voor de laatste tour van de Heideroosjes. Jeugdsentiment. Ga dan ook met m'n broer en pa... zin in! :D

Robbert

Bericht door Robbert » do okt 27, 2011 10:21 am

The Melvins waren geniaal in Het Patronaat gisteren. Op naar Wolves In The Throne Room in 013 maandag a.s.

Robbert

Bericht door Robbert » di nov 01, 2011 12:08 pm

Wolves In The Throne Room in 013 waren wederom briljant. Eind van de maand naar Parliament/Funkadelic. Zin an! (al kan ik het niet te laat en te bont maken want de voorverkoop van Roadburn begint de volgende dag)

Robbert

Bericht door Robbert » za nov 26, 2011 10:25 am

George Clinton en zijn Parliament/Funkadelic-circus was soms rommelig, soms ronduit geniaal, maar geen moment saai. Vanavond mag ik met mijn eigen bandje classic rockers Wishbone Ash supporten :D

beelz

Bericht door beelz » za nov 26, 2011 10:37 am

@Robbert wrote:

George Clinton en zijn Parliament/Funkadelic-circus was soms rommelig, soms ronduit geniaal, maar geen moment saai. Vanavond mag ik met mijn eigen bandje classic rockers Wishbone Ash supporten :D

Wishbone Ash :heart:

Epische shit is dat :)

Aanstaande dinsdag sta ik met mijn hardcore/streetpunkband in een jazzcafé in Groningen... Soms denk ik dat de realiteit een stuk overslaat...

Sjors

Bericht door Sjors » za nov 26, 2011 6:03 pm

10 februari Nada Surf in de Melkweg :) Fijne muziek en live zijn ze geweldig.

I.c.e motion

Bericht door I.c.e motion » zo nov 27, 2011 9:24 am

Laatste: In Extremo in Uden.

Eerstvolgende: Blutengel in de P60

Robbert

Bericht door Robbert » ma nov 28, 2011 10:36 am

@beelz wrote:

Wishbone Ash was zeker epische shit. Had er weinig van verwacht (want stelletje bejaarden, en nog maar één origineel lid over) maar allemachtig, wat een stelletje muzikale geweldenaars! Echt geweldig om te zien hoe ze met het grootste gemak de meest ingewikkelde shit stonden te spelen alsof ze in hun neus stonden te peuteren. Daar was die lompe boerenklompenrock van mijn bandje niks bij. Topavond gehad! :)

Nu weet ik niet zeker wat mijn eerstvolgende concert wordt. Binnenkort staan piepjonge retro-rockers DeWolff hier in de buurt. Misschien die maar eens uitchecken...

beelz

Bericht door beelz » do dec 01, 2011 8:58 am

@Robbert wrote:

@beelz wrote:

Wishbone Ash was zeker epische shit. Had er weinig van verwacht (want stelletje bejaarden, en nog maar één origineel lid over) maar allemachtig, wat een stelletje muzikale geweldenaars! Echt geweldig om te zien hoe ze met het grootste gemak de meest ingewikkelde shit stonden te spelen alsof ze in hun neus stonden te peuteren. Daar was die lompe boerenklompenrock van mijn bandje niks bij. Topavond gehad! :)

Nu weet ik niet zeker wat mijn eerstvolgende concert wordt. Binnenkort staan piepjonge retro-rockers DeWolff hier in de buurt. Misschien die maar eens uitchecken...

Bejaarden kunnen nog best rocken, een aantal jaren geleden was ik op Arrow Classic Rcok bij Deep Purple. Die rocken nog steeds lekker door, moest me wel een weg banen door de rollators in het publiek.

Ons optreden dinsdag was ook donders vet, we hebben de hele zaal gek gekregen, de rest van de bands hebben we weggespeeld. Waren we alweer de hardste band van de avond :)

Next up: 3 december - Carnal Leftovers

Daarna: 9 december Heideroosjes

Onze eigen optredens: 7 januari in Zwols Popfront en nog in onderhandeling over 24 december in Ede om daar kerst te verpesten.

Plaats reactie