Met 13th Street gaan er bij het bowlen koppen rollen!
Reclamebureau Jung von Matt bedacht samen met airbrusher Oliver Paass voor de Duitse 13th Street een originele promotie met bowlingballen
In Duitsland is 13th Street de horrorzender en dat laten ze graag merken, zo lieten ze al eens kantoorspullen ontwerpen en brachten de de allereerste interactieve horrorfilm. Het reclamebureau Jung von Matt zat achter deze die ideeën en komt nu met een evenzo geslaagde vondst voor de crime, thriller en horrorzender: Bowlingballen.
Het bureau werkte dit keer samen met airbrush-artiest Oliver Paass aan de opdracht om een aantal bowlingballen te beschilderen, om vervolgens nietsvermoedende mensen in op een bowlingbaan met deze ronde kunstwerken te verrassen.
https://vimeo.com/25765998
De bowlinghead kunstwerken in detail:
via @mennomail
Meer over: GadgetsRead more
Horrorgids: week 1
Op een griezelig goed 2025! Direct in de eerste week van dit jaar is er genoeg te doen en te zien. Dus pak je agenda!
Overzicht Horrorfilms 2025 in de bioscoop met trailers
Traditiegetrouw publiceert Nederlands populairste horrorwebzine op 1 januari het overzicht van alle horrorfilms die dit jaar in de Nederlandse bioscopen verschijnen. Wordt 2025 een mooi voor horrorfilms?
Dit is de horrortop 3 2024 van de redactie
Het einde naakt! Het einde van 2024 welteverstaan. Vol goede moed slepen we onszelf de diepten van 2025 in, nog niet wetende aan welke verschrikkingen we onszelf weer gaan blootstellen.
Recensie: Nosferatu, een moderne ode aan klassieke horror
Honderd jaar na zijn eerste verschijning jaagt Nosferatu opnieuw angst aan voor een nieuw publiek. Robert Eggers brengt deze eerste Dracula-verfilming nieuw leven in.