Welk boek lees je nu?
Zat even wat tijd tussen ;-). Net The Boys Are Back In Town van Christopher Golden gelezen. Veel dingen geschreven die ik niet onder horror zou plaatsen (bijdrage aan Buffy & Hellboy boeken oa), maar ook boeken die aardig in de buurt komen. Zeker de verzamelaars zoals 21st Century Dead: A Zombie Anthology.
The Boys Are Back In Town gaat over magie, tijdreizen, verkeerde keuzes, opgroeien en hoe goed proberen te doen dramatisch af kan lopen.
Nou ben ik niet zo'n fan van het hele tijdreisgebeuren, mijn hoofd haakt snel af bij teveel watals-danmaar-jadantoch gebeuren waarin alles elkaar moet beinvloeden. Maar dit boek was een aangename verrassing, deed me qua verhaallijn wel denken aan Stephen King.
The Boys Are Back In Town gaat over magie, tijdreizen, verkeerde keuzes, opgroeien en hoe goed proberen te doen dramatisch af kan lopen.
Nou ben ik niet zo'n fan van het hele tijdreisgebeuren, mijn hoofd haakt snel af bij teveel watals-danmaar-jadantoch gebeuren waarin alles elkaar moet beinvloeden. Maar dit boek was een aangename verrassing, deed me qua verhaallijn wel denken aan Stephen King.
Re: Welk boek lees je nu?

Ik weet niet waarom ik het iedere keer weer doe, mezelf blootstellen aan het inktzwarte en uitzichtloze universum van Jack Ketchum. Zijn boeken lezen als een trein maar o wat zijn ze naar

-
Wij zijn ons Brein - Dick Swaab en daarna ligt het vervolg "Ons creatieve Brein" al klaar.
- LittleNightmare
- Nachtvlinder
Ik lees de hele reeks van The Darkest Minds
Emily St. John Mandel - Station Eleven
De wereld is weer eens vergaan na een virus. We volgen hierin de wederwaardigheden van een rondreizend theatergezelschap dat stukken van Shakespeare opvoert. 't Is weer eens wat anders dan Mad Max-achtige krijgers.
De wereld is weer eens vergaan na een virus. We volgen hierin de wederwaardigheden van een rondreizend theatergezelschap dat stukken van Shakespeare opvoert. 't Is weer eens wat anders dan Mad Max-achtige krijgers.

Als de aangekondigde HBO-serie net zo leuk wordt als het boek staat ons nog wat moois te wachten

Nerds! van Emilio Guzman en Thijs van Domburg. Het boek neemt je mee in de wereld van de nerd en is vooral bedoeld om niet-nerds een inkijkje te geven, maar als nerd (want ja, dat ben ik) is het ook leuk om te lezen. Er staan (uiteraard) heel veel referenties in en ik herken veel dingen, al wordt af en toe wel echt het stereotype neergezet. Maar goed, een beetje overdrijven hoort er in zo'n boek ook wel bij. Dus: vermakelijk boek voor nerds en leerzaam voor niet-nerds die de nerds in hun omgeving wat beter willen begrijpen