💡 Wil jij De Nachtvlinders helpen?

Sinds onze beginjaren schrijven we met passie en in onze vrije tijd over alles wat met horror te maken heeft. Dankzij trouwe fans zoals jij bestaan we inmiddels 15 jaar! 🖤

We willen nog 15 jaar zo doorgaan. Daarvoor hebben we jouw hulp een beetje nodig.

Voor minder dan een kop koffie per maand helpt je ons en:
🕸️ meer artikelen, recensies en specials te maken,
🕸️ nieuwe Nederlandse makers een podium te geven,
🕸️ én jou advertentievrij te laten genieten van onafhankelijke horrorjournalistiek in Nederland.

👉 Word supporter van De Nachtvlinders!

GRIME krijgt gameplay filmpje

GRIME krijgt gameplay filmpje
📧
Mis niets van de duistere wereld van horror: ontvang nieuws, recensies en macabere verrassingen in je inbox!
GRIME

Laatst schreef ik al een stukje over GRIME, een aankomend surrealistisch spel van ontwikkelaar Cloverbite. Nu de releasedatum steeds dichterbij komt, komen ze met meer informatie naar buiten.

Deze keer hebben ze een filmpje gepost waarin ze inzoomen op verschillende gameplay aspecten. In deze twee minuten legt Yonatan uit wat de core mechanics van het spel zijn en waarom die het juist zo uniek maken. Jij bent een menselijk zwart gat en krijgt wapens met hele handige eigenschappen tot je beschikking. Maar je kan je vijanden ook absorberen, waardoor je nieuwe krachten en specialiteiten ontgrendeld. Maar pas op, sommige vijanden dien je eerst zwakker te maken eer je ze kan opslokken. Dit absorberen heeft verschillende effecten op andere vijanden, dus experimenteer er lekker op los.

Lees ook: GRIME review (PC, Mac & Google Stadia)

Het grote zwaard is misschien om iets te compenseren

GRIME staat gepland voor 2 augustus 2021 en komt uit op PC en Google Stadia. Op Steam kan je het spel vast op je verlanglijst zetten.

Schenk ons een kop koffie ☕ en verberg advertenties!