Hier staan alle horrorfilms die we hebben gerecenseerd. Op zoek naar het laatste filmnieuws?
Gevangen in het web: recensie Cobweb
Wat is er aan de hand? Lees het in mijn recensie van Talk to Me
Recensie: Polder – hulpeloosheid leidt tot strijd
Recensie ‘Insidious: The Red Door’ …nog eenmaal de deur door
Recensie: Beau is Afraid, maar ik voel me eerder ongemakkelijk
Recensie: Familiehorror in ‘Evil Dead Rise’
Recensie: Cocaine Bear – onversneden grappig
Recensie: Bodies Bodies Bodies – Een onconventionele horrorkomedie
Recensie: Winnie the Pooh – Blood & Honey
Gedaanteverwisselingen! Recensie: You Won’t Be Alone
Recensie: Nanny – Een niet zo’n heel enge oppas
Bloed, bloed en nog eens bloed – Recensie: Terrifier 2
Mysterieuze verdwijning – Recensie: Gone in the Night
Recensie: The Pale Blue Eye. Edgar Allan Poe en een mystiek moordmysterie.
Recensie Flux Gourmet: nu al de meest bizarre film van 2023?
Recensie M3GAN: Is dit de nieuwe rivaal van Chucky?
Jetski’s en haaien – Recensie: Shark Bait
Recensie: Barbarian – Een gezellig vakantiehuisje
Recensie: Smile (Parker Finn) – een glimlach vol onbehagen
Recensie van The Menu; een heerlijk bordje bullshit
‘Amy & I’ (Bastiaan Rook) is een artistieke en kille nederhorror short
Recensie: Master. Horrorverhaal over racisme?
Monster van een film – Recensie: Monsters of War
Is ‘Halloween Ends’ een waardige afsluiter? Recensie (zonder spoilers):
Recensie: Mr. Harrigan’s Phone, de nieuwe Stephen King-verfilming op Netflix
Zon en zombies – Recensie: Solar Impact
Recensie: My Best Friend’s Exorcism. Van cult naar prul.
Recensie: Beast. Beestachtig middelmatig
Recensie: Nope – Buitenissige nieuwe Jordan-Peele film.
Vampieren slachten in de stralende zon. Recensie: Day Shift
Nieuwe draai aan oud monster – Recensie: Prey
Recensie: Kill It and Leave This Town (Mariusz Wilczynski)
Recensie: The Innocents (Eskil Vogt)
Vakantievriendschap ontaardt in ware hel. Recensie: Speak no Evil
Vast in eigen kast – Recensie: Shut In
‘Een schattig kuiken’ – Recensie: Hatching
Stalkers en Wedergeboortes – Recensie: Men
Recensie Crimes of the Future, de nieuwe David Cronenberg
Vlaamse found footage – Recensie: Duyster
Nederlandse horror in het veen! Recensie: Moloch
Recensie: De Openbaring – Nederhorror over corona
Boys from County Hell gooit alles overboord wat je weet over vampiers, recensie:
Recensie: The Twin – nu in de bioscoop!
Marvel vampiers! – Recensie: Morbius (nu in de bios)
Monsterchaos! – Recensie: Death Valley
Het masker van de waarheid – Recensie: Masquerade
Ouderwetse college slasher? – Recensie: Initiation
Recensie: Resident Evil – Welcome to Raccoon City
Horror en Porno hand in hand – Recensie: X (Ti West)
Recensie Fresh; wilt u misschien een lekker stukje beenham?
Lammetje met een boodschap. Recensie: Lamb
Recensie: ‘Paranormal Activity: Next of Kin’
Video Nasties in CENSOR: Recensie
Recensie: Dead & Beautiful – Vampiers zonder bite
Recensie: Texas Chainsaw Massacre (2022) – Bloederig festijn! Nu op Netflix
De terugkeer van Ghostface! Recensie SCREAM 5 (2022)
Hotel Transsylvanië op zijn Kop: Lukt het Mavis en Dracula om nog een laatste keer de boel op de stelten te zetten?
Don’t Breathe 2: een verhaal om je adem bij in te houden? Recensie:
Het einde is nabij! Don’t Look Up! Recensie:
The Night House: Duistere geheimen uit het niets. Recensie:
Recensie: Seance (Simon Barrett)
‘Escape Room 2: Tournament of Champions’ een waardig vervolg op de hit uit 2019? Recensie:
The 100 Candles Game: Durf jij dit dodelijke spel aan? Recensie:
Recensie Behemoth; monsterlijk kritiek op de huidige maatschappij
Recensie: The Forever Purge (Everardo Gout, 2021)
Implanted: een kijkje in de toekomst? Recensie:
Recensie: Coronahorror ‘Songbird’ (2020) presenteert een verouderd toekomstbeeld
Recensie: Lukt het American Hunt om jou de stuipen op het lijf te jagen?
Filmrecensie: Malignant (James Wan, 2021)
Recensie: ‘The Unholy’ (2021) – Hell yeah of Hell no?
Voegt ‘Great White’ (2021) wat toe aan het haaienhorrorgenre? Lees onze recensie:
Recensie: There’s Someone in Your House
Recensie: Ghostbusters Afterlife biedt veel voor liefhebbers én jonge kijkers
Recensie: Prisoners of the Ghostland (Sion Sono, 2021)
De moderne Misery of niet? Recensie: Run
Recensie: Son (Ivan Kavanagh)
Recensie: The Boy Behind The Door
Recensie: ‘The Devil’s Restaurant’ krijgt geen Michelin-ster…
Eco-thriller ‘Strange Nature’ maakt weinig indruk, recensie:
Recensie: Welcome to the Blumhouse – Madres
Michael Myers is terug! Recensie: Halloween Kills
Recensie M. Night Shyamalan’s Old: lekkere snack of ouwe Shyamalan-koek?
Recensie: Candyman (2021)
Recensie: Welcome to the Blumhouse – The Manor
Recensie: 3 Lives (Juliane Block, 2019)
Recensie: Welcome to the Blumhouse – Bingo Hell
Recensie: Welcome to the Blumhouse – Black as Night
Recensie: Blood Bags (2018)
Recensie: Room for Rent (2019)
Recensie: After the Lethargy (2018)
Recensie: The Conjuring 3 The Devil Made Me Do It
Recensie: De Kuthoer (Ivo van Aart, 2019)
Recensie: The Green Knight (David Lowery)
Recensie Oxygen: Futuristische Franse survivalfilm
Recensie: The Banishing (2020)
Recensie: Army of the Dead (2021)
Recensie: Mortal Kombat (2021)
Recensie: ‘Love and Monsters’ – Spannend, ontroerend en boordevol gigantische creeps
Recensie: HOST (Rob Savage, 2020)
Recensie: Black Christmas (Sophia Takal, 2019)
Recensie: The Hunt (Craig Zobel, 2020)
Recensie: Nederlands-Engelse film The Host (2020) is een overbodige hervertelling van Hitchcock’s Psycho
Recensie: Trick (Patrick Lussier, 2019)
Recensie Evil Eye (Elan & Rajeev Dassani) – Nu te zien op Prime Video
Recensie Nocturne (Zu Quirke) – Nu te zien op Prime Video
Recensie: Black Box – “I run my mind, it does not run me.”
Recensie: The Lie (Veena Sud) – Nu te zien op Prime Video
Recensie: Marionette (Elbert van Strien)
Antebellum (2020): Verschrikkingen uit het verleden zijn bron voor horror in het heden
Recensie: Relic (Natalie Erika James, 2020)
Recensie: Peninsula [Train to Busan 2] (Sang-ho Yeon, 2020)
Recensie: We Summon the Darkness, nu in de bios
Recensie: Bacurau (2019, Kleber Mendonça Filho & Juliano Dornelles)
Recensie: The Wretched (2019)
Recensie: La Llorona (Jayro Bustamante, 2019)
Recensie: Extra Ordinary. (2019)
Recensie: I See You (Adam Randall, 2019)
Recensie: The Other Lamb (2019)
Recensie: Countdown (Justin Dec, 2019)
Recensie: Thee Wreckers Tetralogy & doc (Rosto A.D.)
Recensie: The Invisible Man
Recensie: The Lighthouse (Robert Eggers, 2019)
Recensie: The Boy 2 – Brahms’ Curse
Recensie: Blumhouse's Fantasy Island (Jeff Wadlow, 2020)
Recensie: Little Joe (Jessica Hausner, 2019)
Recensie: The Lodge (Severin Fiala & Veronika Franz, 2019)
Recensie: Gretel & Hansel (Osgood Perkins, 2020)
Recensie: The Grudge (Nicolas Pesce, 2020)
Recensie: The Dare (Giles Alderson, 2019)
Recensie: The Dead Don’t Die (Jim Jarmusch, 2019)
Recensie: Crawl (Alexandre Aja, 2019)
Recensie: J’ai Perdu Mon Corps (Jérémy Clapin, 2019)
Recensie: The Addams Family (Greg Tiernan & Conrad Vernon, 2019)
Recensie: Midsommar (Ari Aster, 2019)
Recensie: The Boat (Winston Azzopardi, 2018)
Recensie: Child’s Play (Lars Klevberg, 2019)
Recensie: Zombieland – Double Tap (Ruben Fleischer, 2019)
Recensie: Doctor Sleep (Mike Flanagan, 2019)
Recensie: Bumperkleef (Lodewijk Crijns, 2019)
Recensie: Haunt (Scott Beck, Bryan Woods, 2019)
Recensie: It Chapter Two (Andy Muschietti, 2019)
Recensie: In Fabric (Peter Strickland, 2018)
Recensie: Charlie Says (Mary Harron, 2018)
Recensie: Wilkolak (Adrian Panek, 2018)
Recensie: Once upon a Time… in Hollywood (Quentin Tarantino, 2019)
Recensie: Scary Stories to Tell in the Dark (Andre Ovredal, 2019)
Recensie: Annabelle Comes Home (Gary Dauberman, 2019)
Recensie: Ma (Tate Taylor, 2019)
Imagine ’19 – Little Monsters (Abe Forsythe, 2019)
Recensie: Greta (Neil Jordan, 2018)
Recensie: Dachra (Abdelhamid Bouchnak, 2018)
Imagine ‘19 – The Rusalka [The Siren] – (Perry Blackshear, 2019)
Recensie: I Trapped the Devil (Josh Lobo, 2019)
Recensie: Gunga Din (George Stevens, 1939)
Recensie: Freaks (Zach Lipovsky & Adam B. Stein, 2018)
Imagine ’19 – Monstrum [Mulgoe] (Jong-ho Huh, 2018)
Slash-o-Rama: Friday the 13th (Sean S. Cunningham, 1980)
Imagine ’19 – Luz (Tilman Singer, 2018)
Recensie: Cutterhead (Rasmus Kloster Bro, 2018)
Imagine ’19 – The Witch: Part 1. The Subversion [Manyeo] (2018, Hoon-jung Park)
Imagine ’19 – Faults (Riley Stears, 2014)
Imagine ’19 – The Hole in the Ground (Lee Cronin, 2019)
Imagine ’19 – Pledge (Daniel Robbins, 2018)
Imagine ’19 – The Standoff at Sparrow Creek (Henry Dunham, 2018)
Imagine ’19 – Perfect Skin (Kevin Chicken, 2018)
Imagine ’19 – All the Gods in the Sky [Tous les dieux du ciel] (Quarxx, 2018)
Imagine’19 – One Cut of the Dead [Kamera o tomeru na!] (Shin’ichirô Ueda, 2017)
Recensie: ‘Us’ (Jordan Peele, 2019)
CinemAsia-recensie: The Pool (Ping Lumpraploeng, 2018)
CinemAsia-recensie: Tumbbad (Rahi Anil Barve & Adesh Prasad, 2018)
Recensie: Escape Room (Adam Robitel, 2019)
Recensie: Skjelvet [The Quake] (John Andreas Andersen, 2018)
Recensie: Happy Death Day 2U
Recensie: The Prodigy (Nicholas McCarthy, 2019)
Recensie: Climax (Gaspar Noé, 2018)
Recensie: The House That Jack Built (Lars von Trier, 2018)
Recensie: Black Mirror Bandersnatch (David Slade, 2018)
Recensie: The Possession of Hannah Grace (Diederik van Rooijen, 2018)
Recensie: Mary Shelley (Haifaa Al-Mansour, 2018)
Recensie: Suspiria (Luca Guadagnino, 2018)
Recensie: Overlord (Julius Avery, 2018)
Recensie: Truth or Dare (Jeff Wadlow, 2018)
Recensie: Halloween (David Gordon Green, 2018)
Recensie: Road to Red (Tito da Costa, 2016)
Recensie: Apostle (2018, Gareth Evans)
Recensie: Hell Fest (2018, Gregory Plotkin)
Recensie: Curse of the Witch’s Doll (2018, Lawrence Fowler)
Recensie: Mom and Dad (Brian Taylor, 2017)
Megalodon (2018, James Thomas) – DVD Recensie
Recensie: The House with a Clock in its Walls (Eli Roth, 2018)
Recensie: Mandy (Panos Cosmatos, 2018)
Recensie: The Predator (Shane Black, 2018)
Recensie: The Nun (Corin Hardy, 2018)
Recensie: Peppermint (Pierre Morel, 2018)
Recensie: The Meg (Jon Turteltaub, 2018)
Recensie: The Darkest Minds (Jennifer Yuh Nelson, 2018)
Recensie: The First Purge. De franchise zou zichzelf eens moeten gaan zuiveren
Recensie:’Winchester: The House That Ghosts Built’
Recensie: Resonance (Siar Sedig, 2018)
Recensie: Hereditary (Ari Aster, 2018)
Jurassic World: Fallen Kingdom overtreft vorige vervolgen
Recensie: Thelma (Joachim Trier, 2017)
Recensie: The Void (Steven Kostanski/Jeremy Gillespie, 2016)
Imagine ’18 – 7 korte recensies van korte horrorfilms
Recensie: Four hands [Die Vierhändige] (Oliver Kienle, 2017)
Imagine ‘18 – Recensie: Incident in a Ghost Land (Pascal Laugier, 2018)
Imagine ‘18 – Recensie: Let the Corpses Tan [Laissez bronzer les cadavres] (Hélène Cattet & Bruno Forzani, 2017)
Imagine ‘18 – Recensie: Compulsión (Ángel González, 2017)
Imagine ‘18 – Recensie: The Man with the Magic Box [Czlowiek z magicznym pudelkiem] (Bodo Cox, 2017)
Recensie: Bedeviled (Brothers Vang, 2016)
Imagine ’18 – Recensie: Revenge (Coralie Fargeat, 2017)
Imagine ’18 – Recensie: Tower. A Bright Day [Wieza. Jasny dzien] (Jagoda Szelc, 2017)
Imagine ’18 – Recensie: Tigers are not Afraid [Vuelven] (Issa López, 2017)
Imagine ’18 – Recensie: Mon Mon Mon Monsters (Giddens Ko, 2017)
Imagine ’18 – Recensie: King Cohen (Steve Mitchell, 2017)
Recensie: Family (Veronica Kedar, 2018)
Recensie ‘A Quiet Place’ – Stilte is zelden zo oorverdovend geweest
Recensie: The Ritual (David Bruckner, 2017)
Recensie: Leatherface (Alexandre Bustillo/Julien Maury, 2017)
Recensie: Pacific Rim Uprising (Steven S. DeKnight, 2018)
Recensie: Verónica (Paco Plaza, 2017)
Recensie: 78/52 (Hitchcock’s Shower Scene)
Recensie: The Strangers 2: Prey at Night (Johannes Roberts, 2017)
Recensie: Annihilation (Alex Garland)
Happy Death Day (2017, Christopher B. Landon) Blu-ray recensie
Recensie: Les Affamés (Robin Aubert, 2017)
Recensie: Day of the Dead: Bloodline (Hèctor Hernández Vicens, 2018)
Recensie: The Limehouse Golem (Juan Carlos Medina, 2016)
Recensie: Woodshock (Kate & Laura Mulleavy, 2017)
Recensie: The Cloverfield Paradox (2018)
Recensie: Xangadix Lives, docu over Nederhorror De Johnsons
Recensie: 2:22 (Paul Currie, 2017)
Recensie: Tonight She Comes
Recensie: The Charnel House (Craig Moss, 2016)
Recensie: The Mummy (Alex Kurtzman, 2017)
Recensie: FirstBorn (Nirpal Bhogal, 2015)
Review: Happy Death Day (Christopher B. Landon, 2017)
Recensie: Mother! (Darren Aronofsky, 2017)
Recensie ‘Sensoria’; stijlvol spookverhaal (Christian Hallman, 2015)
Recensie: IT ( Andrés Muschietti 2017)
Recensie: The Dark Tower (Nicolaj Arcel, 2017)
Recensie: Terminator 2 – Judgement Day 3D (James Cameron, 1991)
Netflix-recensie: Death Note (2017)
Recensie: Raw (Julia Ducournau, 2016)
Recensie: Kill Switch (Tim Smit, 2017)
Recensie: Alien Covenant (Ridley Scott, 2017)
Recensie: Before I Wake (Mike Flanagan, 2016)
Recensie: Death Race 2050 (G.J. Echternkamp, 2017)
Recensie: Morgan (Luke Scott, 2016)
Recensie: Into the Forest (Patricia Rozema, 2015)
The Bye Bye Man (Stacy Title, 2016)
Recensie: Hotel Transylvania 2 (Genndy Tartakovsky, 2015)
Recensie: The Hallow (Corin Hardy, 2015)
Recensie: Hayride 2 (Terron R. Parsons, 2015)
Recensie: The 9th Life of Louis Drax (Alexandre Aja, 2016)
Welcome to Monster High (Stephen Donnelly & Olly Reid, 2016)
Recensie: The Windmill Massacre (Nick Jongerius, 2016)
Recensie: Prooi (Dick Maas, 2016)
Recensie: The Girl On The Train (Tate Taylor, 2016)
Recensie: Hardcore Henry (Ilya Naishuller, 2015)
Recensie: Blair Witch (Adam Wingard, 2016)
Recensie: The Shallows (Jaume Collet-Serra, 2016)
Recensie: The Hoarder (Matt Winn, 2015)
Recensie: Lights Out (David F. Sandberg, 2016)
Recensie: 10 Cloverfield Lane (Dan Trachtenberg, 2016)
Recensie: JeruZalem (Paz Brothers, 2015)
Recensie: The Witch – A New England Folktale (Robert Eggers)
Recensie: The Neon Demon (Nicolas Winding Refn, 2016)
Recensie: Kristen (Mark Weistra, 2015)
Recensie Zombie Shark – Shark Island (Misty Talley, 2015)
Recensie: Cherry Tree (David Keating, 2015)
Recensie: The Wave (Roar Uthaug, 2015)
Recensie: Hush (Mike Flanagan, 2016)
In The Heart Of The Sea (Ron Howard, 2015) DVD-recensie
Recensie: Air (Christian Cantamessa, 2015)
Recensie: The Final Girls (2015)
Recensie: The Forest (Jason Zada, 2016)
Recensie The Visit (M. Night Shyamalan, 2015)
Recensie: Deathgasm (Jason Lei Howden, 2015)
Recensie: We Are Still Here (Ted Geoghegan)
Recensie: Burying the Ex (Joe Dante, 2014)
Recensie: The Diabolical (Alistair Legrand, 2015)
Recensie: Red Machine (David Hackl, 2015)
Recensie: Exists (Eduardo Sánchez, 2014)
Recensie: Out of the Dark (Lluís Quílez, 2014)
Recensie: Harbinger Down (Alec Gillis, 2015)
Recensie: The Boy (William Brent Bell, 2016)
Knock, Knock (Eli Roth, 2015)
Sneekweek is een heerlijke Nederlandse slasher
The Unwanted (Bret Wood, 2014)
Recensie: Perfect Creature (Glenn Standring, 2006)
Recensie: Contracted Phase 2 (Josh Forbes, 2015)
Frankenstein vs. The Mummy (Damien Leone, 2015)
Recensie: Sweet Home (Rafa Martinez, 2015)
Recensie: A Christmas Horror Story (Grant Harvey en Steven Hoban, 2015)
Krampus is een heerlijke kersthorrorfilm! (recensie)
Recensie: The Gallows (Travis Cluff & Chris Lofing, 2015)
Recensie: Unfriended (Levan Gabriadze, 2014)
Recensie: Cooties (Cary Murnion en Jonathan Milott, 2014)
Recensie: Welp (Jonas Govaerts, 2014)
Joy Ride 3: Roadkill (Declan O’Brien, 2014)
Recensie: Pressure (Ron Scalpello, 2015)
Recensie: III – The Ritual (Pavel Khvaleev, 2015)
Recensie: Free Fall (Malek Akkad, 2014)
Recensie: Maggie (Henry Robson, 2015)
Recensie: Scouts Guide to the Zombie Apocalypse (Christopher Landon, 2015)
Invasion of the Body Snatchers (1956) – Digitaal Gerestaureerde Klassieker
Recensie: The Green Inferno (Eli Roth, 2013)
Recensie: Tales of Halloween
Recensie: The Guest (Adam Wingard, 2015)
Children of the Corn: Genesis (Joel Soisson, 2011)
Recensie: Paranormal Activity – The Ghost Dimension 3D
Recensie: The Book of Life (Manolo’s Magische Reis)
Recensie: Kristy (Oliver Blackburn, 2014)
Recensie: Crimson Peak (Guillermo del Toro, 2015)
Recensie: Debug (David Hewlett, 2014)
The Second Coming (Herman Yau en Raymond Ng, 2014)
Recensie: Suburban Gothic (Richard Bates Jr., 2014)
Recensie: Monsters – Dark Continent (Tom Green, 2014)
Recensie: Ich seh, Ich seh (Goodnight Mommy)
Recensie: Zombeavers (Jordan Rubin, 2014)
Recensie: Holy Ghost People
Recensie: The Canal (Ivan Kavanagh, 2014)
Recensie: Terminator Genisys (Alan Taylor, 2015)
Recensie: Insidious – Chapter 3 (Leigh Whannell, 2015)
Recensie: Jurassic World (Colin Trevorrow, 2015)
Recensie: Hell Baby (Lennon/Garant, 2013)
Recensie: Fright Night 2 – New Blood (2013)
Recensie: Jessabelle (Kevin Greutert, 2014)
Recensie: Poltergeist (Gil Kenan, 2015)
Recensie: Beste Vrienden (Ruwan Heggelman, 2015)
Mad Max: Fury Road (George Miller, 2015)
Recensie: Horns (Alexandre Aja, 2014)
Recensie: Tusk (Kevin Smith, 2014)
Recensie: Way of the Wicked (Kevin Carraway, 2013)
Recensie: The Remaining (La Scala, 2014)
Recensie: A Good Mariage (Peter Askin, 2014)
Recensie: The Coven (John Mackie, 2015)
Recensie: Darkroom (Britt Napier, 2013)
Recensie: Annabelle (John R. Leonetti, 2014)
Recensie: Dracula Untold (Gary Shore, 2014)
Recensie: The Boxtrolls (2014)
Recensie: The Voices (Marjane Satrapi, 2014)
Recensie: Dawn of the Planet of the Apes (Matt Reeves, 2014)
Recensie: Gone Girl (David Fincher, 2014)
Recensie: Gallowwalkers (Andrew Goth, 2012)
Recensie: Willow Creek (Bobcat Goldthwait, 2013)
Recensie: As Above, So Below (John Erick Dowdle, 2014)
Recensie: Deliver us from Evil (Scott Derrickson, 2014)
Recensie: When Animals Dream (Jonas Alexander Arnby, 2014)
Recensie: Knights of Badassdom (Joe Lynch, 2013)
Recensie: Bates Motel – seizoen 2
DVD-recensie: Oculus (Mike Flanagan, 2014)
Recensie: Afflicted (Derek Lee & Clif Prowse, 2013)
Recensie: What We Do In The Shadows
Recensie: Big Bad Wolves (Keshales & Papushado, 2013)
Recensie: Devil’s Due (Math Bettinelli-Olphin, 2014)
Recensie: Odd Thomas (Stephen Sommers, 2013)
Recensie: Flight 7500 (Takashi Shimizu, 2014)
Recensie: Godzilla 3D op blu-ray
Recensie: Hellbenders 3D (J.T. Petty, 2012)
Recensie Paranormal Asylum: The Revenge of Typhoid Mary
Recensie: Blue Ruin (Jeremy Saulnier, 2013)
Recensie: Sharknado 2 – The Second One
The Purge: Anarchy (James DeMonaco, 2014)
Recensie: Witching and Bitching (Álex de la Iglesia, 2013)
Recensie: I, Frankenstein 3D (Stuart Beattie, 2013)
Recensie: SX Tape (Bernard Rose, 2013)
Paranormal Activity: The Marked Ones (Christopher Landon, 2014)
Recensie: The Colony (Jeff Renfroe, 2013)
Recensie: Godzilla 3D (Gareth Edwards, 2014)
Imagine report: Enemy (Denis Villeneuve)
Imagine Report: Deadly Virtues: Love, Honour, Obay
Recensie: Nothing left to Fear (Anthony Leonardi III, 2013)
Recensie: De Poel (Chris W. Mitchell, 2014)
Filmrecensie: Gut (Elias, 2012)
Recensie: Dracula – The Dark Prince
Recensie: Oculus (Mike Flanagan, 2013)
Recensie: Big Ass Spider (Mike Mendez, 2013)
Recensie: The Last Days (David Pastor/Àlex Pastor)
Recensie: Art of Darkness (Steve Laurence)
Insidious: Chapter 2, Blu-ray recensie (James Wan, 2013)
Recensie: Knight of the Dead (Mark Atkins, 2013)
Recensie: Zombie Hunter (K. King, 2013)
Recensie: Nurse 3D (Douglas Aarniokoski, 2013)
DVD: You’re Next (Adam Wingard, 2011)
Recensie: R.I.P.D. (Robert Schwentke, 2013)
This is the End (Evan Goldberg & Seth Rogen, 2013)
Recensie: Apartment 1303 3D (Michael Taverna, 2012)
Recensie: Riddick (David Twohy, 2013)
Recensie: Devil’s Due (Matt Bettinelli-Olpin en Tyler Gillett, 2013)
Recensie: Frankenstein’s Army (blu-ray/dvd)
Recensie: Rites of Spring (Padraig Reynolds, 2011)
Recensie: Apartment 1303 (Ataru Oikawa, 2007)
Recensie: Outpost III – Rise of the Spetsnaz (Kieran Parker, 2013)
Recensie: World War Z op blu-ray (Mark Foster, 2013)
Recensie: Reverb (Eitan Arrusi, 2008)
Recensie: Pacific Rim (Guillermo del Toro, 2013)
Recensie: Scary Movie 5 (Malcolm D. Lee, 2013)
Recensie: Carrie (Kimberly Peirce, 2013)
Recensie: Insidious: Chapter 2 (James Wan, 2013)
Blu-ray: Mama (Andy Muschietti, 2013)
Recensie: Stoker (Chan-Wook Park, 2013)
Recensie: A Haunted House (Michael Tiddes, 2013)
Recensie: The Last Exorcism Part 2 (Ed Gass-Donnelly, 2013)
Recensie: Nightmare Box (John Keeyes, 2013)
Recensie: The Conjuring (James Wan, 2013)
Recensie: This Is The End (Evan Goldberg, Seth Rogen, 2013)
Recensie: Borgman (Alex van Warmerdam, 2013)
Recensie: You’re Next (Adam Wingard, 2011)
Recensie: The Mortal Instruments – City of Bones (Harald Zwart, 2013)
Blu-ray recensie Hansel & Gretel: Witch Hunters (Tommy Wirkola)
Recensie: Coffin Baby (Dean Jones, 2013)
Recensie: The Collection (Marcus Dunstan, 2012)
Recensie The Echo (Yam Laranas)
Recensie: The Purge (James DeMonaco, 2013)
Recensie: Hotel Transylvania (Genndy Tartakovsky, 2012)
Recensie: Waxwork (Anthony Hickox, 1988)
Recensie: World War Z 3D (Marc Forster, 2013)
Recensie: Dead Mine (Steven Sheil, 2012)
Recensie: The Ghostmaker (Mauro Borrelli, 2011)
Blu-ray: Silent Hill: Revelations 3D (Michael J. Bassett)
DVD-recensie: Juan of the Dead (Alejandro Brugués, 2011)
Recensie: The Haunting in Georgia (Tom Elkins, 2013)
Recensie: Seven Psychopaths (2012)
Recensie: Byzantium (Neil Jordan, 2012)
Recensie: Piranha 3DD (John Gulager, 2012)
Blu-ray: Resident Evil Retribution (Paul W.S. Anderson)
Recensie: Maniac (Franck Khalfoun)
Recensie: Antiviral (Brandon Cronenberg, 2012)
Recensie: Evil Dead (Fede Alvarez, 2013)
Recensie: The Possession (Ole Bornedal, 2012)
Recensie: Chained (Jennifer Chambers Lynch, 2012)
Recensie: Warm Bodies (Jonathan Levine, 2013)
Recensie: The ABC’s of Death (2013)
Recensie: Lake Placid – The Final Chapter (Don Michael Paul, 2012)
Recensie: The Clinic (James Rabbitts)
Recensie The Host (Andrew Niccol, 2013)
Recensie: Hitchcock (Sacha Gervasi, 2012)
Recensie: Mama (Andres Muschietti)
Recensie: Hansel and Witch Hunters (Tommy Wirkola)
Recensie: Beautiful Creatures (Richard LaGravenese)
Recensie: Tower Block (James Nunn, Ronnie Thompson 2012)
Recensie: Psych 9 (Andrew Shortell, 2010)
Recensie: The Reef (Andrew Traucki, 2010)
Recensie: Omega (Patrick Haagmans, 2012)
Recensie: Frankenstein’s Army (Richard Raaphorst, 2013)