Stel jezelf voor.

Martijn

Bericht door Martijn » wo jun 01, 2011 7:22 am

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor (niet verplicht natuurlijk).

Ikzelf:

Martijn, 32 jaar.

Part-time medewerker TNT, part-time huisman en part-time horror & cult webstore eigenaar. Horrorfan vanaf m'n 11e toen m'n broer opeens thuiskwam met films als A nightmare on elmstreet, Hellraiser, The Thing, etc. Ik was eigenlijk wat te jong maar mijn interesse was gewekt :)

Qua films kijk ik niet alleen horror maar ook Sleaze, Euro Crime, Spaghetti Western, Kung Fu en met m'n vriendin ook veel Mainstream.

Hobby's naast film: Muziek (Opeth, Iron Maiden, Purcupine Tree, Quemists, Prodigy), Handbal (begin volgend jaar weer), F1, Podcasts luisteren.

Facebook

Jeroen

Bericht door Jeroen » wo jun 01, 2011 7:59 am

Hoi!

Jeroen, 35 jaar. ICT medewerker, zoontje van 11 maanden (waar een boel tijd in gaat zitten).

Horrorfan sinds ongeveer mijn 16e, ook sinds Hellraiser. Vond op een gegeven moment de slasher-revival (Scream, I Know What You Did Last Summer etc) wel erg interessant.

Kijk ook niet alleen maar horror, maar ook blockbusters (gister Thor gezien bijvoorbeeld) en alles wat er voorbij komt. Brede interesse dus.

Hobby's: Ook muziek (Rammstein, Volbeat, Sick Puppies, maar ook Green Day, Foo Fighters, Nirvana, Guns n' Roses, Metallica), gitaar spelen, geocaching (soort schatzoeken met de gps), spinning (lid van de Crazybusters), sporten in 't algemeen, fietsen, websites maken en bier drinken.

Facebook

frank
Site Admin

Bericht door frank » wo jun 01, 2011 9:17 am

Frank Mulder, 28 jaar, freelance webredacteur, zoekende naar vast.

Het zal je verbazen, maar echt horrorfan ben ik helemaal niet zo lang, al kijk sinds de middelbare school inderdaad wel veel horror.

Natuurlijk kijk ik ook genoeg andere genre, danwel mainstream. Behalve romcoms. Het is jammer dat Hilversum geen sneakpreviews meer heeft, dat was toch altijd mijn favoriete bioscoopbezoek.

Naast films en serie, speel ik graag een spelletje, zowel bord als PS3. Al iets bijna 25 jaar lid van scouting Mensinghe uit Roden en initiatiefnemer voor de oprichting van studentenscouting Radix in Enschede.

Ohja, en iets met websites.

facebook, maar meer twitter

ErikZ

Bericht door ErikZ » do jun 02, 2011 8:26 am

Oei! Dit doet me denken aan het rondje dat we altijd maken bij de anonieme alcoholisten.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Erik_Zijlstra :cool:

Daarnaast haat ik films, series, boeken, muziek en internet.

Ben maar even lid geworden om dit kleine forum te supporten! Lang leve horror.

minischaapje

Bericht door minischaapje » vr jun 03, 2011 2:54 pm

nou eh hoi!

ik ben esther, prefer Esse ofzo, en ben 22 jaar...

ja eh horror horror en horror?

oh en muziek/schilderen/lezen enzo, dat omschrijft mij wel.

Sjors

Bericht door Sjors » vr jun 03, 2011 11:02 pm

Ik ben Sjors (joh!) en ik ben 24 jaar. Ik heb een diploma Facility Management op zak, maar helaas nog geen werk gevonden. Dat betekent wel dat ik veel vrije tijd heb en die vul ik met: film kijken, muziek luisteren (metal, indie, folk en andere dingen die je (nagenoeg) niet op de radio hoort), schrijven, gamen, (belachelijk veel) internetten en (te weinig) lezen. Verder ga ik graag naar concerten en is één van mijn favoriete bezigheden toch wel gewoon chillen met vrienden.

Ik ben een groot liefhebber van het genre horror, maar ik houd ook van SF, fantasy, surrealisme, humor en af en toe wat anders. Zowel in films als in andere media. Daarnaast heb ik sinds 2004 een behoorlijke zombie obsessie (hoofdzakelijk door Shaun of the Dead en de remake van Dawn of the Dead) :P Ik ben vooral geïnteresseerd in zombiefilms en -stripboeken, maar ook eigenlijk alle andere dingen met zombies :P

KimRaven

Bericht door KimRaven » di jun 07, 2011 6:25 pm

Ik ben Kim, ik ben afgestudeerd journalist, ik schrijf als freelance webredacteur voor een hoop websites, vooral muziekwebsites (3voor12/festivalinfo), maar schrijf eigenlijk over alles in wat onder de noemer kunst valt (boeken, theater, films, muziek, beeldende kunst, fotografie). En als ik nou een vaste baan in de journalistiek zou hebben, zou ik heel gelukkig zijn.

In mijn vrije tijd ga ik dus veel naar concerten, festivals en kijk ik graag films. Ik schrijf graag en lees graag een boek, alles wat ik voor mijn werk ook doe. Ik game ook graag, maar ik neem er te weinig tijd voor en heb alleen maar een PS2, WII en DS, dus de echt vette spellen kan ik nooit spelen.

Ik ben een horrorfan sinds een jaar of 10, ik hou vooral van vampieren, weerwolven, paranormale shizzle (Fringe, Supernatural etc), maar ook dingen als Dexter en SAW kan ik me heerlijk mee vermaken! Al heb ik naarmate ik ouder word toch meer 'angst' gekregen ofzo, ik kijk tegenwoordig toch vaak weg bij enge stukjes.

En ook ik heb twitter en een eigen website

quoco

Bericht door quoco » wo jun 08, 2011 6:49 pm

Remco is de naam 34 jaar en jongerenwerker van beroep.

De muziek waar ik graag naar luister schakelt van hard naar keihard (Dio, Maiden, Queensryche-Entombed, Morbid Angel Behemoth).

Speel regelmatig rpg's met een paar vrienden (world of darkness).

En Horror? Tja, dat begon ergens in mijn jeugd toen ik een film zag van ene Clive Barker. Hellraiser heeft me verrot en sindsdien zoek ik dat oude jeugdtrauma weer op door andere horrorfilms te kijken.

Wes Craven heeft me dat in diezelfde jeugd ook geflikt met de eerste Nightmare. Als harmonieus gezin zaten we met z'n allen lekker op de bank een VHS'je te kijken van een willekeurige film. Vooraf had je in die tijd trailers van films die binnekort te huur waren 'in uw lokale videotheek'. Zo kwam dus ook de trailer van Nightmare. Bloederig as hell natuurlijk. Mijn vader vroeg me de videorecorder uit te zetten. Ondergetekende durfde echter niet, kom op man, ieder weldenkend mens blijft toch uit de buurt van Freddy???

Ik kan je nog angsthazen verhalen vertellen over het lijk dat uit het luikje valt in 'de lift' of de eerste keer dat ik Michael Jacksons thriller zag maar dat bespaar ik de dams en heren forumleden. Het is in die tijd (jaren 80) dat mijn horrorzaadje diep in de krochten van mijn ziel is gepland...en het zit daar nog steeds.

Martijn

Bericht door Martijn » do jun 09, 2011 6:47 am

Welkom Remco! (en alle anderen natuurlijk ook nog)

quoco

Bericht door quoco » do jun 09, 2011 8:24 am

Dank je Martijn,

Altijd leuk om over Horror en andere aanverwante zaken te ouwehoeren :)

minischaapje

Bericht door minischaapje » do jun 09, 2011 7:05 pm

@guoco, dat heb je mooi geschreven :D

quoco

Bericht door quoco » vr jun 10, 2011 10:43 am

Hey dank je wel :)

Lester Cornfield

Bericht door Lester Cornfield » za jun 11, 2011 10:49 pm

Ik ben Michiel, ben 34 jaar en ben al zolang als ik mij kan herinneren fan van het fantastische genre, waarvan horror een belangrijk deel inneemt. Ik speel, samen met een aantal vaste vrienden, sinds mijn 12e wekelijks table top rollenspel in dit zelfde genre.

De wereld van het Oog des Meesters wordt al weer ruim een jaar of zeventien afgewisseld met de donkere setting van Vampire en Werewolf (White Wolf). Zes jaar geleden zijn we gestart met Orpheus en vier jaar terug met Mage: the Awakening. Hoewel we heel wat aan deze spellen hebben moeten sleutelen ziet het er naar uit dat beide settings weer voor enkele jaren plezier zullen zorgen.

Ook bordspelltjes en kaartspelletjes uit het SF/horror genre kan ik niet echt links laten liggen, dus ook tijdens o.a. Zombies!!!, Grave Robbers from outer Space, Betrayal at House on the Hill en the Arkham Horror vliegen de kaarten en dobbelstenen over de tafel.

Buiten mijn leven als fantast, kijk ik veel films en luister ik nog meer muziek, lees ik veel stripboeken, squash ik regelmatig, speel ik basgitaar en tracht te zingen in een rauwe Rock 'n Roll band genaamd Johnny Hooker!, struin ik veel concerten af en werk ik als Afdelingshoofd bij het Openbaar Ministerie (OM)

Er zijn te veel goede films en series om een favoriet te kiezen, maar over het algemeen hebben series van HBO mijn voorkeur (zoals bijvoorbeeld Game of Thrones, Soprano's, True Blood en Carnivale).

quoco

Bericht door quoco » zo jun 12, 2011 8:23 am

Lester from the Cornfield, nice to see ya, to see ya nice!

Reverend JJ

Bericht door Reverend JJ » di jun 14, 2011 7:44 am

Ik ben Jasper. Ik zing in de sludge/doom metal band Starve (http://starve.bandcamp.com), heb een kantoorbaan, lees minder dan ik zou willen (zowel boeken als comics) en kijk een heleboel films en series. Horror heeft al jaren een speciaal plekje in de leegte waar mijn hart zou moeten zitten, eigenlijk sinds ik Braindead voor het eerst zag.

Raven

Bericht door Raven » di jun 14, 2011 11:05 pm

Ik ben Sandra aka Raven. 19 jaar oud, studeer dit schooljaar af op het MBO en begin in september op het HBO. Ik lees graag, en dan voornamelijk boeken van Stephen King. Toen ik 8 was, heb ik IT gezien, en ben toen meteen afgekickt van horrorfilms. Een paar jaar later begon ik het toch weer leuk te vinden. Dus langzamerhand ben ik toch weer op het goede pad gekomen haha! Verder hou ik van Sci-Fi en Fantasy, zowel boeken als series/films.

Vragen zijn altijd welkom! (:

quoco

Bericht door quoco » wo jun 15, 2011 1:13 pm

@Jasper, wat heeft Starve een smerige sound zeg. Zang(de grunts) doet me een beetje denken aan Mark Hunter van Chimaira. Nice!

Twitch-horror

Bericht door Twitch-horror » wo jun 22, 2011 5:15 pm

ik ben bram

21 jaar

gek op horror (no doh :P)

en peircings tattoo's

mijn momenteelen favo horror onderwerp is zombies

maar ja dat verandert nog wel is

ik woon in amsterdam met me vriendin (tijdelijk nog ff bij me moeder)

en ik ben postbooden

Laura

Bericht door Laura » vr jun 24, 2011 9:01 pm

Hoihoi!

Ik ben dus Laura (27 jaar) In 2008 hebben Frank en ik een onderzoek naar Crossmediale Horror gedaan en sindsdien zijn wij bezig om echt iets met horror te gaan doen. In 2009 bloeide dit uit tot DeNachtvlinders.nl

Door de week werk ik als Community Manager bij Spil Games. Ontzettend leuk! Heerlijk de hele dag bezig met games =)

In het weekend ben ik Nachtvlinder en ben ik vooral bezig De Nachtvlinders uit te breiden of nieuwe invalshoeken te verzinnen.

Ik hou al van horrorfilms vanaf dat ik kan lezen en films mag kijken. Monsters zijn fantastisch en geesten jagen angst aan. Ik hou van kippevel momenten. Nog steeds wil ik als hobby gaan Ghost Hunten in combi met urban exploring, maar tijd zorgt ervoor dat dit vrij lastig is.

Naast al die horror dingen heb ik ook een lieve kant. Zo heb ik al 6 jaar roze haar en spaar ik Barbies.

Je kunt me ook hier vinden:

Twitter

Facebook

Hyves

LinkedIn

Google+ (waar ik niet zoveel mee doen)

Martijn

Bericht door Martijn » za jun 25, 2011 2:39 pm

Ghost Hunten snap ik maar wat is Urban Exploring? Engels voor stedentrip? :)

Plaats reactie