Stel jezelf voor.

Lieuwe

Bericht door Lieuwe » di okt 11, 2011 9:34 pm

Welkom allemaal!

Martijn

Bericht door Martijn » wo okt 12, 2011 8:06 am

Yep, welkom! Mooi dat het forum groeit.

MaxJensch

Bericht door MaxJensch » wo okt 12, 2011 3:15 pm

Ik ben Max, 27 jaar, uit Groningen.

Ik ben in 2010 afgestudeerd van de uni, master Human-Machine Communication, 1 van de 2 masters van Artificial Intelligence. Na lang rondzwerven op de arbeidsmarkt ben ik dan toch in Oktober 2011 terecht gekomen bij een traineeship Java Software Ontwikkeling bij DUO (wat voorheen de IB-Groep heette, wellicht een bekendere naam).

Ik woon samen met mijn verloofde en onze 2 katten. Ik kijk graag series en films, luister graag naar muziek en probeer af en toe ook eens een deuntje te produceren en ik speel graag spelletjes, zowel op de pc als irl. Verder ben ik ontzettend fan van Japan en Japanse cultuur en ik vind het leuk om te koken.

Sinds kort, of eigenlijk sinds eergister ben ik hier bij de Nachtvlinders actief als gast redacteur comics, waar ik ontzettend veel zin in heb.

Dat was het wel zo ongeveer, als je meer wilt weten, mag je het altijd vragen ;)

Martijn

Bericht door Martijn » wo okt 12, 2011 3:16 pm

Nog steeds woonachtig in groningen?

En welkom natuurlijk!

NilsMasselink

Bericht door NilsMasselink » wo okt 12, 2011 4:45 pm

Ik ben Nils, 31 jaar en woon in Tilburg (sinds 2 maanden)

Ik werk als Teamleider in de financiele dienstverlening in Den Bosch. Heb daarnaast 4 jaar lang een eigen booking agency gehad voor internationale Punk, Hardcore en Metal bands. Iets wat ik binnenkort weer opnieuw ga opstarten. Daarnaast ben ik bar vrijwilliger bij 013 in Tilburg.

Ik ben een enorme Horror Freak. Toen ik 8 was keek ik Childs Play en was ik verkocht! De laatste tijd (dankzij het internet) kijk ik vrijwel alle nieuwe vooral Amerikaanse en Britse horror films. Ik kan alles wel waarderen hoe slecht de film eigenlijk ook is.

Vanaf deze week ben ik gastredacteur Film & TV bij De Nachtvlinders. Erg leuk om nu mijn passie voor film met anderen te kunnen delen!

Sjors

Bericht door Sjors » wo okt 12, 2011 5:02 pm

Welkom allemaal! Leuk dat er twee nieuwe gastredacteuren zijn! :)

MaxJensch

Bericht door MaxJensch » wo okt 12, 2011 7:26 pm

@martijn wrote:

Nog steeds woonachtig in groningen?

En welkom natuurlijk!

Nog steeds in Groningen inderdaad ^^

Lance

Bericht door Lance » wo okt 19, 2011 9:35 am

Hoi,

Ik ben Jan, alias Lance, en woon met vrouw en studerende dochter in Scheveningen.

Ik ben niet meer piep, maar ook weer niet stok.

Mijn interesse voor het horror genre dateert uit mijn jeugd toen ik boeken van Poe en Lovecroft verslond. In de loop der jaren werd dit uitgebreid met de werken van Stephen King en Clive Barker.

Geleidelijk aan ook geïnteresseerd geraakt in de genres sf en fantasy waarin ik vooral de boeken van Jack Vance en Asimov met veel plezier verteerde.

In mijn jeugdjaren had je ook een tv-serie, The Twilight Zone. Dit waren op opzichzelfstaande verhalen waarin het fantasy/sf en horrorgenre de boventoon voerde. De avatar bij mijn profiel is het monster dat in de bioscoopfilm The Twilight Zone in volle vlucht de motor van een vliegtuig aan het mollen is.

Sinds 2010 probeer ik zelf wat verhalen te schrijven in genoemde genres.

Sjors

Bericht door Sjors » wo okt 19, 2011 12:30 pm

Welkom Jan! Publiceer je die verhalen ook online?

Martijn

Bericht door Martijn » wo okt 19, 2011 2:02 pm

Welkom Jan,

Die scene uit de Twilight Zone film is me lang bijgebleven nadat ik die film als jochie zag! En ik denk er elke vlucht weer eens aan terug! :)

DonJulio

Bericht door DonJulio » wo okt 19, 2011 5:39 pm

Hoi, ik ben deze week begonnen als gastredacteur boeken, en de eerste recensie staat online, over Feed :) Lang geleden geboren in een land far far away, lees Zuid-Limburg, en daar sinds een paar jaar weer wonend en werkend. Onderzoeker voor de kost, maar werk is 5 maanden geleden een stuk minder belangrijk geworden met de geboorte van de mooiste dochter van de hele wereld. Dus veel bezig met babymelk en fruithapjes, maar zelf ook gek op eten en drinken.

En natuurlijk gek op horror, vooral in boekvorm. Dankzij een bijna rechtstreekse verbinding tussen Amazon en mijn brievenbus verslind ik er zoveel mogelijk. Liefst in de originele (Engelse) taal, liefst zo snel mogelijk na het uitkomen. Vrijwel alles komt aan bod, van grootmeester King via oude klassiekers als Death of Grass naar de dog-faced gods trilogie. Niet leuk vind ik het hele saw-martel gedoe, helemaal fantastisch vind ik all things zombie. En ja, zelfs van een als young-adult-chicklit-achtig weggezette serie als the last survivors kan ik geen genoeg krijgen.

Maarja, jullie herkennen misschien wel het klassieke probleem. Dat vrienden, familie en collega’s je raar aankijken wanneer je aangeeft dat ze toch echt een keer dat ene boek moeten lezen over (alweer) het einde der wereld of schilderijen die uit zichzelf moorden. En al helemaal een stukje verder weg gaan staan wanneer je een discussie wilt beginnen over hoe intelligente, verliefd wordende zombies de lol verpesten voor de stille, schuifelende meerderheid, of aangeeft dat vampiers toch echt, echt, nee echt, niet alleen maar zwoel kijkende pubers op hun eerste date zijn.

Ik ben dus ook erg blij dat ik als gastredacteur zelf een uitlaatklep krijg, en tegelijkertijd via site en forum van anderen kan horen wat er voor moois aan boeken, films, games en comics rondzwerft.

Sjors

Bericht door Sjors » wo okt 19, 2011 6:17 pm

Haha, gelukkig is er idd deze plek voor ons om te praten over dat wat (in de ogen van bepaalde mensen) het daglicht niet kan verdragen :D

Reverend JJ

Bericht door Reverend JJ » do okt 20, 2011 9:49 am

@Lance wrote:

De avatar bij mijn profiel is het monster dat in de bioscoopfilm The Twilight Zone in volle vlucht de motor van een vliegtuig aan het mollen is.

THERE'S SOMETHING ON THE WING!

Lance

Bericht door Lance » do okt 20, 2011 6:50 pm

@Sjors wrote:

Welkom Jan! Publiceer je die verhalen ook online?

Dank je Sjors.

Toevallig dat je dat vraagt. Zondag komt een kort verhaal van mij hier online.

[hr]

@martijn wrote:

Welkom Jan,

Die scene uit de Twilight Zone film is me lang bijgebleven nadat ik die film als jochie zag! En ik denk er elke vlucht weer eens aan terug! :)

Dank je Martijn. Ja, elke keer als ik in een vliegtuig zit en ik zie de motor(en) dan denk ik ook terug aan dat monster.

Halcyon

Bericht door Halcyon » ma okt 31, 2011 2:59 pm

Hallo allemaal. Ik ben Halcyon. Ik heb me geregistreerd omdat ik een verwoed horrorliefhebber ben. Zowel wat film als lectuur betreft. Een tijd geleden was ik zelf redacteur. Ik recenseerde horrorfilms, maar heb deze taak opzij gelegd om me bezig te houden met een andere hobby: het schrijven van horrorverhalen. Eentje ervan is reeds op deze website verschenen: Pisang Ambon. Hopelijk volgen er nog. Daarnaast is het mijn bedoeling om af en toe mee te discussiëren bij interessante topics en nieuwsberichten op de homepage.

Andre

Bericht door Andre » vr jan 13, 2012 7:57 am

Vandaag is een mooie dag om je te registreren:cool:

Er zijn maar een paar fora die ik met regelmaat volg, eens kijken of deze interesant genoeg is;)

Ik ben Chefkok in een restaurantje in de hoeksche waard, waar ik ook woon.(vlakbij de geboorteplaats van Anton Corbijn;))

Film is iets wat me lang geleden heeft betoverd, en na stiekem Night of the Living Dead ('68) te hebben gezien was mijn voorliefde voor de zombiefilm geboren.

Verder kijk ik alles wat los en vast zit, zo ook de gevreesde romcoms zodat m'n vrouw niet teveel kan klagen:D

Ik kijk lang niet zoveel meer als anderhalf jaar geleden, want met een kind krijg je vanzelf andere prioriteiten!

Verder bezoek ik graag horrorconventies, zoals weekend of horrors in Bottrop.

Spreek jullie vast nog wel in de threads!

Lieuwe

Bericht door Lieuwe » vr jan 13, 2012 11:56 am

Hee André jij ook hier! Gezellig.

Andre

Bericht door Andre » vr jan 13, 2012 12:43 pm

@Lieuwe wrote:

Hee André jij ook hier! Gezellig.

Jawel! Heb wat tijd over tegenwoordig;)

Als ik me los kan rukken van m'n andere hobby;

Hoewel de spanning daar wel een beetje vanaf is...

Queenzanzibar

Bericht door Queenzanzibar » ma mar 12, 2012 1:39 pm

Ik ben studente, studeer Lucht- en ruimtevaart aan de TU Delft.

Woon sinds kort op kamers, vind het heel leuk allemaal, lekker uitgaan etc. Over het algemeen hou ik van oude slechte horror films, gewoon om te lachen, if you know what I mean!

Een vriendin had mij geattendeerd over deze sit, dus vandaar dat ik hier ben! Hallo allemaal!

Ik bekeek jullie post en moest heel hard lachen, keigrappig allemaal, keep them coming!

Daarnaast ben lesbisch! en heb het aan mijn omgeving (ouders etc) verteld.

Nu ik eindelijk uit de kast ben, wil ik beginnen met daten.

Hebben jullie misschien voor mij enkele tips of links? het liefste iemand die van droge humor houdt

JohanDeJoode
Nachtvlinder

Bericht door JohanDeJoode » ma mar 12, 2012 4:59 pm

Gezellig dat je er bent Queenzanzibar! Moet zeggen dat de meeste lesbo-bi-vriendinnen van mij al bezet zijn tegenwoordig (zal wel de leeftijd zijn *zucht*) maar er zijn genoeg sites of plekken waar je leuke mensen kan ontmoeten hoor. Maar het hangt er vanaf waar je van houdt. Je kan nu eenmaal niet elke lesbo op een hoop gooien.. :P

Plaats reactie