Met 13th Street gaan er bij het bowlen koppen rollen!
Reclamebureau Jung von Matt bedacht samen met airbrusher Oliver Paass voor de Duitse 13th Street een originele promotie met bowlingballen
In Duitsland is 13th Street de horrorzender en dat laten ze graag merken, zo lieten ze al eens kantoorspullen ontwerpen en brachten de de allereerste interactieve horrorfilm. Het reclamebureau Jung von Matt zat achter deze die ideeën en komt nu met een evenzo geslaagde vondst voor de crime, thriller en horrorzender: Bowlingballen.

Het bureau werkte dit keer samen met airbrush-artiest Oliver Paass aan de opdracht om een aantal bowlingballen te beschilderen, om vervolgens nietsvermoedende mensen in op een bowlingbaan met deze ronde kunstwerken te verrassen.
https://vimeo.com/25765998
De bowlinghead kunstwerken in detail:



via @mennomail
Meer over: GadgetsLees meer
Trailer Stranger Things seizoen 5 kondigt einde aan
De eindstrijd nadert. Nog een seizoen lang zullen onze vrienden -en vijanden- alles moeten geven om als overwinnaar uit de bus te komen. En na dit zal niets meer hetzelfde zijn...
Niet gillen: hier is de eerste trailer voor Scream 7
De officiële trailer voor 'Scream 7' iis vrijgegeven. "Hallo Sidney. Heb je me gemist?"
Halloween Countdown wrap-up: Wat is jouw top lijst?
Dat was 'm dan! Een maand lang elke dag een moderne horrorklassieker. Van 'Titane''s auto-erotiek tot 'Krampus'' duistere Sinterklaasversie. We hebben het allemaal voorbij zien komen. Bedankt voor het meelezen en reageren! Jullie reacties maken het extra leuk om deze lijsten te maken.
Een ode aan remakes: The Evil Dead
Heeft Hollywood geen inspiratie meer? Weer een remake? Wat een cash grab! Maar tóch ben ik er heel blij mee, daarom vandaag een liefdesverklaring aan de remakes van 'The Evil Dead'.