Wel of geen geruchten?

Plaats reactie
frank
Site Admin

Bericht door frank » wo jul 27, 2011 2:49 pm

Over het algemeen plaatsen wij berichten als iets definitief is, of in iedergeval zeer waarschijnlijk.

Maar ik ben eigenlijk wel benieuwd,

of jullie geïnteresseerd zijn in geruchten,

of dat jullie blij zijn met de waarheid zoals wij hem brengen?

Sjors

Bericht door Sjors » do jul 28, 2011 12:19 am

Hoewel ik op zich ook wel geïnteresseerd ben in geruchten (nieuwsgierige aard), ben ik blij dat ik op De Nachtvlinders alleen bevestigde dingen lees en zie ik ook het liefst dat dat zo blijft. Ik zie dit als de website waar ik correcte informatie krijg en geen valse hoop oproept en zou het fijn vinden als het zo blijft :) Ik denk dat het brengen van bevestigd nieuws (voor zover als dat mogelijk is) juist één van de kwaliteiten/krachten van De Nachtvlinders is.

Anderzijds is er op het forum wellicht wel ruimte voor geruchten? Desnoods maak je er een topic voor aan. Kunnen mensen die er zin in hebben daar lekker verder speculeren :P Maar ik zou het dus niet op de website plaatsen als artikelen, ook omdat het dan wellicht wat verwarrend wordt; wat is speculatie en wat is "echt"?

frank
Site Admin

Bericht door frank » do jul 28, 2011 12:22 pm

Dank :-) Een forum voor geruchten en roddels is inderdaad misschien wel een mooie oplossin,

dan kan iedereen ze plaatsen en kunnen anderen dat tegenspreken :P

EmielLabree

Bericht door EmielLabree » do jul 28, 2011 1:59 pm

Is een wekelijkse/maandelijkse samenvatting van geruchten misschien een optie? Ik denk dat je inderdaad de nieuwswaarde van De Nachtvlinders ondermijnt als er regelmatig berichten worden gewijd aan geruchten.

Martijn

Bericht door Martijn » do jul 28, 2011 3:36 pm

Dat vind ik ook een goed idee, gewoon even samenvatten om de zoveel tijd.

Sjors

Bericht door Sjors » do jul 28, 2011 5:32 pm

In de vorm van een soort "geruchtenrubriek" kan dat wel werken, denk ik. Hoewel ik ook denk dat je dat niet vaker dan één keer per maand moet doen en dat het heel belangrijk is dat het voor de lezer duidelijk is dat de overige artikelen bevestigd nieuws bevatten. Maandelijks onder een leuke, duidelijke naam een rubriek met geruchten kan wel toegevoegde waarde hebben :)

frank
Site Admin

Bericht door frank » do jul 28, 2011 6:51 pm

Hmm, een maandelijkse roddel rubriek, ook geen slecht idee. Maar roddels worden natuurlijk snel ingehaald, dus een maand kan lang zijn. Maar vaker is inderdaad geen goed idee. Toch maar lekker roddelen en theeluiten in het forum?

Empoesa

Bericht door Empoesa » za jul 30, 2011 6:19 pm

Ik ben van mening dat geruchten vaak leuk zijn en in de regel iets aangedikt worden, desalnietemin denk ik dat jullie feit gericht beter scoren. Geruchten of roddelen kan altijd in het Forum lijkt mij of in de kroeg of foyer van een of ander filmhuis. Ik denk dat je laatste commentaar de lading dekt Frank. Helemaal mee eens!

Sjors

Bericht door Sjors » zo jul 31, 2011 9:14 am

@Empoesa wrote:

Ik ben van mening dat geruchten vaak leuk zijn en in de regel iets aangedikt worden, desalnietemin denk ik dat jullie feit gericht beter scoren. Geruchten of roddelen kan altijd in het Forum lijkt mij of in de kroeg of foyer van een of ander filmhuis. Ik denk dat je laatste commentaar de lading dekt Frank. Helemaal mee eens!

Ik ook :)

Plaats reactie