Stel jezelf voor.

JohanDeJoode
Nachtvlinder

Bericht door JohanDeJoode » di mar 13, 2012 2:44 pm

It's true! Ik heb er een handje van om voor lesbo's te vallen en toch zagen ze er allemaal heel verschillend uit en hielden van verschillende dingen! ;-)

NilsMasselink

Bericht door NilsMasselink » di mar 13, 2012 3:18 pm

ja ze houden zeker van verschillende dingen.. maar ook van 1 ding niet... :P

nightwing

Bericht door nightwing » zo sep 16, 2012 10:29 am

hallo,

ik ben dus nightwing (Lo in het dagelijks leven) man, 44 jaar, werkzaam in het groenbeheer, en ben uiteraard een liefhebber van horror, op het gebied van boeken en films, maar heb een uitgespoken voorkeur voor het oudere werk.ook ben ik een liefhebber van fantasy en sf, melodieuze metalmuziek (veel gothic en folk, wat doom) en ben geinteresseerd in Dungeons and Dragons, al heb ik dat al een tijd niet meer gespeeld, tenminstte niet in de rpg vorm, wel de straight battle versie met miniatures. ik ben in het dagelijks leven niet al te contactrijk, zeker niet waar het bovengenoemde interesse's betreft, dus neem ik de laatste tijd mijn toevlucht tot internetforums zoals deze.

groetjes,

Nightwing.

NilsMasselink

Bericht door NilsMasselink » zo sep 16, 2012 5:35 pm

@nightwing wrote:

hallo,

ik ben dus nightwing (Lo in het dagelijks leven) man, 44 jaar, werkzaam in het groenbeheer, en ben uiteraard een liefhebber van horror, op het gebied van boeken en films, maar heb een uitgespoken voorkeur voor het oudere werk.ook ben ik een liefhebber van fantasy en sf, melodieuze metalmuziek (veel gothic en folk, wat doom) en ben geinteresseerd in Dungeons and Dragons, al heb ik dat al een tijd niet meer gespeeld, tenminstte niet in de rpg vorm, wel de straight battle versie met miniatures. ik ben in het dagelijks leven niet al te contactrijk, zeker niet waar het bovengenoemde interesse's betreft, dus neem ik de laatste tijd mijn toevlucht tot internetforums zoals deze.

groetjes,

Nightwing.

Welkom en veel plezier!

nightwing

Bericht door nightwing » ma sep 17, 2012 9:30 am

@Triggernils wrote:

@nightwing wrote:

hallo,

groetjes,

Nightwing.

Welkom en veel plezier!

dank je. klopt het dat de vorige reacties in de reply blijven staan?

Martijn

Bericht door Martijn » ma sep 17, 2012 1:48 pm

@nightwing wrote:

groetjes,

Nightwing.

Welkom Nightwing! We kunnen nog wel wat actieve forumleden gebruiken!

NilsMasselink

Bericht door NilsMasselink » ma sep 17, 2012 5:18 pm

@nightwing wrote:

@Triggernils wrote:

@nightwing wrote:

hallo,

groetjes,

Nightwing.

Welkom en veel plezier!

dank je. klopt het dat de vorige reacties in de reply blijven staan?

Als je op desbetreffende post replied wel.. dan quote hij deze mee. Op de algemene reply onderaan dus niet.

nightwing

Bericht door nightwing » ma sep 17, 2012 7:59 pm

okee, deze dus. bedankt!

WhiteWolf

Bericht door WhiteWolf » za okt 20, 2012 10:48 pm

Hey, Mijn naam is WhiteWolf. Heb een voorliefde voor Supernatural, groot fan van Dean. Verzamel Stephen King boeken. Dean Kootz bezet een goede tweede plaats. Ben gefascineerd door oude gebouwen, kastelen het liefst. Weerwolven en vampieren zijn ook favoriet. Ben dit forum nog een beetje aan het ontdekken...

TomKroeze

Bericht door TomKroeze » ma okt 22, 2012 7:37 pm

Hey

Tomrayder it is. 34 jaar. Heb ff een stuk gekopieerd uit mijn sollicitatie naar filmredacteur hier (HINT HINT).

Mijn voorliefde voor films gaat al heel ver. Eigenlijk vanaf het moment dat ik als drie-jarige van mijn stoeltje achterover helde nadat ik de close up scene van King Kong (''33 versie)zag.Sindsdien ging de passie van films zeer snel. Vhs huren op een zondagmiddag. En daarna je collectie uitbreiden op dvd.

Qua boeken is mijn interesse gebied zeer breed. Eigenlijk lees ik alles wat los en vast zit. Maar fantasy,geschiedenis,thrillers en kinderboeken hebben de voorkeur.

Gamen doe ik al sinds mijn 7e levensjaar. Het begon met een commodore 64 die ik al snel inruilde voor een Amiga 500. En daarna de consoles: Nes 8 bit, 16 bit, super Nintendo, Nintendo 64. Maar mijn favo console blijft de xbox. Wat een super strakke, zeer gedetailleerde spellen vind je daarop. Met stip voor mij de RPG's,fantasy's en shooters.

Spellen speel ik niet alleen op mijn console. Ik heb in de jaren negentig gewerkt als spellentester bij een groot spellenwinkel in Enschede (helaas is deze failliet gegaan). En in mijn vrije tijd speelde ik met vrienden AD&D maar ook live-role play (bij de vereniging Oneiros).

Op nachtvlinders.nl lees ik weer de info die ik wil. Van grote horrorproducties, waar vaak pulp tussen zit, naar films met een B waardering, waar zo nu en dan een pareltje te vinden is. Momenteel kijk ik 6-8 films per week (alle genres). Horror genre bij uitstek zijn voor mij toch echt de Zombies en geesten. Alhoewel ik in het geestengenre momenteel weer hunker naar een sterke titel.

Rob

Stel jezelf voor.

Bericht door Rob » vr mar 30, 2018 10:48 am

Dit draadje is al wat oud, maar weer actueel denk ik nu dat het forum weer is geopend.
Mijn naam is dus Rob. Ik ben al wat ouder dan de meesten hier denk ik (bijna 55) en al tientallen jaren horror en SciFi fan.

Deze site kwam ik een tijd geleden tegen toen ik op zoek was naar wat Nederlandstalige horror informatie. Super site! Ik heb hier veel inspiratie voor het kijken van films weggehaald.
Af en toe reageerde ik ook op artikelen, maar daar kwam niet heel vaak reactie op. En toen zag ik dat het forum weer nieuw leven in geblazen werd. Tja, ik ben van die generatie die forums veel gebruik(t)en en ik vind het leuk om te zien dat ik hier niet de enige ben.

Ik ben redelijk gek van film en TV series. Ik heb een Moviepass en ga elke week wel een paar keer naar de bioscoop, mits er wat draait natuurlijk. Daarnaast heb ik hier zo'n 1300 film en tv titels aan DVD en BluRay op de plank staan. En nee, geen kopieën :)
Daarvan is een heel flink percentage horror, griezel en SciFi. Dat loopt echt van Nosferatu (1922) en Metropolis (1927) tot alle Resident Evil en Star Trek films (en series).
Games speel ik niet of nauwelijks en in Comics ben ik ook minder geïnteresseerd. The Walking Dead ben ik mee gestopt, maar ik kan niet wachten op het laatste seizoen Game of Thrones.

Zo, weten jullie een beetje wat voor vlees je in de kuip hebt. Ik hoop hier nog veel over ons favoriete genre te lezen en mee te kunnen praten.
Resistance if futile....

Sfvee
Nachtvlinder

Re: Stel jezelf voor.

Bericht door Sfvee » vr mar 30, 2018 11:32 am

Forums zijn geweldig, zo jammer dat het een beetje aan het uitsterven is. :(
Ik ben Floor, 32 jaar en ben verzot op alles wat horror is, bijvoorbeeld in games, films, series en korte verhalen (NoSleep Reddit).
Ik kom al een aantal jaar op De Nachtvlinders omdat ik het een snelle overzichtelijke site vind en toen ik een paar weken terug een oproep zag voor een horror game recensent heb ik m'n kans gegrepen. Ik merk dat ik het erg leuk vind om nóg meer met horror bezig te zijn.

In het dagelijks leven ben ik een social media manager of community manager. Ik bedenk en voer de contentstrategie uit voor diverse merken. Hier doe ik in mijn persoonlijke leven ook wat dingen mee. Ik ben bijvoorbeeld bezig met het opzetten van een Youtube kanaal met horror als thema (joh!) en daarnaast begin ik vanaf mei weer met het streamen van games op Twitch, voornamelijk horrorgames (goh!).

Mijn favoriete horrorgenre is toch wel paranormaal of psychologisch. Ik hou ervan als de spanning en sfeer goed opgebouwd wordt zonder dat je het monster teveel ziet. Gore of slasher horror vind ik meestal iets te saai.

Matanza

Bericht door Matanza » ma apr 23, 2018 7:57 pm

Hallo ik ben Marcus.

Ik woon in Amsterdam, werk op een laboratorium en heb een zoontje van 7.

Ik keek heel vroeger als kind al stiekem naar horror en heb daarslechts enkeke nachtmerries van gehad. XD
The Exorcist, The 7 Golden Vampires, Creepshow, An American Werewolf in London zijn een paar voorbeelden van films die ik rond mijn 10e gezien heb.

Ik ben goed ontwikkeld in de oude horror, tot een jaar of 10 geleden, daarna heb ik het niet zo meer bijgehouden.

Mijn favo horror genre zijn toch de zombies.
Favoriete serie op dit moment: Ash vs Evil Dead.

Voor de rest heb ik veel text-RPG gespeeld, hier komt mijn nickname vandaan.

De Nachtvlinders website heeft mij al jaren van bruikbare info voorzien.
Bedankt daarvoor!😎👍

AshWilliams

Bericht door AshWilliams » do aug 23, 2018 9:56 am

Hoi, ik ben Marianne van Maaren, 38 jaar en ongeveer levenslang horrorfan. Ik werk in de IT en organiseer als hobby filmavonden en nu voor het eerst mijn eigen kleine horrorfestival in Leiden. Ik zal hierover nog wat details plaatsen, maar hou 28 september in ieder geval vrij :-)

Ik ben gek op eigenlijk alles wat met horror te maken heeft en kan (bijna) elk subgenre wel waarderen. Het begon bij mij met A Nightmare On Elm Street 3, ik was 11. Wekenlang nachtmerries gehad, maar toch wilde ik meer. Toen ik op mijn 13e van de schrik was bekomen keek ik graag met een buurmeisje naar de miniseries van Stephen King, vooral It en the Langoliers vonden we tof. Deze liefde is dus nooit meer weg gegaan en ik probeer zoveel mogelijk te kijken. Ook kom ik erg graag op filmfestivals (vooral Imagine). All-time favourites: Evil Dead, Braindead, Return of the Living Dead 3.

Andere hobby's zijn sporten (fitness), tattoos (dure hobby), muziek (voornamelijk rock, metal) en bijbehorende concerten, wandelen met mijn hondje en leuke dingen doen met mijn vrouw.

https://www.facebook.com/marianne.van.maaren.van.duin

NovemberMike

Bericht door NovemberMike » wo okt 17, 2018 1:32 pm

Hoi,

ik ben Niek. 36 jaar en vanaf dat ik het me kan herinneren film verslaafd. Actie, thriller en horror.
Ik kwam op nachtvlinders omdat ik diverse recensies zocht van horrorfilms. Beetje surfen op de site en forum en besloten om deel uit ta gaan maken van deze groep horrorfans.

Mijn all time films zijn Predator 1 en de gehele alienfranchise. Ik werk bij de gemeente Breda en ga graag naar de bioscoop in Antwerpen. Veel keus, vooral grote stoelen en genoeg beenruimte. Ben nogal lang, dus die stelten zitten in Nederlandse bioscopen tegen de leuning van degene die voor me zit....
Anyway, ik sport soms, geef m'n geld uit aan mijn verzameling van Hot Toys collectibles, zombies knallen met mijn vrouw(black ops op de ps3), theater, citytrips maken. Ik wil nog altijd naar het Gigermuseum in Zwitserland.

LittleNightmare
Nachtvlinder

Bericht door LittleNightmare » do okt 18, 2018 4:39 pm

Hallo allemaal,

Ik ben Janita, 23 jaar en ik woon samen met mijn verloofde en dochter (4 jaar) in Vlaardingen. In het dagelijks leven studeer ik nog voor de opleiding tot HBO Verpleegkundige (zit in mijn laatste jaar). Mijn hobby´s zijn films en series kijken, cosplayen, piano spelen, gamen, lezen en met vrienden bordspellen spelen.

Ik ben sinds maart auteur bij De Nachtvlinder en heb sindsdien al meer dan 60 nieuwsartikelen en recensies geschreven. Het begon voor mij allemaal toen mijn filmrecensie van Véronica (2018) werd geplaatst. Super leuk natuurlijk! Daarnaast ben ik het creatieve brein achter de horrorscoop wat sinds juli de kop opsteekt.

Mijn passie voor horror begon bij de filmklassiekers A Nightmare on Elm Street en Evil Dead. Ik vind horror zo divers en geweldig op veel platformen en ben daarom blij met De Nachtvlinders! Ik heb nog veel goede ideeën voor de Nachtvlinders in store ;)

frank
Site Admin

Bericht door frank » ma okt 22, 2018 5:04 pm

Welkom allen :-)

Plaats reactie