Horrify

Plaats reactie
witannet

Horrify

Bericht door witannet » wo okt 31, 2018 9:57 pm

Hoi, ik ben nieuw hier en wat geweldig dat ik dit heb gevonden zeg! Ben al een eeuwigheid een extreme horrorfreak en heb eindelijk medestanders gevonden haha.
Maar ik heb een hele stomme vraag, ik ben net lid geworden van Horrify maar hoe kan ik dit streamen naar mijn tv? Dit doe ik altijd met mijn films maar kan het hier niet vinden?

frank
Site Admin

Re: Horrify

Bericht door frank » do nov 01, 2018 6:47 pm

Het is als het goed is mogelijk, maar het beste kun je vragen aan Horrify zelf. Wij zijn heel blij met Horrify, maar staan er we los van ;-)

Rob

Bericht door Rob » do nov 01, 2018 11:39 pm

Wat ik gelezen heb kan je dat met een Chromecast van Google doen. Dat is een apart apparaatje dat je in een USB poort van je TV aansluit. Je kunt dan alle content met een Chromecast logo van je telefoon of tablet direct naar je TV streamen.
Ik heb er zelf al enige tijd een en het werkt prima. Ook voor bijvoorbeeld YouTube filmpjes.
Hij is onder andere bij Bol te koop. Misschien zelfs via het Nachtvlinders Partnerprogramma, maar dat weet ik niet zeker.
Resistance if futile....

NovemberMike

Bericht door NovemberMike » do nov 08, 2018 1:17 pm

Ga wel even na of je tv zelf al geen Cast functie heeft. Niet dat zo'n chromecast veel geld kost, maar zou zonde zijn.

Robbert

Bericht door Robbert » zo nov 18, 2018 3:50 pm

Ik heb Screen Mirroring op m'n TV. Gaat prima.

Vind het aanbod wel wat karig eerlijk gezegd. Vrijdag Alex de Iglesias' Witching & Bitching gekeken. Die was best leuk. De andere interessante films die er op staan heb ik al gezien. Ik wacht 't nog even af...

frank
Site Admin

Bericht door frank » zo nov 18, 2018 9:51 pm

Zag gister The Vault, had de DVD gemist - dus mooi meegenomen. Als ze blijven aanvullen, heb ik nog wel wat te kijken.

En ik kijk ook via Chromecast inderdaad, werkt best prima. Gebruik het ook voor vimeo en youtube. Via het Nachtvlinders Partnerprogramma met Bol: https://partner.bol.com/click/click?p=1 ... chromecast

Plaats reactie