Stel jezelf voor.

Laura

Bericht door Laura » za jun 25, 2011 2:59 pm

Lol! Nee, dat is het niet: Urban Exploring is het bezoeken/fotograferen van verlaten gebouwen

http://en.wikipedia.org/wiki/Urban_exploration

Enjoy! =)

Sjors

Bericht door Sjors » za jun 25, 2011 3:11 pm

Dat is wel cool :) Maar in combinatie met spoken zoeken zou ik dat echt niet durven :P

Martijn

Bericht door Martijn » zo jun 26, 2011 6:44 am

Een keer ghost hunten lijkt mij wel een keer gaaf eigenlijk!

En ik heb in de Zoom wel eens een stuk gelezen over Urban fotografie, levert soms wel erg mooi shots op ja.

jaco d

Bericht door jaco d » zo jun 26, 2011 10:25 pm

Ik ben dus Jaco.

Ben 44 jaar, logistiek medewerker en al sind ik mij kan herinneren als klein kind fan van horror.

De foto die ik als avatar heb komt van de Android app "Zombiebooth" af, zo zie ik er dus in het echt niet uit hoor ;)

Ben verder helemaal gek van My dying bride, Laibach, Anathema etc. Dus een beetje doom/gothic metal industrial herrie.

Jeroen

Bericht door Jeroen » di jun 28, 2011 10:56 am

@jaco d wrote:

De foto die ik als avatar heb komt van de Android app "Zombiebooth" af, zo zie ik er dus in het echt niet uit hoor ;)

Zombiebooth heb ik van de week ook ontdekt, lachen hè? Vooral dat gegrom en dat gehap naar je vinger (bij een touchscreen). Die van mij komt van Zombieland, daar kan je je ook zombificeren... :P

Guantaz

Bericht door Guantaz » do jul 28, 2011 10:05 am

ook maar eens doen dan;

Ik ben een jongen van 33 jaar uit Apeldoorn en op dit moment ben ik werkzoekende. Ben op zoek naar een baan in de douane, omdat ik daar voor geleerd heb. Ben net gestopt met voetballen omdat ik het moeilijk kon combineren met mijn gezin. Ik heb een vriendin en wij hebben samen 2 kinderen, een koophuis, auto, 2 katten, enz. De liefde voor horror komt vanuit mijn jeugd want mijn ouders zijn fanatieke horror fans dus dan rol je er vanzelf wel een beetje in. Ik luister graag naar hiphop muziek en heb zelf ook een forum waar je zo'n beetje alle NL hiphop kunt downloaden die ooit gemaakt is in het verleden. Ook heb ik een US hiphop forum en daar ben ik veel meer op te vinden, omdat ik dat veel liever luister dan NL hiphop.

Ik heb me hier aangemeld omdat ik toch wel bijna dagelijks op deze site kijk voor nieuwe info over horror. dus, KEEP UP THE GOOD WORK! ;)

chrisspdno1

Bericht door chrisspdno1 » vr jul 29, 2011 12:11 am

Ik ben Chris en ik ben uit '75. Ik heb een "tik" wat horror heet. Ik vul mijn vrije tijd met: film kijken, muziek luisteren , voornamelijk hardcore/old school (gabber) en Goa/psy trance, gamen op pc/ps3/xbox360, internetten en dat dan meestal gezellig met vriend(inn)en. Verder ga ik graag naar de kleinere underground/bos feestjes.

Ik ben voornamelijk liefhebber van het genre horror, maar ik houd ook van SF, fantasy en oorlog. Zowel in films als series. Ben tevens verzamelaar van fantasy zwaarden,bijlen en andere snuisterijen!

Martijn

Bericht door Martijn » vr jul 29, 2011 7:39 am

Wekom Guantaz en Chris!

Empoesa

Bericht door Empoesa » vr jul 29, 2011 8:22 am

Empoesa ( Jeroen Stuifmeel )

37 jaar, operatieassistent, tweesteden zh Tilburg.

Getrouwd , twee dochters.

muziek: heavy metal , soundtracks, klassiek.

Horror liefhebber van games, films boeken en muziek.

Ik spaar schedel afbeeldingen, mokken asbakken ed

Speel gitaar en ben in het bezit van een PS2, PS3, PSP en Pc.

Amateur fotograaf.

Via een vriend op deze site terecht gekomen door imagine FFF Amsterdam, sindsdien ben ik regelmatig bezoeker en nu ook lid. Ga zo door !

Gert-Jan de Warm

Bericht door Gert-Jan de Warm » ma aug 01, 2011 9:05 am

Hoi, ik ben Gert-Jan (wat verrassend), 44 jaar, uit Amsterdam. Ik ben acteur en vanaf dat ik een klein mannetje was, verzot op films. Horror, fantasy, sci-fi is het genre waar ik van hou. Ik ben opgegroeid met de Dracula en Frankenstein-films en Doctor Who (helaas veel te kort uitgezonden in NL, maar gelukkig wel uitgebracht op dvd). Leuk om met mede horror-fanaten over het genre te praten.

Lieuwe

Bericht door Lieuwe » wo sep 14, 2011 6:09 pm

Nou, ik heb me hier ook maar 'es aangemeld.

Ik ben Lieuwe, 28, woon in Amsterdam en ik ben medewerker van horror.nl en Schokkend Nieuws, maar vooral filmliefhebber.

Favoriete genres: de zombiefilm, de slasher, de giallo.

Behalve van (horror)films lees ik graag, favoriete auteurs zijn o.a. Stephen King. Haruki Murakami, Dennis Lehane, Joe Hill en Mario Puzo.

Ook hou ik wel van voetbal, niet om zelf te doen maar om te volgen. Club: Ajax natuurlijk. ;-)

dat was het wel zo'n beetje.

Martijn

Bericht door Martijn » vr sep 16, 2011 2:27 pm

Concurrent! Alarm!

:) Welkom Lieuwe!

Lieuwe

Bericht door Lieuwe » vr sep 16, 2011 2:51 pm

Ja, de concurrent die de boel van binnenuit gaat saboteren... :-p

Thanx voor het welkom.

beelz

Bericht door beelz » wo sep 28, 2011 12:55 pm

Hal.

Ik ben beelz (yep, dat is zonder hoofdletter) ik ben verslaafd aan horror sinds ik voor het eerst een horrorfilm heb gezien, dat was Frankenstein met Boris Karloff. Ik ben goed begonnen.

Naast horrorfilms kijk ik het liefste enorm slechte films, deels omdat ik er enorm hard om kan lachen en deels omdat er niets leuker is dan samen met andere liefhebbers van slechte films op de bank te zitten met een krat pils en de film compleet belachelijk te maken. Een beetje zoals Mystery Science Theater 3000, maar dan groffer en met alcohol.

Ik zing en speel gitaar in een hardcore/punkband met teksten die regelmatig aan grindcore grenzen. Binnenkort gaan we de studio in om onze eerste plaat op te nemen, getiteld "Worst Kaas Scenario". Wij houden wel van een grapje.

Elke week zit ik met een groepje vrienden op dinsdagavond 4 uur lang rond een tafel met een potlood en een zak vol dobbelstenen, dan doen we alsof we vampieren zijn. Yep, beelz speelt Vampire: The Masquerade. Want die is wel tof, in tegenstelling tot dat stuk diabolische diarree wat ze Requiem genoemd hebben. Ik ben een Brujah. Verder game ik ook nog eens vrij veel op de PC en de Xbox en Xbox360. Ik ben een nerd en ben er trots op.

Ik kijk iets te veel films dan goed is voor mijn portemonnee, er is namelijk niets toffer dan een enorme collectie DVD's te hebben die bestaat uit het slechtste wat de filmwereld heeft voortgebracht.

Na een tijd rondneuzen op de website alhier, heb ik dan toch eindelijk maar eens een account gemaakt.

Mochten er nog vragen zijn, stel ze gerust. Ik zal dan mijn best doen om ze zo onsamenhangend mogelijk te beantwoorden. Eventueel met plaatjes.

Lieuwe

Bericht door Lieuwe » wo sep 28, 2011 1:38 pm

Welkom! Ik ben wel benieuwd naar je band, wat is de naam?

beelz

Bericht door beelz » wo sep 28, 2011 1:44 pm

@Lieuwe wrote:

Welkom! Ik ben wel benieuwd naar je band, wat is de naam?

Mijn band heet Regulier : www.regulier.net

Op dit moment nog niets te beluisteren, met een maandje zal daar verandering in komen.

Er staat wel wat op de youtubes: http://www.youtube.com/watch?v=A6-5eKTYi7k Uiteraard in de enorm slechte geluidskwaliteit die je verwacht bij een telefoon :P

JohanDeJoode
Nachtvlinder

Bericht door JohanDeJoode » wo sep 28, 2011 2:12 pm

Hallo allemaal!

Ik ben Johan. Ik ben alweer 33 (maar godzijdank zie ik er jonger uit) en ik woon in Amsterdam. Ik werk als Agent Professional bij Abn Amro. Wat dat precies inhoudt zal ik jullie besparen. Het is enigzins saai als je niet in de financiele sector zit. En als je er wel in zit vind je het vast ook saai. ;-) Ik geef hiernaast nog wekelijks Nederlands aan 'Nieuwe Nederlanders' iets wat ik erg leuk vind. Ik was tot een paar jaar geleden docent in het Voortgezet Onderwijs en zo hou ik nog een beetje de link met het onderwijs.

Ik ben al jaren fan van het genre Horror. Toen ik nog klein was en beelden voorbij zag komen op tv van The Shining was ik altijd al benieuwd wat dat nu precies was dat ik zo eng vond. Films als King Kong, Creature of the Black Lagoon en The Thing from Another World werden ooit eens 's middags bij de Tros of de Avro uitgezonden en waren de eerste genre films die ik zag. Ik was een jaar of 7 toen ik op zolder een krant tegenkwam met een recensie van The Thing en jaren later kon ik deze dan eindelijk huren bij de videotheek. Nog steeds mijn favoriete film en heb deze sindsdien tientallen keren gezien.

Naast horrorfilms kijken hou ik erg van uitgaan, heel veel uitgaan, spaar ik G1 Transformers en ander jaren tachtig speelgoed en lees ik graag over geschiedenis en politicologie. Ohja en ik game ook en nog veel meer. Anders moeten jullie mij maar even opzoeken op Facebook:

http://www.facebook.com/#!/profile.php?id=100000857250913

I.c.e motion

Bericht door I.c.e motion » wo sep 28, 2011 5:26 pm

Mijn naam is Maarten, 31 jaar en behoorlijk lang fan horror en thrillers. Daarnaast werkzaam als interaction designer in de IT wereld en in mijn vrije tijd veel bezig met fotografie.

De reden dat ik hier ben terechtgekomen is twitter in combinatie met het kennen van een aantal mensen hier via een vroegere studie Kunst en Techniek.

Ik hou van veel genres, Science fiction, fantasy staan ook met regelmaat in de kast. Maar ik neig vooral naar de donkere randjes van veel dingen. Heb vooral een zwak voor de gothic inslag in horror en daarbuiten. Dracula, Frankenstein, HP Lovecraft. Het duistere en welhaast mysterieuze en minder met bloed gore en martelingen. (Al kijk ik dat ook gerust)

Robbert

Bericht door Robbert » ma okt 10, 2011 12:25 am

Hallo

Robbert, 42 jaar, werkzaam in de geestelijke gezondheidszorg.

Heb me hier aangemeld omdat ik aangenaam verrast was door de website. Erg fijn om een horrorsite tegen te komen die niet alleen maar geïnteresseerd is in bloed en gore (niet dat ik daar moeite mee heb, maar goeie horror kan m.i. wel meer zijn dan alleen maar dat).

Geen idee waar het vandaan komt maar ben al van kinds af aan gefascineerd door horror, monsters en bizarre dingen. Films natuurlijk, maar heb ook een goed gevulde boekenkast.

Ben verder een enorme muziekfreak. Vind het moeilijk om uit te leggen waar ik precies van hou dus mensen die dit willen weten verwijs ik graag naar mijn last.fm-pagina. Zelf maak ik ook muziek, speel bas in de stoner/hardrockband The Hollow Men.

MissLizBit

Bericht door MissLizBit » di okt 11, 2011 5:47 pm

Hallo allemaal! Ik heet Elizabeth, woon in Amsterdam en ben al sinds kleins af aan gefascineerd door horror, spookverhalen, sf en fantasy.

Ben als boekenwurm ooit begonnen aan Anne Rice en Stephen King en later ben ik verslaafd geraakt aan diverse tv series en het kijken van films met een 'supernatural' tintje. Goeie horror films kijk ik ook graag hoewel ik sommige (oudere) films niet meer durf te kijken wegens een trauma wat ik eraan over heb gehouden als jongedame (iets met een veels te enge clown uit de film IT, het levend villen van mensen uit Hellraiser en niet te vergeten de achillespees doorsnijden in Pet Cemetary). Yikes.

Toevallig kwam ik deze site tegen via Google en nadat ik hem onder mijn favorieten had opgeslagen leek het me tijd om me gewoon als lid aan te melden. Wat een goeie site!

Plaats reactie