Apparatuur
-
Oke natuurlijk is het wel handig om te inventariseren wat voor apparatuur we allemaal hebben en wat eventueel nog ontbreekt.
Ik heb:
- Digitale fotocamera met super zoom
- Handheld film camera (wel een oud ding)
- zo'n sexy hoofdlamp die Laura heeft zijn nu bij de Lidl te koop, deze ga ik nog even halen :-)
Ik heb:
- Digitale fotocamera met super zoom
- Handheld film camera (wel een oud ding)
- zo'n sexy hoofdlamp die Laura heeft zijn nu bij de Lidl te koop, deze ga ik nog even halen :-)
Mijn equipment:
- digitale fotocamera met flits
- handheld film camera met nightview (niet dat je hier iets mee opschiet want je hebt infrarood nodig)
- infrarood zaklamp
- EMF meter (gebaseerd op rood, oranje en groen licht)
- sexy hoofdlamp met wit en rood licht (voor infrarood)
- knikker (jaja lekker geavanceerd, maar goed om te meten of er een 'funhouse'effect is)
- digitale fotocamera met flits
- handheld film camera met nightview (niet dat je hier iets mee opschiet want je hebt infrarood nodig)
- infrarood zaklamp
- EMF meter (gebaseerd op rood, oranje en groen licht)
- sexy hoofdlamp met wit en rood licht (voor infrarood)
- knikker (jaja lekker geavanceerd, maar goed om te meten of er een 'funhouse'effect is)
-
- Nachtvlinder
-
-
- Nachtvlinder
-
Uhm op de Bosscheweg. Bij de Korvelseweg volgens mij ook. Is bij jou niet ver vandaan. Anders..... Www.Lidl.nl :-)
-
- Nachtvlinder
-
-
- Nachtvlinder
-
-
-
@MissLizBit wrote:
Lang leve ebay! Ben binnenkort de trotse bezitter van een koffer met; emf meter, thermometer (voor cold spots), evp recorder, led zaklamp en mini lamp en een motion sensor...
Denk dat ik toch maar online een starterkitje ga kopen.. Mijn voice recorder doet het niet meer, heb nu alleen een digitale camera en een gewone zaklamp...
Lang leve ebay! Ben binnenkort de trotse bezitter van een koffer met; emf meter, thermometer (voor cold spots), evp recorder, led zaklamp en mini lamp en een motion sensor...
-
@MissLizBit wrote:
Cool! Wat koste het en waar heb je het vandaan??
@MissLizBit wrote:
Denk dat ik toch maar online een starterkitje ga kopen.. Mijn voice recorder doet het niet meer, heb nu alleen een digitale camera en een gewone zaklamp...
-
@Triggernils wrote:
Inclusief verzendkosten en omgerekend van dollars 168 euro. Heb het via ebay.com besteld en het komt uit California... Ben benieuwd.
Heb ook nog een paar apps op mn mobiel geprobeerd maar de thermo camera en night vision camera apps zijn waardeloos in het donker. Heb wel een geinige emf meter op mn mobiel zitten en een voice recorder voor het geval dat hahaha.
@MissLizBit wrote:
@MissLizBit wrote:
Inclusief verzendkosten en omgerekend van dollars 168 euro. Heb het via ebay.com besteld en het komt uit California... Ben benieuwd.
Heb ook nog een paar apps op mn mobiel geprobeerd maar de thermo camera en night vision camera apps zijn waardeloos in het donker. Heb wel een geinige emf meter op mn mobiel zitten en een voice recorder voor het geval dat hahaha.
-
-
Je kan gewoon op ebay.com "ghost hunting kit" intikken en het item wat ik heb gekocht kan je terugvinden onder itemnummer 150765229061 maar hij heeft er nu nog maar eentje....
Daarnaast was er nog een seller met meerdere kits (weliswaar iets duurder) waaronder itemnummer 390390063619 maar als je naar de shop van die seller gaat vind je ook minder uitgebreide pakketjes. Nu maar hopen dat het op tijd binnen is ;-)
Daarnaast was er nog een seller met meerdere kits (weliswaar iets duurder) waaronder itemnummer 390390063619 maar als je naar de shop van die seller gaat vind je ook minder uitgebreide pakketjes. Nu maar hopen dat het op tijd binnen is ;-)
-
-
-
-