Twilight Breaking Dawn Trailer

Plaats reactie
frank
Site Admin

Bericht door frank » ma jun 06, 2011 7:46 am

The highly anticipated next chapter of The Twilight Saga, directed by Academy Award winner Bill Condon. The Twilight Saga: Breaking Dawn Part 1 opens in theaters November 18, 2011.

[video=youtube]http://www.youtube.com/watch?v=sIpeBi6SG4A[/video]

Mja, wat moet je hiervan zeggen?

Jeroen

Bericht door Jeroen » ma jun 06, 2011 8:55 am

Als je fan bent van het Twilight gebeuren, kan ik me voorstellen dat dit een film is waar je naar uit kijkt. Ik niet, overigens.

minischaapje

Bericht door minischaapje » ma jun 06, 2011 9:03 am

http://film.fok.nl/nieuws/447101/1/1/100/twilight-eclipse-domineert-mtv-movie-awards.html

dit is ook zo grappig

enige reden dat het beste acteur heeft gekregen is omdat die gast 'oh zo lekker' is, nou nou nou, waar gaat dit heen,

kunnen we films niet meer beoordelen op KWALITEIT?

wil dit deel wel zien, heb bijna alle boeken gelezen en films gezien, dan deze ook maar erachteraan. hoewel het steeds kwijleriger word (helaas)

zoals meestal: het boek was beter.

Reverend JJ

Bericht door Reverend JJ » ma jun 06, 2011 9:38 am

Na de eerste twee delen onder lichte dwang van mijn vriendin gekeken te hebben, durf ik geen vampierfilms meer te kijken. Ik vrees namelijk steeds dat ik dan weer twee uur van mijn leven kwijt ben aan slechte acteurs die moeilijk kijken.

Martijn

Bericht door Martijn » wo jun 22, 2011 2:58 pm

Gisteren aflevering 5 van Supernatural S6 gezien en die speelt erg grappig in op de twillight rage. :)

Ik heb verder totaal geen interesse en kan dus ook geen mening geven over de films.

Laura

Bericht door Laura » vr jun 24, 2011 8:47 pm

Achja Het zijn gewoon kinder romannetjes. Wij groeiden vroeger op met Saved by the bell en dat soort ongein. Tieners van nu kijken hiernaar.

Ondanks dat het niet mijn soort films zijn, ben ik wel wat dankbaar dat ze er zijn. Deze films hebben er wel weer voor gezorgd dat vampieren weer mogen en dat je dan niet gelijk van gothic hoeft te houden ;)

MissLizBit

Bericht door MissLizBit » di okt 11, 2011 5:57 pm

@martijn wrote:

Gisteren aflevering 5 van Supernatural S6 gezien en die speelt erg grappig in op de twillight rage. :)

Ik heb verder totaal geen interesse en kan dus ook geen mening geven over de films.

Weet precies welke je bedoelt.... Geniaal gedaan. Dean doet het ook best leuk als bloedzuiger....oeps, spoiler alert?

De boeken van Twilight zijn naar mijn mening toch echt beter, ik vind de films leuk maar ik ben van een generatie die is opgegroeid met Bram Stokers Dracula en Interview With A Vampire. En niet te vergeten de wekelijkse portie Buffy the Vampire Slayer. Dat waren tenminste vampieren, zelfs Angel was nog bad-ass.. en Spike!

Robbert

Bericht door Robbert » wo okt 19, 2011 12:15 pm

Vampierfictie heeft zich inmiddels ontwikkeld tot een subgenre wat eigenlijk volkomen losgezien kan worden van horror, zo lijkt het :P

MissLizBit

Bericht door MissLizBit » zo nov 27, 2011 8:18 pm

Vanochtend deel 1 in de bios gekeken (dan heb je geen last van zwijmelende bakvissen) en tja... Tis best een aardige film maar ik blijf bij wat ik eerder gezegd heb; het boek is beter. Hoewel ik in het boek weer niet kan genieten van Peter Fascinelli als Carlisle.

Zou toch zweren dat die gebaseerd is op Tom Cruise's Lestat uit Interview with a vampire....

Sic

Bericht door Sic » ma nov 28, 2011 2:37 pm

Vampieren horen bloed te zuigen en geen piemels...

gay-ass bagger..

Robbert

Bericht door Robbert » ma nov 28, 2011 4:20 pm

@Sic wrote:

Toch heeft niemand minder dan Friday The 13th-regisseur Sean S. Cunningham 40 jaar geleden al over precies dat onderwerp (een piemelzuigende vampier dus) een heuse sexfilm gemaakt :P

Sjors

Bericht door Sjors » ma nov 28, 2011 5:10 pm

@Sic wrote:

gay-ass bagger..

Vind ik leuk :D

Sic

Bericht door Sic » di nov 29, 2011 8:32 am

@Robbert wrote:

Toch heeft niemand minder dan Friday The 13th-regisseur Sean S. Cunningham 40 jaar geleden al over precies dat onderwerp (een piemelzuigende vampier dus) een heuse sexfilm gemaakt :P

Hahahaha "will i ever get to the bottom of this hairy case?" :D

Plaats reactie